Dobit Splitske plovidbe 1,23 milijuna kuna
Dobit Splitske plovidbe, tvrtke koja pruža usluge pomorskoga prijevoza robe, u trećem je ovogodišnjem tromjesečju iznosila 1,23 milijuna kuna, objavljeno je na web stranicama Varaždinske burze, a prenosi Bankamagazin.
U istom prošlogodišnjem razdoblju tvrtka je zabilježila gubitak od 178 tisuća kuna.
Ukupni prihodi u trećem tromjesečju iznosili su 14,7 milijuna kuna, što je 14 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, kada su prihodi iznosili 12,89 milijuna kuna. Ukupni su rashodi dosegnuli 13,47 milijuna kuna, što je 3,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Izvor: Bankamagazine, 19.10.2006.
Ukidanje uvrštenja Splitske plovidbe d.d. Split u Kotaciji JDD s uvrštenjem u trgovinski segment Slobodno tržište 25.10.2006
(Varaždin, 25. listopada) Temeljem obavijesti društva Splitska plovidba d.d. Split od 24. srpnja 2006.g. Varaždinska burza d.d. je sukladno članku 21. i 22. Pravila kotacije javnih dioničkih društava donijela Odluku o ukidanju uvrštenja navedenom dioničkom društvu u Kotaciji javnih dioničkih društava.
Ukidanje uvrštenja provedeno je zbog prestanka udovoljavanja uvjeta o visini temeljnog kapitala iz Zakona o tržištu vrijednosnih papira. Odlukom Glavne skupštine od 28. studenog 2005. godine, temeljni kapital društva u iznosu od 56.330.100,00 kuna, smanjen je, za iznos od 54.452.430,00 kuna, na iznos od 1.877.670,00 kuna. Navedeno smanjenje provedeno je na Trgovačkom sudu u Splitu 12. lipnja 2006.g.
Temeljem navedenog određuje se 25. listopada 2006. godine kao zadnji dan trgovanja dionicama društva Splitska plovidba d.d. Split (SPPL-R-A) u Kotaciji javnih dioničkih društava.
Od 26. listopada o.g. dionicama društva Splitska plovidba d.d. Split (SPPL-R-A) će se trgovati unutar trgovinskog segmenta Slobodno tržište.
tko se nije skrio magarac je bio [smiley1]
kad god vidim ovakvu maglovitu dionicu odmah mi na pamet padne gor…u stvari sara [smiley2]
Zanimljiva situacija kod ove dionice, zbog HANFA-inih ograničenja. Ovdje je to +/- 15%.
Zadnja cijena 50 kuna, prva kupnja na 55 a prva prodaja na 60.
Na 60 se ne može skinuti jer je to moguće samo do 57,50.
Na 55 nitko ne uvaljuje i trgovine nema.
Ako netko stavi kupnju na 57,5 (više ne može) opet nije sigurno da će dobiti.
Pat pozicija.
Uvaljeno samo 10 komada na 55. Sad se već može trgovati “čak” do 63,25 ali tek sutra.
Pa dobro koja bi onda bila realna cijena za tu dionicu. Ovo što navodiš implicira da se cijena umjetno pokušava dignuti.
Ne može se cijena umjetno ni dignuti ni rušiti, ovdje je bilo u pitanju to da se nije moglo skinuti s aska zbog ograničenja porasta od 15% a ask je bio na 20%.
Sad je ask unutar 15% (neko je spustio) pa je trgovina moguća.
Naravno ovo vrijedi samo danas, sutra su opet nove granice od +/- 15% na cijenu današnjeg prosjeka koji je trenutno 55 kuna.
što se može očekivati od ove dionice kroz 2007god?
Trgovina je ovih dana malo živnula količine jesu male al se dionicom počelo redovito trgovati(prva kupnja na 60,10 a prodaja na 63,00).
Može se očekivati svašta, pa čak i preuzimanje
što se može očekivati od ove dionice kroz 2007god? Trgovina je ovih dana malo živnula količine jesu male al se dionicom počelo redovito trgovati(prva kupnja na 60,10 a prodaja na 63,00).
Može se očekivati svašta, pa čak i preuzimanje. Postoje tri vlasnika sa preko 20% pa do 24% dionica. Oni se moraju dogovoriti oko okrupnjavanja i dokapitalizacije a bi firma mogla normalno poslovati. To znači ako jedan preputi svoj dio nekom od ostale dvojice dolazi do obveze objavljivanja javne ponude za preuzimanje.
Firma staje na noge, iako već par godina posluje sa sitnom dobiti (životari), te nakon moguće odnosno nužne dokapitalizacije ima perspektivu razvoja i ostvarrivanja veće dobiti.
Jednom je netko napisao na temi Zdenka:
Sigurno k’o u Libanonu. Moram priznati da mi se super sviđa ova doskočica za pojedine dionice.
Šalu na stranu, mislim da je ovo poprilično opasna dionica, navodno je bio pokušaj dokapitalizacije s starim brodovima i sl.
Opreza nikada dosta.
Jedna stana zagovara dokapitalizaciju u novcu a dvije strane u brodovima. Kad se dogovore više to nije “Libanon”.
Dokapitalizacija je nužna a poslova ima.
Havarija ili kvar samo jednog postojećeg broda dovela bi ih u nezgodan položaj jer bi to značilo smanjenje obavljenog posla kojeg ionako teško izvršavaju zbog pomanjkanja brodova.
Ako neko ima kakav polovni brod nek im iznajmi. To bi im omogućilo ostvarivanje veće dobiti.