Strani se turisti žale na HŽ: Ne javljaju se na telefon ili poklope slušalicu

Naslovnica Forum Komentari članaka Strani se turisti žale na HŽ: Ne javljaju se na telefon ili poklope slušalicu

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

HŽ je živa katastrofa. Ženske na šalteru nemaju pojma koliki su popusti, na kojim linijama se mogu koristiti i izuzetno su bezobrazne i neljubazne. Pod hitno ih sve otpustiti i pronaći mlad i motiviran kadar koji će raditi za dosta velike plaće koje imaju.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Ma kako se neće žaliti strani žalimo se i mi domaći samo što država ne funkcionira i nitko za ništa ne odgovara. A LOPOVSKO naplaćivanje informacija preko brojeva 060 ? Telefonske informacije (0-24): 060 333 444 (cijena poziva s fiksne linije je 1,39 kn/min + PDV, a s mobilne 2,37 kn/min + PDV)
Elektroničke informacije: putnicki.prijevoz-informacije@hznet.hr

Jedino rjesenje je OTKAZ za svo front line osoblje. Ovo je problem vrijednosti i nacina rada koji se ne moze ispraviti promjenom procedura i treningom. Pocistiti svo smece i zaposliti mlade s faksa. Sto se tice online prodaje karata – to je malo siri problem komercijalne strategije koju ta kompanija ocigledno nema. To je jedan propali sustav koji se jedino moze popraviti na nacin da se pola ljudi iz firme odpusti (treba odpustiti sve zaposlene prije godine 2000 i preferirano i prije 2004, ako moze). I to linearno – bez biranja koga i kako – samo im treba dati otkaz i dovesti nove ljude. U medjuvremenu pozatvarati 50% sektora i org. jedinica i sve preorganizirati u Marketing + Prodaja, Financije, Tehnika i Ljudski resursi. Na cela tih sektora dovesti strance da razjebu situaciju kako spada.

I sindikate zabraniti za vrijeme kriznog restrukturiranja t.j. na sljedecih 5 godina (preferirano potjerati sve sindikalne celnike iz firme)

New Report

Close