E kad bi se pricom moglo graditi Zagreb bi bio veći od New Yorka, ali nazalost, gradi se novcima a ne baljezganjem.
Koliko je već puta prekopao taj jadni trg Bana Jelačića i Cvjetni bojim se da ne propadnemo u Kinu.
Može mi netko objasniti zašto je na “novoj” Radničkoj nema tramvaja i zbog čega je staza za bicikliste samo do nadvožnjaka prije Maziva, tako da je potpuno neupotrebljiva za radnike?
Milane, molim te objavi gdje možemo početi kupovati karte
Milane, molim te objavi gdje možemo početi kupovati karte
kupnja karata će biti u gradskoj kavani, kao i početna stanica
Zadnja stanica kod hotela Dubrovnik.
ak kupuješ povratnu kartu, dobiti ćeš i neki popust
kupnja karata će biti u gradskoj kavani, kao i početna stanica
Zadnja stanica kod hotela Dubrovnik.
ak kupuješ povratnu kartu, dobiti ćeš i neki popust
[/quote]
ma neće kumovi htjeti paliti strojeve za tako mali krug, ići će to preko Cvjetnog do Zrinjevca pa onda tek nazad
kupnja karata će biti u gradskoj kavani, kao i početna stanica
Zadnja stanica kod hotela Dubrovnik.
ak kupuješ povratnu kartu, dobiti ćeš i neki popust
[/quote]
ma neće kumovi htjeti paliti strojeve za tako mali krug, ići će to preko Cvjetnog do Zrinjevca pa onda tek nazad
[/quote]
navodno će biti još duže
Na Mihaljevcu moći će se ukrcati na žičaru (navodno austrijsku) koja vozi do vrha i dna u Zagorju, a tamo će se moći ukrcati u Metro koji će voziti kroz Medvednicu do Jelačić placa.
Tak da će se napokon Zagorje i Zagreb povezati.
Kaj se tiče Cvjetnog, tam je već tako Rupičasto da bi bilo kakvo daljnje kopanje moglo izazvati urušavanje cijelog trga.
Inače šljunčano tlo s puno podzemnih voda, rijeka i potoka ispod Zagreba idealno je za gradnju Metroa.
Samo treba kopati ispod nivoa rijeka i biti će sve OK.
A kada će ona zaobilaznica pod Sljemenom.
Kaj nisu neki miljone uložili u tu zemlju, pa se stalo?
Miki, jedino ako si kupio onu tiskaru u Savskoj! 😀
kaj će karte za metro biti posebno zaštićene
infracrveni kod[emo_namigusa]