Postovani, SPPLje bila nesto zivnula pred malo a sad je opet utihnula. Pratio sam LPLH pa bi me zanimalo kakvo je stanje SPPL a u usporedbi? Prema izvjescima je SPPL jeftinija ali zato mi izgleda da je i flota malo zahrdjala.
Dali netko zna ako je stanje iz 2004 jos dan dans isto ili su ipak splicani nesto ulozili u brodove?
Ijospitanje za Jackpot: sto mislite o upravi?
Dionica BDSS-R-A ima nominalu 10 kuna, kao i dionica SPPL-R-A.
Zar stvarno netko misli da da je dionica BDSS-R-A na današnjoj cijeni iz nekih fundamentalnih razloga?
Da nije fonda koji je u toj dionici, na ovaj ili onaj način, ne bi dionica BDSS-R-A danas bila ni na pol te cijene. Malo je slobodnih dionica pa je lako dizati joj burzovnu vrijednost.
Prije ili kasnije isto će se dogoditi i sa dionicom SPLL-R-A.
Jer, malo je slobodnih dionica.
…a tu je i dodatni razlog. Većinski vlasnik ne može dokapitalizirati tvrtku bez 3/4 prisutnih glasova na skupštini.
Slažem se sa Sarah-Kay. Istina je, SPPL je podcijenjena u odnosu na BDSS, a ima bolje osnove za rast!
Sa obzirom na stabilne prihode po dionici in usporedbi sa drugim hrvatskim brodarima prema omjeru P/S dolazi do velikih razlika, ako dodamo pored i da nema ni puno slobodnih dionica SPPL te ako uzmemo u vid i trenutačno situacijo na hrvatskom tržištu očekujem rast cijene dionice. Pitanje vremena.
Dionica SPPL je početkom trgovanja dosezala cijenu do 250 kn,a s obzirom da je Dalmacijacement glavni korisnik njihovih usluga vjerujem da će ta dionica uskoro biti pravo iznenađenje
Dionica SPPL je početkom trgovanja dosezala cijenu do 250 kn,a s obzirom da je Dalmacijacement glavni korisnik njihovih usluga vjerujem da će ta dionica uskoro biti pravo iznenađenje
To se i čeka! Naravno, 3Q bi trebao samo podebljati očekivanja!
Hvala na ohrabrenju. Čekam već dugo i dalje dokupljujem.
Pozdrav
Dionica BDSS-R-A ima nominalu 10 kuna, kao i dionica SPPL-R-A. Zar stvarno netko misli da da je dionica BDSS-R-A na današnjoj cijeni iz nekih fundamentalnih razloga? Da nije fonda koji je u toj dionici, na ovaj ili onaj način, ne bi dionica BDSS-R-A danas bila ni na pol te cijene. Malo je slobodnih dionica pa je lako dizati joj burzovnu vrijednost. Prije ili kasnije isto će se dogoditi i sa dionicom SPLL-R-A. Jer, malo je slobodnih dionica. …a tu je i dodatni razlog. Većinski vlasnik ne može dokapitalizirati tvrtku bez 3/4 prisutnih glasova na skupštini.
Puno netočnih informacija daješ, lutko. Nasreću onih koji kupuju ili se spremaju što ne znači da cijena neće u tvom željenom smjeru. Vidiš, BDSS i SPPL nemaju istu nominalu, i ne bave se istom vrstom poslovanja da se mogu usporediti na taj način. Znaš li uopće kad spominješ identične nominale (koje ustvari nisu ) kako je došlo do njih ? Gle, prvi su imali smanjenje temeljnog kapitala jer su imali love kao u priči (i sad je imaju) , a drugi jer imaju gubitak iznad visine kapitala pa su ga zato smanjili (više nažalost nisu mogli iako pogledaj kolika im je još uvijek ukupna vlasnička glavnica). Nastavljamo, ne znam o kakvom fondu govoriš kod BDSS – jednostavno ga nema, rast dionice ostvaren je isključivo na fundamentalnim pokazateljima koje ti također negiraš. A šta se tiče većinskog vlasnika ne znam da li uopće znaš tko je on ? I da li isto tako znaš kako isisava lovu iz firme, i kako gura namjerno ovu tvrtku na rub propasti, i kako je dao sam sebi kredita u iznosu 10 mil kn (pozajmica vlasniku – u biti suvlasniku, dragi moji dioničari ) iz posuđenih novaca banke (obveze financijskim tvrtkama). A šta misliš koliko je takvih kredita digao ? Bolje da ne znaš. A šta misliš kako misle obnoviti flotu ? Vidiš, ja znam, ali ne znam da li je to u interesu dioničara. Još o fondovima – pa ovdje ti Milivojko vrijedi više od 2 fonda pa možeš mirno čekati da digne dionicu poput BDSS.
A da ga strpamo u zatvor, uzmemo mu imovinu, možda bi tvrtka onda dobro poslovala?
Pozdrav
Mislim da je uspoređivati SPPL i BDSS neprimjereno tj.mogu ih uspoređivati oni koji ne poznaju te dvije tvrtke.
Rekao bih da je to isto kao da uspoređujete zastavu 101 staru 25god. i npr opel astru staru 10god., gdje je zastava 101 SPPL.
Ta zastava 101 treba ozbiljna ulaganja, a kada taj novac u nju i uložite niste sigurni kada će joj se desiti kvar i otkazivanje.Pitanje je da li vlasnici imaju novac i želju za kupnjom novog automobila, mislim da je odgovor na oba pitanja vrlo neizvjestan.