Koristim priliku da se zahvalim Techmanu.
Harpun nema potrebe za zahvaljivanjem. Ipak da se jos jednom podsjetimo jer kazu da je ponavljanje majka znanja.
Stavimo u paralelu brokera na ZSA i sudca nogometne utakmice. Oboje mogu uticati na rezultat i tako sudcu ne bi dozvolio da vodi kladionicu kao ni brokeru da za svoj racun trguje dionicama. Kad vidim sudca u kladionici ili brokera da mesetari otvaram 4 oka. Kad vidim brokera da mesetari u mom core budsinessu onda idem vidjeti da li i ja mogu nesto usicariti od toga jer ipak sam ja tu doma.
Slažem se u potpunosti, i meni je ponekad čudno kada čitam neke komentare jer se očito radi o ljudima iz brokerske zajednice i osobno se pitam da li trguju za sebe ili za klijente ali sa druge strane što se može tu
Techman: ” Krene se u kupovinu broda koji moze prevoziti klinker. Brod kupljen, vjerovatno kreditom i desi se havarija. Pukne mu u Italiji koljencasta osovina (radilica). Brod dotegljen u Hrvatsku (i to je interesantna prica ali vas necu zamarati). Trazi se radilica i pitanje je koliko ce vremena trebati da se brod popravi i vrati u servis??? Sta je razlog puknucu i da li je plativo od strane osiguravatelja? ”
Radi objektivnosti Radi se o brodu Sv. Duje koji je kupljen 2003 a havarija na istom brodu se desila 28.09.07
Sv. Duje konačno u Brodotrogiru na remontu
Racunate NAV-ove, P/E,P/B…….. i ostale ekonomske pokazatelje pa zar nebi bilo pametno da netko izracuna i gubitak ovog broda koji je van eksploatacije i to u firmi gdje direktor kaze da ne mogu servisirati troskove. Ako je brod i dosao u Brodoremont mislim da za zamjenu koljencaste osovine (ako je stigla) treba jos 2-3 tjedna.
Prihvacam ali da li netko ima kalkulaciju gubitka i dobitka Sv. Duje?
Čestitam dioničarima Splitske plovidbe + 10,00 % to je dionica.[rolleyes][rolleyes]