-2009
INA-om upravljaju hrvatski strucnjaci
INA uglavnom stvara gubitke
Pozitivna korelacija izmedju gubitaka INA-e i imovine hrvatskih strucnjaka
Proizvodnja raste, ulaganja rastu
Hrvati presretni jer prozvodnja i ulaganja rastu (raste i dug, gubici umanjuju kapital..al to je nebitno…vazno je da proizvodnja raste)
Hrvatski strucnjaci uspijevaju ostvariti ukupni gubitak od 1.5 milijardi kuna u periodu 2008-2009 (nimalo obeshrabreni, hrvatski strucnjaci nastavljaju s ulaganjima u dugotrajnu imovinu te u istom periodu 2008-2009 ulazu 8.3 milijarde kuna)
Cijena dionice pada na 1,400kn
INA na rubu bankrota-ne moze placati svoje obveze prema dobavljacima, bankama i drzavi
Hrvati nezadovoljni i pitaju se kako je moguce da je INA pred bankrotom (pa ulagali smo citavo vrijeme, proizvodnja je rasla… u periodu 2002-2009 smo povecali financijski dug (krediti) s 2.2 milijarde kuna na 8.5 milijardi kuna da bi mogli ulagati…i jesmo ulagali i povecavali proizvodnju, sto je najbitnije od svega na svijetu-tako su nas bar ucili na strucnim hrvatskim/jugoslavenskim fakultetima…prozvodnja, proizvodnja i samo proizvodnja-nije bitno kome ces prodati, po kojoj cijeni, koji su troskovi-ma samo neka se proizvodi…i izvoz..to je isto jako bitno…prozvodi i izvozi i ne pitaj me za logiku)
2009-2014
MOL daje zajam INA-i u iznosu od 1.1 milijardu kuna za financiranje nepodmirenih poreznih obveza prema drzavi (PDV, trosarine, naknade HAC-u i HC-u) i preuzima palicu od hrvatskih strucnjaka
Nakon umirovljenja hrvatskih strucnjaka, INA bezobrazno ostvaruje dobit svake godine s iznimkom u 2013 (hrvatski strucnjaci iz vlade usvojili eu/un sankcije prema siriji te izbili INA-i izmedju 1.3-2.4 milijarde kuna prihoda iz sirije+trosak vrijednosnog uskladjenja imovine od 2.8 milijardi kuna)
Nakon umirovljenja hrvatskih strucnjaka, INA potpuno nepotrebno smanjuje dug svake godine (s 8.5 milijardi kuna u 2009 na 4.3 milijarde kuna u 2014, sto je jedan od dokaza kako se unistava INA…pa sta smanjujete taj dug, tko normalan danas smanjuje dug?)
Nakon umirovljenja hrvatskih strucnjaka, cijena INA-ine dionice neopravdano raste s 1,400kn na 3,773kn (hrvatima je sumnjiva ta burza i njeno vrednovanje INA-inog poslovanja…pa kako raste dionica a proizvodnja pada?…hm, pa Ivica i ostali iz vlade i oporbe tvrde da MOL unistava INA-u…ocito se ta burza pravi gluha…burza ocigledno tajno radi za MOL)
Hrvati nesretni (prozvodnja i ulaganja smanjeni) i zbunjeni (dobit i cijena dionice rastu unatoc manjoj prozvodnji i izjavama hrvatskih strucnjaka koji s pravom tvrde da MOL nema dobre namjere)
2015-bumo vidjeli
Ivica u maniri Chaveza spasava INA-u od Madjara, Hrvatska uzima kredit od cca 2 milijarde eura i preuzima INA-u
INA je ponovo u hrvatskim rukama!!!!!
