Pitanje iz naslova potencira i svojevremena konstatacija Pave-Župan Rusković da “nikada niti jedna turistička kompanija od imena i ugleda nije pokazala niti interes, a kamoli došla u Hrvatsku”.
Nažalost, i kod ovih tradicionalnih “pametovanja” na kongresima turimu opet se ne ističe a kamoli a nalizira najvažnije: problematičan imidž Hrvatske kao države (“sve je lijepo i dobro dok ti netko ili nešto ne zatreba” odnosno tradicionalna nepouzdanost jer nikada ne znaš tko će i gdje jednostavno zakazati.
To predodređuje hrvatsku na masovni jeftini turizam koliko god se sanjarilo o “platežno moćnim” gostima koji ne dolaze u siromašne male državice u kojima puno toga ili nema ili ne funkcionira.
Koliko vidim, nitko nije oszdio ideju o uvođenju eura (bilo bi zanimljivo pitati sve one koji ne primaju plaće iz budžeta što misle o tome).
O PDV-u, devalvaciji kune i vanfiskalnim nametima da niti ne govorimo….