Jedna stana zagovara dokapitalizaciju u novcu a dvije strane u brodovima. Kad se dogovore više to nije “Libanon”. Dokapitalizacija je nužna a poslova ima. Havarija ili kvar samo jednog postojećeg broda dovela bi ih u nezgodan položaj jer bi to značilo smanjenje obavljenog posla kojeg ionako teško izvršavaju zbog pomanjkanja brodova. Ako neko ima kakav polovni brod nek im iznajmi. To bi im omogućilo ostvarivanje veće dobiti.
Kolega mreich, brodova ima koliko hocete za uzeti u charter, ali pitanje je s cim bi ga ekipa iz splitske platila – imaju tereta koliko hocete (sljaka i cement za DC), ali i pored toga jedva krpaju kraj s krajem. U vrijeme kad svi brodari grabe snazno naprijed, oni tonu sve dublje(brodovi su sve stariji pa i sve skuplji za odrzavanje). Dobit iz 2005 godine je smijesna kao i cinjenica da brodar sa ukupno 16000dwt ima zaposlenih u logistici kao 10 puta veci brodar???????
Vaš link
Osim toga sprega sa SSM-om za malog dionicara definitivno nije premija, tu su uvijek mutna posla.
ko voli nek izvoli[smiley7]
Hoće li ići tko na skupštinu da nas informira o atmosferi?
Bio sam i već gore napisao kakva je atmosfera.
Ups, oprosti. Ti si sve lijepo prenijeo. A ja sam bio toliko površan da nisam ni pročitao da je skupština već prošla.
SPLITSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA DIONICA SPPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. NEGOTIATOR D.O.O. 56.318 29,99 Osnovni račun
2. ADUT HOLDING D.O.O. 43.714 23,28 Osnovni račun
3. SPLIT SHIP MANAGEMENT D.O.O. 23.318 12,42 Osnovni račun
4. CENTAR BANKA D.D. 7.900 4,21 Skrb. račun
5. PEVEC JURICA 4.510 2,40 Osnovni račun
6. CENTAR BANKA D.D. 1.777 0,95 Skrb. račun
7. CENTAR BANKA D.D. 1.580 0,84 Skrb. račun
8. STJEPAN BENČEC 1.535 0,82 Račun portfelja
9. ERCEG GORDANA 1.350 0,72 Osnovni račun
10. RADAN SPAVENTI 1.255 0,67 Račun portfelja
Ukupno: 76,30
Treći je prodao prvom (za sada polovicu svojih dionica) pa se vlasnička struktura malo izmijenila.
Slično kao Indg.
Nanjušio je zaradu pa poduzima sve da je realizira.
To je na tragu dogovora sa Skupštine.
Tri su previše, a dva je podnošljivo, iako bolje da je samo jedan.
Slijedi vjerojatno financijska injekcija i oporavak firme.
Nema još FI. Na Skupštini se čulo da su imali malu dobit , kao i zadnjih godina, što nije dovoljno za nove investicije. Usprkos smanjivanju kapitala i nominale dionice na 10 kuna imaju još uvijek i dugovanja. Zbog toga ne mogu dobiti kredite, a dobro bi im došao barem još jedan brod.
Nadam se da je ovo početak jedne duge ljubavi:
P.S. nalog je proveden u roku 30 sec s PG.
Što niste predložili da provedu dokapitalizaciju?
To se podrazumijeva kad se riješi vlasnička struktura.