Ivica od Venezuele dobiva orden Huga Chaveza
Ivica postavlja strucnog Jasminka na celo uprave, Jasminko se okruzuje Davorom i drugim hrvatskim strucnjacima (koji nisu u medjuvremenu nigdje radili jer a) kapitalisti nisu prepoznali njihovu strucnost b) neki su privredili vise od kapitalista pa im nije bila sila raditi)
INA se ponovo zaduzuje za nekoliko milijardi (treba natrag zaposlit te silne ljude koje je MOL bezrazlozno otpustio+nastavit preradu u Sisku i povecat kapacitete+otvorit jos desetak rafinerija tako da svaki veci grad ima bar po jednu rafineriju…nema sad veze sto se nece nigdje prodat ili ce se prodat s gubitkom, samo nek se proizvodi i nek ljudi rade…to je najbitnije+vidjet sta je s tim plinskim biznisom+povecat uvoz plina po visoj cijeni i prodavat je po nizoj kako bi gradjanima bilo lakse…)
INA uglavnom stvara gubitke
Pozitivna korelacija izmedju gubitaka INA-e i imovine hrvatskih strucnjaka
Proizvodnja raste, ulaganja rastu
Hrvati presretni jer prozvodnja i ulaganja rastu (raste i dug, gubici umanjuju kapital..al to je nebitno…vazno je da proizvodnja raste)
Hrvatski strucnjaci uspijevaju ostvariti gubitke od par milijardi kuna (nimalo obeshrabreni, hrvatski strucnjaci nastavljaju s ulaganjima, otvaraju jos 5 rafinerija, kupuju jos skuplji plin i prodaju ga po jos nizoj cijeni)
Cijena dionice neocekivano pada na 1,400kn
INA na rubu bankrota-ne moze placati svoje obveze prema dobavljacima, bankama i drzavi
Hrvati nezadovoljni i pitaju se kako je moguce da je INA opet pred bankrotom (pa ulagali smo citavo vrijeme, proizvodnja je rasla…i izvoz… to je isto jako bitno)
Nema vise za penzije, odu i autoceste
Ivica seli u Venezuelu
Kad tamo nestasica WC papira, hrane, lijekova, redovi za mlijeko, kruh, sampon…Venezuela po prvi put u povijesti uvozi naftu
Razgovaraju Ivica i Rivero. Pa zasto vi koji imate najvece rezerve nafte uvozite naftu? Jeste li zabrinuti?
“When there’s no gasoline, I’ll be worried,” Rivero says. “Right now, I have to find sugar.”
”Pa da, to je zbog secera”, mudro zakljuci Ivica, potom nazove Jasminka i predlozi mu da otvore seceranu u Sisku.
Bravo care [emo_palacg]
Dobar post.
Situacija neodoljivo podsjeca na Cristina Fernandes de Kirtchner vs. Repsol
Bojim se da ce i posljedice biti kao u Argentini.
TAk bumo jeftino prodali naše autoceste , pak bumo ih znatno skuplje ponovo otkupili jer nikaj vlasnik nije radil !
To je posel , sve jeftino rasprodat a onda skupo nazad otkupit!
Ljudi jel se to netko igra s NAMA!
S poštovanjem
@ super
Zašto si počeo s 2009?
Pa hrvatski stručnjaci rade i prije, recimo od 1991. g.
Počinje rat, INA daje velika sredstva za obranu domovine, čitaj nitko joj ne plaća.
Za to vrijeme hrvatski stručnjaci u turizmu gomilaju ogromne gubitke.
Što zbog objektivne situacije i velikog priljeva izbjeglica, što zbog potpune nesposobnosti hrvatskog čovjeka u razvijanju turizma.
Dugovi hotela, kampova, turističkih jedinica prema INI nezaustavljivo raste makar je su ratna djelovanja prestala.
Osniva se ININA tvrtka koja objedinjuje sve te tvrtke i počinje njima upravljati, jer INA postaje vlasnik, suvlasnik samih firmi na osnovu duga.
Vrijednost samih dionica procjenjuje se na milijardu kuna (makar je vrijednost zemljišta puno veća).
Vlada tada nalazi da je INA dužna 500 miliona kuna i odlučuje na sjednici da će se taj dug prebiti s Ininom turističkom firmom.
Normalno taj paket dionica hrvatskih turističkih tvrtki daje se bankama koje su sada u stranom vlasništvu.
Oni tada to distribuiraju “stranim ulagačima”, pretežno Austrijancima i Italijanima, kao i različitim ortacima.
Umjesto da se INI daje dovoljno prostora za razvoj, porezi, trošarine, su sve veći. Pa čak imamo razne harače koje se tiču autocesta i cesta s kojom INA nema veze.
S druge strane u hrvatskom turizmu, koji se pokazao nesposoban i uopće nekonkurentan, PDV umjesto da se poveća na 26%, smanjuje se na 10%.
Pri tome hrvatski narod od tog turizma nema ništa, već se ogromna sredstva troše na ulaganje u promidžbu za dovođenje turista u hotel u stranom vlasništvu.
