SPPL (Splitska plovidba)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska SPPL (Splitska plovidba)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

SLK pa ko nas bre zavadi. Zahvaljujem na podrsci. Izgledalo mi je da sam zaista Don Kihot. A i ona na ATPL neki dan ti je bila za pet. Puno pozdrava od staroh Techa

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Evo edukacije: http://www.zse.hr/novosti/1290-07-SPPL_cinjenice.pdf%5B/quote%5D

zahvljajući supersoničnoultrabrzoj vezi koju posjeduje ZSE nisam uspio otoriti ovaj link, pa ako netko može ukratko, bio bih mu jako zahvala …

I love the Smell of Profits in the Morning

Fazane treba malo vremena da otvori. Kaze upravo ono sta ja tupim vec neko vrijeme.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Kad samo pomislim da sam neki dan htio ući u dionicu po 53 kn…

Onaj tko ne zna, a ne zna da ne zna opasan je, izbjegavajte ga.... Konfucije

Kupnja Cijena
13 94,60
10 94,00
130 91,79
200 91,01
100 91,00
Cijena Prodaja
95,00 25
98,85 150
98,87 200
98,88 259
98,90 100

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Žalosno je da nam se stvari poput SPPL dešavaju i nikome ništa, svi oni koji su oko ili u ‘shippingu’ znaju da nažalost SPPL ne dijeli sreću ( i enormne profite ) većine hrvatskih brodara i da nasuprot tome slijedom promjene poslovne politike najvećeg klijenta, havarijom broda Sveti Duje, iznimno starom flotom koja je jedino mogla funkcionirati na takvom ograničenom tržištu i mnogobrojnim poslovnim greškama nalazi u vrlo, vrlo teškoj situaciji. Međutim na hrvatskom tržištu vrijednosnicama dešavaju se nemoguće stvari, trgovačko društvo s vrlo upitnom budućnošću (vidi činjenice o SPPL na zse) je drugi dan glavna zvijezda i dobitnik naše burze. Kome sve ovo treba i čiji je ovo interes, mislim da je odgovor lako dati, dva brokera koji su s shippingom na Vi, a koji su se iskazali i na Industrogradnji će najviše profitirati i mali, sretni ni krivi ni dužni dioničari. U svakom slučaju siguran sam da bi u bolje uređenim sustavima ovdje bilo posla za regulatorna tijela.

Kolege mreich i techman… poštujem obojicu i ne želim zauzimati stranu. Ja sam dokument pročitao i dao link ako ga netko ne primjeti na ZSE. Nisam htio ni komentirati, svatko svoju glavu nosi pa neka si interpretira kako želi.

lijep pozdrav

No respect


Kolege mreich i techman… poštujem obojicu i ne želim zauzimati stranu. Ja sam dokument pročitao i dao link ako ga netko ne primjeti na ZSE. Nisam htio ni komentirati, svatko svoju glavu nosi pa neka si interpretira kako želi.

lijep pozdrav

AVE

Quote ZSE
Financijsku sliku drustva (prema posljednjem financijskom izvjescu) karakterizira gubitak iznad visine kapitala (17milijuna kuna) i visoka zaduzenost (39 milijuna kuna) koju drustvo ne moze redovito servisirati iz redovnog poslovanja.
Unquote

Ovome bih dodao da i ako osiguravatelj pokrije stetu ostaje fiksni trošak koji brod proizvodi svakodnevno i kojeg osiguravatelj ne pokriva.

Pa zar je normalno da firma koja je zaduzena dvostruko vise od svog kapitala i k tomer ga ne servisira jos uvjek bude izlistana na burzi. I ne samo ti vec da zadnjih par dana bude zvjezda porasta cijene (danas 19,04 po podatku sa Limuna). O sancta simplicitas. Misljenja sam da ovdje ima posla za Lovrinovu, Hanfu i gospodina Bajica.
Ponavljam ono od nekidan. Ima srece Wall Street sta je daleko i sta treba viza za doci do njega.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

A opet nema tu konsolidiranog izvješća, offshore tvrtka koja ima 4 broda nije uključena u izvješća pa je teško reći kakvo je uistinu stanje. Kao stvorena za špekulacije. Ušao i ja malo šprekulativno unutra 🙂

Pa dobro šta se ovo dešava sa ovom dionicom,jel neko zna o čemu se ovdje radi.


Quote ZSE Financijsku sliku drustva (prema posljednjem financijskom izvjescu) karakterizira gubitak iznad visine kapitala (17milijuna kuna) i visoka zaduzenost (39 milijuna kuna) koju drustvo ne moze redovito servisirati iz redovnog poslovanja. Unquote Ovome bih dodao da i ako osiguravatelj pokrije stetu ostaje fiksni trošak koji brod proizvodi svakodnevno i kojeg osiguravatelj ne pokriva. Pa zar je normalno da firma koja je zaduzena dvostruko vise od svog kapitala i k tomer ga ne servisira jos uvjek bude izlistana na burzi. I ne samo ti vec da zadnjih par dana bude zvjezda porasta cijene (danas 19,04 po podatku sa Limuna). O sancta simplicitas. Misljenja sam da ovdje ima posla za Lovrinovu, Hanfu i gospodina Bajica. Ponavljam ono od nekidan. Ima srece Wall Street sta je daleko i sta treba viza za doci do njega.

Ja bih na ovo rekao samo jedno.
Kratko i jasno.
A glasilo bi otprilike ovako: Može li gore?

Šlag na kraju, imaju 26 zaposlenih prosječne starosti 47 godina.
Ne bih komentirao financijski aspekt očitovanja uprave, vjerujem da su ublažili koliko god su mogli.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

New Report

Close