[Jesi li ti inače solo ili timski igrač
Harpun pitaj direktno da li su gospodin mreich mozda Spevec ili Galinec!!!
prvi puta čitam na ovoj temi ali mislim da me skoro tu više ne bude.
jako cijenim poznavanje i mišljenje techmana i mogu samo reči – kidam na lijevo…
hvala Bogu da postoje ljudi kao on jer mi izgleda kao pošten čovjek.
od nedavno imam nešto JDPL i jasno nešto i dobiti…
pa čemu se petljati po SPPL ako je takva situacija.
hvala kolega techman.
Jesi li ti inače solo ili timski igrač
Ulažem sam i to svoje novce.
Ovi timovi mi nisu jasni. Kaj to hoda? I tko tu diktira? I kaj ak neko ne posluša šefa? Jel onda ispada iz prve postave?
Ovi kaj igraju timsku igru nikad nebudu naučili. Oni se samo šlepaju. Bolje im je da odu u kladionicu. Možda su iz nje i izašli pa u pauzi istim sistemom igraju i na burzi.
hvala kolega techman.
Biljezim se sa stovanjem. Da netko nebi mislio kako imam nesto protiv novih vlasnika molim pogledati i ranije postove kad je vlasnik bio Bozic odnosno SSM s kim sam u dobrim odnosima. Uvjek sam na liniji istine.
Techman Molim te ako možeš reci koliko vrijedi Orebić kao staro željezo ?
Trenutno sam u Grckom brodogradilistu u poslu do guse. U svakom slucaju ne puno. Vidi da li SPPL ima wsite sa opisom broda. Ako ima nadji light weight i pomnozi sa cijenom tone skrapa sto isto tako mozes naci na internetu. Od toga treba odbiti transport recimo do Turske. Transport uzmi cca 2000 USD/dnevno.
Mislim da je oko 1200 T nosivosti i oko 80 m dužine
Moraš naći kolika mu je Light Displacement ili Light Weight.
Ovo mu je nosivost 1200t.
CIjena je rapidno skočila zadnjih mjeseci, kretala se oko 250 dolara, sada je već 500 US$/toni .
http://www.pakistanuncut.com/2007/08/12/scrap-ship-prices-shoot-up-by-100-percent/
http://www.mcqservices.com/pdf/Ship%20Scrapping.pdf
Pa napisao sam da je to nosivost, a Light Weight ne znam, zato i pitam,može li se reći otprilike na osnovu nekih podataka
JADRO Duljina-66 GT-1115 DWT-1395