I ja sam pravi blesan sto mjerkam ovakve dionice gdje je jedan jedva dočekao da opet navlači da bi se izvukao stavljanjem niz naloga koje povlači par sekundi prije 13h.
A sve to, naravno, nakon što je niz godina odlezao unutra bez šansa da izvuče novce.
pa nije da si valjda ocekivao da ce ovo postati AAPL [emo_zacudjen]
ovdje se igralo na istiskivanje, a sada na ponudu, a ti uđi ili nemoj, ali samo nemoj stalno nesto kukat
Evo nakon niza godina i to se desilo . Napokon ce i kolega Master s dugog foruma doc na svoje. Samo je pitanje koliko ce za to dobit.
Slobodna Dalmacija d.d. – namjera objavljivanja ponude za preuzimanje društva Slobodna Dalmacija d.d.
SLOBODNA DALMACIJA D.D./REDOVNA DIONICA SLDM-R-A
Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1.
EUROPAPRESS HOLDING D.O.O. (79517545745)
4.984.120 95,46 Osnovni račun
2.
ASANOVIĆ VELIMIR (98817165344)
15.465 0,30 Osnovni račun
3.
VUKADIN ZVONIMIR (90845929319)
10.973 0,21 Osnovni račun
4.
BRAJČIĆ SINIŠA (42873582143)
9.771 0,19 Osnovni račun
5.
RADIĆ ANTUN (35788934007)
9.560 0,18 Osnovni račun
6.
ANAMUNDI D.O.O (92137138794)
6.154 0,12 Osnovni račun
7.
ŽUPANOVIĆ GORDANA (96969445116)
5.000 0,10 Osnovni račun
8.
GRIZELJ MIRO (44786606980)
4.304 0,08 Osnovni račun
9.
VULJAN MISLAV (32268652847)
4.223 0,08 Osnovni račun
10.
MITROVIĆ MILIVOJ (30993670198)
3.200 0,06 Osnovni račun
CIJENA U PONUDI ZA PREUZIMANJE
Članak 16.
(1) Ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički obvezni su za sve dionice istog roda ponuditi jednaku cijenu, odnosno jednak broj zamjenskih dionica.
(2) Cijena u ponudi za preuzimanje ne može biti niža od najviše cijene po kojoj su ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički stekli dionice s pravom glasa u razdoblju od jedne godine prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, uključujući i stjecanje na temelju kojeg je za ponuditelja i/ili osobe koje s njim djeluju zajednički nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje.
(3) Ako je prosječna cijena dionica ostvarena na uređenom tržištu viša od cijene iz stavka 2. ovoga članka, ponuditelj je obvezan ponuditi višu cijenu, s tim da se prosječna cijena izračunava kao ponderirani prosjek svih cijena ostvarenih na uređenom tržištu u zadnja tri mjeseca prije nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, računajući od dana koji prethodi danu nastanka obveze. Ako su dionice ciljnog društva uvrštene na više uređenih tržišta, ponuditelj je obvezan ponuditi najmanje volumenom trgovanja ponderiranu prosječnu cijenu ostvarenu na tim tržištima uzimajući u izračun cijene i volumene trgovanja na svim uređenim tržištima u prethodno navedenom razdoblju. Međutim, ova cijena neće se uzeti u obzir ako se dionicama ciljnog društva trgovalo u manje od 1/3 trgovinskih dana unutar zadnja tri mjeseca prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, već se u tom slučaju cijena iz stavka 2. ovoga članka uspoređuje s cijenom utvrđenom elaboratom iz članka 22. stavka 3. točke 9. ovoga Zakona, pri čemu je ponuditelj dužan ponuditi višu cijenu. Ako je obveza iz članka 9. stavka 1. ovoga Zakona nastala stjecanjem dionica ciljnog društva u postupku provedenom prema odredbama propisa koji uređuje upravljanje i raspolaganje državnom imovinom, prosječna cijena izračunava se kao ponderirani prosjek svih cijena ostvarenih na uređenom tržištu u zadnja tri mjeseca prije javne objave poziva potencijalnim ulagateljima od strane tijela ovlaštenog sukladno odredbama propisa koji uređuje upravljanje i raspolaganje državnom imovinom, računajući od dana koji prethodi danu objave poziva. Međutim, ova cijena neće se uzeti u obzir ako se dionicama ciljnog društva trgovalo u manje od 1/3 trgovinskih dana unutar zadnja tri mjeseca prije dana javne objave poziva potencijalnim ulagateljima od strane tijela ovlaštenog sukladno propisima koji uređuju upravljanje i raspolaganje državnom imovinom, već se u tom slučaju cijena iz stavka 2. ovoga članka uspoređuje s cijenom utvrđenom elaboratom iz članka 22. stavka 3. točke 9. ovoga Zakona, pri čemu je ponuditelj dužan ponuditi višu cijenu. Način izračuna cijene iz prethodne dvije rečenice neće se primjenjivati kada tijelo ovlašteno sukladno odredbama propisa koji uređuju upravljanje i raspolaganje državnom imovinom dionice prodaje na uređenom tržištu kapitala, posredstvom ovlaštenog društva, u skladu s propisima koji uređuju trgovanje vrijednosnim papirima.
