Katamaranom do veza
Kako je nove sadržaje važno integrirati u urbanu zonu, jedan od prvih poteza bilo bi pokretanje svojevrsnog javnoga gradskog katamaranskog prijevoza, koji bi spojio Žnjan s ostalim važnim gradskim punktovima, po uzoru na Veneciju, kažu Buljubašić i Kotarac.
Parkiralište sa 2000 mjesta
Ispod žnjanskog platoa gradilo bi se veliko podzemno parkiralište sa 2000 mjesta.
— Zamisao je sve automobile skloniti sa Žnjana. Podzemno parkiralište bi tako imalo jedan dio koji bi bio rezerviran za potrebe marine, dok bi drugi dio bio javan — tvrdi Kotarac. Dakle, s parkiranjem na Žnjanu problema sigurno neće biti.
’Konstruktor’
Zahtjevne infrastrukturne radove na marini izvodio bi “Konstruktor-inženjering”.
— Ta tvrtka je širom svijeta izvodila i zahtjevnije radove od ovih. Ekološka studija o utjecaju marine na podmorje je već napravljena i novi objekt neće biti nikakva opasnost za okoliš — ističe Buljubašić, odgovarajući na primjedbe stručnjaka koji smatraju da je gradnja marine na Žnjanu nemoguća misija.
— To su inženjeri prošlosti… — zaključuje Juroslav Buljubašić.
Evo još nešto: http://www.dalmacija.info/split/sedam-velicanstvenih-vlada-gradom-splitom
Priča se o sedam veličanstvenih[smiley2]
Juroslav Buljubašić
(80 milijuna eura), povezanost s jakim poduzetnicima, stabilnost, turistički i graditeljski boom, dobri odnosi s HDZ-om, loši odnosi sa SDP-om
ImageJuroslav Buljubašić je jedan od najbogatijih Hrvata. Rođeni je Splićanin, a njegovi su podrijetlom iz Župe, siromašnoga sela u Dalmatinskoj zagori.
– Ponekad mi je u školi znala izletjeti pokoja ‘vlaška’ riječ, pa sam dobio poneku čvrgu po glavi, ali nisam nikome zamjerio.
Nakon školovanja Buljubašić se zaposlio u PTT-u kao elektrotehničar za telekomunikacije.
– Budući da poslije vjenčanja nisam mogao plaćati podstanarstvo i vraćati kredit za automobil, 1982. krenuo sam u privatni biznis. Brzo smo imali obrt s 30 radnika, pa smo se udružili i osnovali OOUR kako bismo doskočili sustavu. Montirali smo telefonske centrale, satelitski TV, videonadzor i sve vezano uz slabu struju – prisjetio se Buljubašić.
Danas je suvlasnik ili većinski vlasnik desetak tvrtki. Poduzeće SEM 1986. bavi se inženjeringom, montažom, gradnjom poslovnih prostora, stanogradnjom i najmom poslovnih prostora. Tvrtka ima i koncesiju na izvor Rude gdje se planira graditi punionica vode. Ima i projekt za vjetrenjače. Buljubašić je, osim toga, agresivno krenuo u pomorski prijevoz. Njegova tvrtka Split tours ima pomorsku agenciju, brodove i katamarane. Ukupno je 300 zaposlenika u njegovim tvrtkama.
Buljubašićeva poduzeća nisu povezana u holding, niti on zna koliko vrijede. Toliko je bogat da ni ne zna što sve ima.
Napadaju ga SDP-ovci, kojima spremno uzvraća.
– Pomogao sam ljudima iz SDP-a, iako su neki od njih ljudima napravili puno zla. Nisam bio za revanšizam i dao sam im posao u vrijeme ratne stihije. Oni sad vraćaju na način koji je za njih logičan. To su ljudi koji nisu imali imovinu, ali htjeli bi upravljati tuđom imovinom, tuđim životima. Oni su protiv zakona koji uvodi tržište, koji razbija monopol samo zato što ga predlaže HDZ. Da SDP ima većinu u Saboru, oni bi najvjerojatnije nacionalizirali moju imovinu kao što su mome didu radili 1945.: uzeli su mu dvije koze da ne bude svoj i zatvorili ga. Oni bi mene riješili obveza, a ja bih bio poslovođa u jednoj od svojih tvrtki. Mentalni sklop ljudi iz SDP-a nije se promijenio. Valjda su njihovi roditelji ti koji su to radili mome djedu pa bi to sada radili i meni – ogorčen je Buljubašić na izjave Ingrid Antičević koja se protivi raspisivanju natječaja za koncesije u pogledu brodskog povezivanja Splita i srednjodalmatinskih otoka.