Čak se domaća hrana i proizvodi ne prodaju preko turizma, već je i to jedino iz uvoza.
Vidi domaća teletina (baby beef), svinjetina i mlijeko.
Naravno, ulaganje u uslužne djelatnosti, naglo smanjuje potrebe za inženjerima.
Inženjeri su svugdje nosioci razvoja neke zemlje jer proizvode.
Vidi kod supera pod hrvatski stručnjaci.
Naravno jedino što se povećava je potreba za jeftinom radnom snagom: konobari, sobarice i kuhari koji postaju glavna tražena roba.
Jer od tih uvoznih splačina treba nešto i skuhati.
To na kraju dovodi do potpunog raspada turizma, jer državu koja se guši u smeću, a ljudi od očaja se počinju ubijati na ulici i pljačkati turiste.
Hrvatska postaje opasna destinacija u koju nitko ne dolazi zbog nesigurnosti (vidi Grčku), a jedini što se nudi su droga, alkohol i beznađe.
Ali već nešto strani stručnjaci u turizmu nešto smisliti.
Obiteljski turizam nula, sve lošije vremenske prilike će period kupanja i Sunca smanjiti na dva tjedna.
Ne zaboravimo ni svemirski turizam koji će sigurno većinu dobrih turista poslati u Svemir.
Ovo samo pokazuje koliko je potpuno krivi put koji je Hrvatska odabrala, ali još malo Hrvata ni neće biti u Hrvatskoj pa će “stručnjaci” ala super moći uživati u Mađarima, Rumunjima, Romima, Ukrajincima, Rusima i ostalim stručnjacima iz tih zemalja.
Ja ih zovem skakavcima. Sve iscrpe, pojedu idu dalje.
Lp
Što se tiče cijene dionice INE, kada su je Mađari preuzeli nakon rasprodaje braniteljskog dijela dionica, INA je pala ispod 1.000 kn.
Tada su za nalazak INE u Siriji znali malobrojni, ili oni koji su čitali izvješća INE.
Mene zanima g. super kako se onda niste čudili zajedno s hrvatskom javnošću kako je cijena INE nisko, a sve se već pripremilo za vađenje nafte i plina u Siriji.
Pa kad se čudite gdje je novac od kredita završio mislite da su nam polja za eksplataciju nafte i plina pripremili MALI ZELENI.
Ne daj bože što su povećali proizvodnju, a cijena nafte je tada obarala rekorde.
Pa zakaj bi vadili i prodavali naftu po 120$ po barelu.
A onaj veliki gubitak koji spominjete je bio zbog toga jer je “hrvatski g.lupan, stručnjak” nabavio tankere nafte po 120 $ po barelu, a cijena je u tri mjeseca otišla na 80$ po barelu.
“Hrvatski stručnjak” nabavio naftu, a “mađarski stručnjak” odobrio nabavu.
Da se čovjek pita zašto i kome je to dodatno zaduživanje INE pogodovalo.
Nakon što je MOL odobrio dodatni kredit za INU (mađarski stručnjaci), ponovo Mađari i njegov glasnogovornik izlazi s ponudom za preostale dionice INE po 2.800 kn. Jadni radnici nisu bili prodali, pa da ih MOL spasi.
Tada se u kupovinu dionica uključuju hrvatski mirovinski fondovi, kao i Mađari na burzi preko Cipra.
Pri tome se cijena dionice s 1.700 kuna napucava na 4.000 kn, i gdje se sada kreće u rasponu između 3.000 – 4.000 kn.
Održavanje tako visoke cijene je lagano zbog malog free flota dionica u optjecaju.
I da, uopće nema veze sa stvarnom vrijednošću firme.
A gospodin super stručnjak neka se i dalje čudi kako je cijena dionice INE visoka…..
Jer su mađarski stručnjaci, sposobniji od hrvatskih.
A cijenu dionica održavaju i hrvatski fondovi i “stručnjaci” među njima.
Lp
E da.
Bilo kakva sličnost s turističkim dionicama, hotelima i INE je slučajna.
Zar ne @ super?
hrpa s.ranja i manipulativan tekst – jadno. Pročitaj šta je Hasenfefer napisao pa će ti biti jasnije. Ustvari, jasno je tebi, ali imaš druge ciljeve