Škverovi, brodogradnja i brodogradilišta

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Škverovi, brodogradnja i brodogradilišta

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ništa,idemo dalje, čekamo oporavak tržišta i ulazak u EU,a dotle ko živ ko mrtav!

Premješteno iz teme: Brodogradilišta

Mislim da ova priča zaslužuje svoju temu. Mjesecima se povlači po različitim temama. Vidim da ima dosta različitih mišljenja oko isplativosti navedene industrije.

Evo za početak moje mišljenje.

U Hrvatskoj dobro, vrlo dobro ili odlično posluje nekoliko desetaka malih brodogradilišta koji su svi u privatnom vlasništvu.

Istovremeno, samo jedno od šest velikih u državnom vlasništvu posluje pozitivno.

Ja osobno smatram da brodogradnja ima šanse opstati, ali bi ipak neke stvari trebalo racionalizirati.
Mislim da je moguće napraviti slijedeće:

– od šest brodogradilišta napraviti dva (spajanje postojećih) i umjesto šest uprava imati samo dvije i to od ljudi koji poznaju i brodogradnju i financije (recimo Techman bi sigurno znao koji su to ljudi)
– izdvojiti projektantsku službu iz svih brodogradilišta i napravit posebnu firmu za projektiranje (sigurno ima još poslova koji se mogu izdvojiti i na taj način racionalizirati)
– smanjiti broj zaposlenih u zajedničkim službama (računovodstvo, financije, ljudski resursi, nabava….)
– maksimalno smanjiti troškove po svim stavkama (mobiteli, službena vozila….)
– izdvojiti kontroling (kao posebnu firmu) koji bi bio pod upravom Vlade
– uvjetovati kupnju željeza iz hrvatskih željezara koje treba također postaviti na noge

E sad, ako se taj proces može svesti u okvire da više ne proizvodi gubitke (neka nemaju kunu dobiti, samo neka ne proizvode guubitke) i da postane multiplikator razvoja onda sve ima smisla. Onda treba iz proračuna preuzeti kredite koje će ionako proračun morati platiti. U svakom slučaju ne smije se više jamčiti niti za jednu novu kunu.

E sad, ako ćemo željezo i lim uvoziti, ako će u brodogradilištima raditi strani radnici koji su zaposleni kod kooperanata i ako će brodogradilišta i dalje proizvoditi gubitke, onda to treba ugasiti i tamo posaditi travu. Suludo je subvencionirati čelik iz uvoza i radnika iz Rumunjske.

Premješteno iz teme: Brodogradilišta


Mislim da ova priča zaslužuje svoju temu. Mjesecima se povlači po različitim temama. Vidim da ima dosta različitih mišljenja oko isplativosti navedene industrije.

Evo za početak moje mišljenje.

U Hrvatskoj dobro, vrlo dobro ili odlično posluje nekoliko desetaka malih brodogradilišta koji su svi u privatnom vlasništvu.

Istovremeno, samo jedno od šest velikih u državnom vlasništvu posluje pozitivno.

Ja osobno smatram da brodogradnja ima šanse opstati, ali bi ipak neke stvari trebalo racionalizirati.
Mislim da je moguće napraviti slijedeće:

– od šest brodogradilišta napraviti dva (spajanje postojećih) i umjesto šest uprava imati samo dvije i to od ljudi koji poznaju i brodogradnju i financije (recimo Techman bi sigurno znao koji su to ljudi)
– izdvojiti projektantsku službu iz svih brodogradilišta i napravit posebnu firmu za projektiranje (sigurno ima još poslova koji se mogu izdvojiti i na taj način racionalizirati)
– smanjiti broj zaposlenih u zajedničkim službama (računovodstvo, financije, ljudski resursi, nabava….)
– maksimalno smanjiti troškove po svim stavkama (mobiteli, službena vozila….)
– izdvojiti kontroling (kao posebnu firmu) koji bi bio pod upravom Vlade
– uvjetovati kupnju željeza iz hrvatskih željezara koje treba također postaviti na noge

E sad, ako se taj proces može svesti u okvire da više ne proizvodi gubitke (neka nemaju kunu dobiti, samo neka ne proizvode guubitke) i da postane multiplikator razvoja onda sve ima smisla. Onda treba iz proračuna preuzeti kredite koje će ionako proračun morati platiti. U svakom slučaju ne smije se više jamčiti niti za jednu novu kunu.