(4) Ako ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički nisu u razdoblju od jedne godine prije dana nastanka obveze stekli dionice s pravom glasa ili kada se ne može utvrditi po kojoj cijeni su ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički stekli dionice ciljnog društva na temelju kojeg stjecanja je nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje, cijena u ponudi ne smije biti niža od prosječne cijene ostvarene na uređenom tržištu izračunate na način iz stavka 3. ovoga članka, odnosno ako se dionicama ciljnog društva trgovalo u manje od 1/3 trgovinskih dana unutar zadnja tri mjeseca prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, cijene utvrđene elaboratom iz članka 22. stavka 3. točke 9. ovoga Zakona.
(5) Ako ponuditelj i/ili osoba koja s njim djeluje zajednički, protivno odredbama članka 40. ovoga Zakona, stekne ili otuđi dionice ciljnog društva po cijeni višoj od cijene iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka, obvezan je u ponudi za preuzimanje ponuditi najvišu cijenu.
(6) Ako ponuditelj zahtjev za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje ne podnese u roku iz članka 24. stavka 1. ovoga Zakona, prosječna cijena iz stavka 3. ovoga članka izračunava se kao ponderirani prosjek svih cijena ostvarenih na uređenom tržištu, i to za tromjesečje koje prethodi danu nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje te tromjesečje koje prethodi danu podnošenja zahtjeva, a ako je dionica uvrštena na više uređenih tržišta, prosječna cijena se izračunava na način da se volumenom trgovanja ponderira prosječna cijena ostvarena na tim tržištima, uzimajući u izračun cijene i volumen trgovanja na svim uređenim tržištima s tim da je ponuditelj obvezan u ponudi za preuzimanje ponuditi najmanje najvišu tromjesečnu prosječnu cijenu izračunatu u navedenim razdobljima, ako je ta cijena viša od cijene iz stavka 2. ovoga članka. Međutim, ova cijena neće se uzeti u obzir ako se dionicama ciljnog društva trgovalo u manje od 1/3 trgovinskih dana unutar zadnja tri mjeseca prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, već se u tom slučaju cijena iz stavka 2. ovoga članka uspoređuje s cijenom utvrđenom elaboratom iz članka 22. stavka 3. točke 9. ovoga Zakona, pri čemu je ponuditelj dužan ponuditi višu cijenu.
članak 22. stavak 3. točka 9.
Članak 22.
9. elaborat o procjeni fer vrijednosti dionice ciljnog društva, revidiran od strane neovisnog ovlaštenog revizora, ako se dionicom ciljnog društva trgovalo u manje od 1/3 trgovinskih dana unutar razdoblja iz članka 16. stavka 3. ovoga Zakona, odnosno članka 16. stavka 6. ovoga Zakona,
RJEŠENJE
1. Utvrđuje se da je za društvo HANZA PRESS d.o.o., Jurišićeva 24, Zagreb, OIB:
15837207525 (prethodna tvrtka: EURO POTICAJI d.o.o.), Marijana Hanžekovića iz
Zagreba, Mlinovi 14, OIB: 29887444970 i društvo EUROPAPRESS HOLDING d.o.o.,
Koranska 2, Zagreb, OIB: 79517545745, dana 24.11.2014. godine, nastala obveza
objavljivanja ponude za preuzimanje Ciljnog društva SLOBODNA DALMACIJA d.d., Ulica
Hrvatske mornarice 4, Split, OIB: 35075764438.
Unutar zadnja tri mjeseca prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje Ciljanog društva bio je samo jedan trgovinski dan – 02.09.2014.
Tri mjeseca prije dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje Ciljanog društva je period od
24.08.2014. – 24.11.2014.
Ili krace receno nece se uzimat u obzir cijena na zse nego se mora izradit elaborat o fer cijeni od strane neovisnog ovlastenog revizora.
Pozdrav
“…neovisnog ovlaštenog revizora.”
zanimljivo, a vlasnik poznati odvjetnik! nasitit će se ovdje neki meda i mlijeka kao što bi lopina rekao….. ali na kapaljku!