SLDM (Slobodna Dalmacija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska SLDM (Slobodna Dalmacija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

mislim da to nije predmet ovog topica

Ne boj' te se!

Jesu li izašli iz stečaja?

Dobar, Loš, Zao

ako ćete brisati odgovore cijenjenih forumaša (primjer kolega tinto), čemu onda služi forum i raznolikost mišljenja? Ovo stvarno gubi svaki smisao. Privatne sporove komentirajte na nekoj drugoj temi jer slobodna dalmacija nije samo vaš spor sa njima[tongue]


Masteru, da li si ti Šimić.?

Slažem se da komentiranje daje raznolikost forumu, ali ne mogu opravdati rušenje anonimnosti foruma citiranim postom, bez obzira da li je dotični u sporu sa SLDM ili ne.

Meni recimo ne smeta što kolega Master ( iako je teško biti objektivan ako si u sporu sa tvrtkom o kojoj pišeš ) piše iako posjedujem dionice SLDM i vjerujem u istu dionicu. Vrijeme će naravno pokazati ko je bio u pravu.

Pozdrav svima i uspješno trgovanje[thumbsup]


mislim da to nije predmet ovog topica

nije ni predmet SLDM svakodnevno dosađivanje kolege MASTER-a na ovoj temi i izvještavanje o žalbama ,prigovorima i ostalim stvarima iz njegove tužbe, neka to šalje direktno upravi SLDM-a jer je s njima u sporu da ne zakasne na ročište jer nas ostale forumaše to ne zanima
PS nije master i njegove žalbe tema ,nego SLDM [tongue]

čisto statistike radi – mislim da sam na ovoj temi imao oko desetak postova, od kojih mislim da se svega 1 odnosi na spor Novabela c/a SLDM, a jedan je bio pojašnjenje podataka upisanih u sudskom registru – naravno dopuštam pogrešku ovo oko brojanja +/- 1

čak mislim da ima više postova oko toga kako ja ne bi smio pisati ili kako pišem negdje drugje ili sam ja kao povrijedio nečiju taštinu na nekome drugome forumu, što stvarno ovdje nije tema

moj vam je prijedlog da stvarno otvorite temu MASTER – po svemu sudeći imate i dovoljno članova za klub otvoriti
[cool]

Ne boj' te se!

Evo malo dobrih vijesti za dioničare SLDM. Godina završena u plusu nakon desetljeća minusa. Eto kad se Pavić primi posla. Da ne kažem da je još 5 mil stavljeno na rezervacije.[thumbsup]

KODEKS KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/SLDA-kodeks.xls

Evo nekih zanimljivih odgovora.

“Politika Društva je takva da su svi ugovori o radu zaposlenika pa tako i Uprave tajni i nisu predmet
javnog objavljivanja.

Naknade za rad članova Nadzornog odbora i Uprave se ne objavljuju.
Ne postoji ni pravo opcijskih kupnji.

Članovi Uprave nisu poduzimali radnje u stjecanju dionica društva SD d.d.,
pa nije ni postojala potreba izvještavanja Nadzornog odbora ili javne objave.

Koliko je sastanaka s investitorima održala uprava? Do sada nije bilo zahtjeva.

Datum održavanja skupštine i dnevni red, najavljuju se 37 dana prije održavanja, u Narodnim Novinama RH.”

Uprava nema dionica? Izgleda da ne vjeruje u prosperitet društva. ???

U usporedbi s recimo Magma , ili Atlantik po tim pitanjima su [bye]

Koliko je sastanaka s investitorima održala uprava? Do sada nije bilo zahtjeva.


ovo baš i nije istina
bilo je zahtjeva i održani su sastanci
ali bilo je zahtjeva i nisu održani sastanci

Ne boj' te se!

[cry][bye][bye]Gubitak Slobodne Dalmacije 2,7 milijuna kuna
ZAGREB – Neto gubitak Slobodne Dalmacije u prvom tromjesečju ove godine za 68,7 posto je viši nego u istom razdoblju lani[bye][bye][bye][bye][bye]
Mislim da će ovo dodatno rušiti dionicu.[cry]

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

eto vjesti za slučajne putnike namjernike na ovom forumu
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=8b9af168-d2dc-49f9-923a-c1798525495b&ref=lastadd

Istraživanje MEDIAPuls o čitanosti tiskovina u Hrvatskoj
Dnevne novine čita čak 72 posto mladih u dobi od 15 do 19 godina
Objava rezultata istraživanja MEDIAPuls za prvi kvartal 2008. potvrdila je rast popularnosti čitanih medija i navike čitanja dnevnih novina i magazina među hrvatskim građanima

Prema spomenutom istraživanju koje kontinuirano provodi agencija Puls dnevne novine svaki dan čita više od 2.330.000 čitatelja, odnosno 63 posto građana Hrvatske. Ovaj podatak dodatno potvrđuju i podaci Hrvatske gospodarske komore za 2007. godinu, prema kojima se svaki dan u rukama hrvatskih čitatelja nađe 800.000 primjeraka dnevnih novina. Dodatno, prema istraživanju MEDIAPuls 59 posto, odnosno 2.150.000 čitatelja, redovito čita magazine.

S ciljem promocije snage, utjecaja i relevantnosti tiskanih medija čak 15 izdavača – Adria Media, Business.hr, EPH (Jutarnji list, Slobodna Dalmacija, Metro, Sportske novosti), Glas Istre, Glas Slavonije, Lider Press, NCL grupa, Novi list, Večernji list, 24sata, Poslovni dnevnik, Metropola, TV tjedan, Zadarski list, Vjesnik – pokreće zajedničku promotivnu kampanju. Od 9. svibnja kampanja će se naći na stranicama 17 novina i 39 magazina u Hrvatskoj čiju čitalačku publiku čini više od 90 posto stanovnika Hrvatske.
Ipak, podatak koji svakako najviše privlači pažnju jest taj da dnevne novine svakodnevno čita 72 posto Hrvata između 15 i 19 godina, pri čemu taj podatak, za tu dobnu skupinu, ujedno predstavlja jednu od najviših stopa čitanosti u Europi. Čitanost magazina u spomenutoj dobnoj skupini je na istoj razini.

Hrvatska je po rastu broja čitatelja posljednjih godina specifikum u odnosu na Europu, gdje broj čitatelja uglavnom stagnira ili čak u minimalnim postocima opada. Tako je prema istraživanju MEDIAPuls samo tijekom 2006. došlo do skoka u čitanosti dnevnih novina za čak 17 posto. Na početku te godine prosječno je 46 posto stanovništva čitalo dnevne novine, dok je to na kraju godine činilo čak 63 posto, odnosno broj novih čitatelja se povećao za preko 628.000.

Ovakav se skok u 2006. ponajviše veže uz nove naslove na tržištu (24 sata, Metro), no pozitivno je da oni nisu doveli do kanibalizacije s postojećim etabiliranim novinama te da je čitanost ostala na dostignutoj razini i u narednom razdoblju. Navedena istraživanja potvrđuju da se tiskani mediji u Hrvatskoj uspješno prilagođavaju novim tržišnim okolnostima, ali i sociološkim trendovima, a podaci o visokoj čitanosti među mladom populacijom govore i o uspješnom odgovoru tiska na nove medije poput interneta koji u velikoj mjeri privlače mladu publiku.

New Report

Close