– Mora se mijenjati mentalni sklop ljudi koji su u Saboru. Ponekad mi je neugodno što živim u državi u kojoj me predstavljaju takvi ljudi, u državi u kojoj se govore takve budalaštine – zaključio je Buljubašić.
Iako vozi Tuareg WV, Buljubašić tvrdi da mu je više značio Audi 80 koji je kupio 1985.
Izvor: http://www.biznis.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=1561&Itemid=2
Evo ovo je zadnje za danas:
http://www.jutarnji.hr/kalendar/clanak/art-2006,6,13,bracka_perla,31054.jl
http://www.energetika-net.hr/oie/vijesti/1528
Mogu vam reći da me najviše iznenadila vijest gradnje suvremene marine na Žnjanu, vrijedne između 120 i 150 milijuna eura…
Laku noć [smiley11]
BULJUBAŠIĆEV HOTEL
GORE SOBE, DOLJE BANKA Tvrtka “SEM 1986″, u vlasništvu Juroslava Buljubašića”, tijekom ove godine počinje preuređenje zgrade kupljene lani od Željka Keruma za 2,5 milijuna eura, a novi hotel s četiri zvjezdice imat će 22 sobe, smještene na dva kata i u potkrovlju. U prizemlju će ostati “VIP-ova” prodavaonica i otvorit će se Banka splitsko-dalmatinska
U prostoru nekadašnje robne kuće “Diokom” u Zadarskoj ulici splitska tvrtka “SEM 1986”, u vlasništvu poduzetnika Juroslava Buljubašića, namjerava izgraditi hotel s četiri zvjezdice, potvrdio nam je Tihomil Rađa, predsjednik Uprave “SEM-a 1986”. Realizacija projekta vrijednog oko 700 tisuća eura trebala bi početi tijekom ove godine, a novi hotelski sadržaj u našem gradu ponudit će gostima 22 sobe, smještene na dva kata i u potkrovlju bivšeg trgovačkog objekta.
Riječ je o prostoru ukupne površine od 750 metara četvornih koji bi se trebao urediti po idejnom projektu splitskog arhitekta Nene Kezića. Nadamo se skorom početku radova, što ovisi o ishođenju potrebnih dozvola. Samostalno ćemo poslovati, bez partnerstva s nekim od hotelskih lanaca. U prizemlju budućeg hotela i dalje će biti smještena prodavaonica mobilnog operatera VIP-a, a uskoro će se u susjednom prostoru otvoriti i poslovnica Banke splitsko-dalmatinske — ističe Tihomil Rađa.
Tihomil Rađa: Čekamo dozvoleNekadašnja “Diokomova” robna kuća u najužem središtu grada, koju je zajedno s ostalom imovinom propalog diva u stečajnom postupku kupio Željko Kerum, potkraj prošlog ljeta je promijenila vlasnika, za što je “SEM 1986”, prema neslužbenim informacijama, izdvojio oko 2,5 milijuna eura. Nakon sklopljenog ugovora je postalo jasno kako se novi vlasnik neće orijentirati samo na iznajmljivanje prostora u poslovnoj trokatnici, poput svojeg prethodnika, nego da će se orijentirati na prenamjenu objekta. U žarištu pregovora donedavno se vrlo izglednom činila i varijanta da se u Zadarskoj otvori robna kuća jedne od poznatih svjetskih modnih marki, ali je ipak prevagnula inicijativa o otvaranju hotelskog sadržaja.
Ma tebe smo čekali, već mislimo gdje nam je force sa svježim materijalom kad evo ga. [smiley2]
Trud se uvijek na kraju mora isplatiti.
E, a jesi pročitao ono prije, ima toga jako,jako puno[smiley1]
Peace man!!
Počeli ljudi kupovati i po 350 ….
Znam, vidija sam, ali ovako lipše zvuči….