Nadam se da je ovo početak jedne duge ljubavi:
P.S. nalog je proveden u roku 30 sec s PG.
hm…..staviti na 50kn, pa čekati……
bragoc: ” Što niste predložili da provedu dokapitalizaciju? ” To se podrazumijeva kad se riješi vlasnička struktura.
Kolio sam ja shvatio prvo bi trebala ići javna ponuda, pa onda dokapitalizacija da dobijemo neki book.
Pa 2xbook, pa …
osim ako ne bude posla imala obalna straža
[smiley1][smiley1]
Okanite se corava posla. Dionica je pusiona. Business je vezan na Dalmacija cement. Novi vlasnici imaju tvornice u EU i izvoze poluproizvod (klinker). Cementasi ga ne mogu vozit. Trajekt d.o.o je skoro u bankrotu sa svojim cementasem a ni Splitska nije u puno boljem stanju. Brodovima je vrijednost vrlo mala s obzirom na godine.
gosn. medo izgleda da smo našli strateškog partnera
limco enterprise sa
bez uvrede ali nemojte se puno nadat.po zanimanju sam pomorac prvi casnik palube i “dionicar” puno naucio i ugodno zaradio zahvaljujuci postovima caymana i blueman i par ostalih kolega sa foruma,ali kako zivim u splitu ,svih 7 brodova splitske plovidbe redovito vidam,vrlo lvrlo ose stanje mali brodovi od 700 do 3000 tona nosivosti i ne vidim joj svijetlu buducnost ,ako hitno ne obnove flotu jer pricamo o brodovima 35 godina starosti koji su vec puno puta zaustavljani od strane nasih i talijanskih kapetanija.
podijeli informaciju
pa podijelio sam …
refule, ako si slušao kolegu caymana onda si ulagao u podcijenjene dionice i firme koje su počele izlaziti iz problema … dakle modućnost zarade je puno veća nego koda npr. Podravke ili IPKK.
Kod Splitske plovidbe se sprema dokapitalizacija. E sad, treba biti pametan pa predvidjeti budući razvoj događaja: ako se firma dokapitalizira u novcu onda je to dobra stvar, međutim ako se firma dokapitalizira starim ruzinavim brodovima onda smo u problemima.
Ako pogledaš ekipu u top 10 skužit ćeš da oni nisu uložili svoje novce da bi ih izgubili.
harpun: ” podijeli informaciju ” pa podijelio sam … refule, ako si slušao kolegu caymana onda si ulagao u podcijenjene dionice i firme koje su počele izlaziti iz problema … dakle modućnost zarade je puno veća nego koda npr. Podravke ili IPKK. Kod Splitske plovidbe se sprema dokapitalizacija. E sad, treba biti pametan pa predvidjeti budući razvoj događaja: ako se firma dokapitalizira u novcu onda je to dobra stvar, međutim ako se firma dokapitalizira starim ruzinavim brodovima onda smo u problemima. Ako pogledaš ekipu u top 10 skužit ćeš da oni nisu uložili svoje novce da bi ih izgubili.
Firma za bizat od nje dok su likovi koji je vode i koji sudjeluju u vlasistvu okolo. Ne mogu iznosit detalje jer ce me osisat moderator. Sta se tice brodova starost i nije toliki problem. Cementasi su poznati kao dugovjecni brodovi. Navodno ih cimenat impregnira. Veci je problem kvaliteta posade. Za place koje SPPL daje danas samo luzeri mogu navigavat jer je potraznja za kadrom ogromna. Zbog toga padaju na PSC inspekcijama. Drugi problem o kojem sam ranije pisao je da cementasi ne mogu prevozit klinker koji je polufabrikat cementa.