E sad, ako ćemo željezo i lim uvoziti, ako će u brodogradilištima raditi strani radnici koji su zaposleni kod kooperanata i ako će brodogradilišta i dalje proizvoditi gubitke, onda to treba ugasiti i tamo posaditi travu. Suludo je subvencionirati čelik iz uvoza i radnika iz Rumunjske.

Suricata suricatta

Premješteno iz teme: Brodogradilišta

Ova priča najprije zaslužuje sudski spis..

sutra je novi dan.

Premješteno iz teme: Brodogradilišta

slažem se da je preduvjet sposobna i poštena uprava

e sad, da li je potrebno da se država izbaci iz vlasničke strukture, nisam siguran

u biti, ima jedna pjesma od Balaševića koji kaže "krivi smo mi jer smo se sklanjali"

nekako mi se čini da je sve otišlo u mp3 zbog toga

najlakše je reći država je loš gospodar, onda koji ku**c nam treba država, neka se cijela Evropa zove Ujedinjeni kapitalistički emirati

Premješteno iz teme: Brodogradilišta

Sad vidim da je pitanje bilo rješenje , a moj post je bio osvrt na stanje kako ga ja vidim…Ispričavam se …

Mislim da rješenje kakvo bi sve strane zadovoljilo niti ne postoji…Naime trenutno nitko neće kupit
tolike dugove i upitnu budućnost ….

Isto stoji činjenica iznesena neki dan a odnosi se na Peveca , kojeg su redom odbili menadžeri
"jer nije svjestan problema i nije spreman na rezove"

tako i ovdje , radnici i njihovi sindikati nisu svjesni problema …Vlada RH je svakako svjesna , ona bi rado taj problem "ruknula" nekom drugom ……….
Isto će i sada Jadranka naći novac za plaće i drugo , samo da kupi socijalni mir , al ne bojim se da neće ići dovijeka tako…

smanjuje se minus.......

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/3.-maju-tri-milijarde-kuna-za-pomorsko-dobro,68297.html

EU: Hrvatska je obećala pokrenuti stečajni postupak nad brodogradilištima
Bruxelles želi potvrdu da će se, ukoliko drugi privatizacijski krug bude neuspješan, nad hrvatskim brodogradilištima otvoriti stečaj, piše Jutarnji.
____________________________________
auuuuuuuuuu, biće opet posla za onu našu dječicu iz đakovštine – lopine i somine

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Hrvatska će se na 12. međunarodnoj izložbi arhitekture u Veneciji predstaviti plovećim paviljonom, koji je odabrao ovogodišnji izbornik našeg nastupa arhitekt Leo Modrčin.
Uz teglenicu dugačku 20 i široku 10 metara metra, bit će izloženi idejni projekti naših arhitekata izvedeni u maketama i nacrtima.
Budući da je za projektiranje ploveće strukture potreban uvid u tehnička znanja brodograđevne i pomorske struke, stručnu pomoć arhitektima pružit će brodograđevni stručnjaci Brodogradilišta u Kraljevici, gdje je još 1729. godine započela brodograđevna aktivnost gradnjom arsenala pa je, smatra izbornik, primjereno da se u našem najstarijem brodogradilištu eventualno i izgradi ploveći umjetnički paviljon.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zepter-odustaje-od-kraljevice%2c-div-daje-ponudu-za-brodosplit,78165.html

Kraljevica bez poslova i »Plana B«
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/kraljevica-bez-poslova-i-%C2%BBplana-b%C2%AB,83682.html

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/ocean-quest-narucit-cemo-brodove-ako-prepustite-imovinu-koju-srbija-trazi-od-hrvatske!%3f,84407.html

New Report

Close