Skriveni lajtmotiv ulaska u EU bit će ‘kupujmo hrvatsko’

Naslovnica Forum Komentari članaka Skriveni lajtmotiv ulaska u EU bit će ‘kupujmo hrvatsko’

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

za strance sigurno i to po akcijskim cijenama, platiš kunu dobiješ tvrtku

naravno da ćemo kupovati jeftinije proizvode iz EU! to je jedina dobra stvar zbog ulaska u EU i najbolje da sad kupujemo skuplje hrvatske proizvode?!?
neka “naši” snize cijene da budu jeftiniji pa ćemo kupovati “naše”!
ulaskom u EU nema više razloga za kupnju “naših” proizvoda jer je sad i EU naša domovina pa su i njihovi proizvodi sada naši, jel tako??? [emo_zloban]
htjeli smo u EU pa sad snosimo posljedice toga, od proizvođača do običnog građanina! [emo_palacd]

Pravi su se javili, Koestlin, tvrtka koja i dan-danas u praktički sve svoje kekse stavlja hidrogenizirane masnoće, a potom uvjeravaju građane da “kupuju hrvatsko”. Nisam i neću, hvala lijepo, možete pokušati još par godina to smeće prodavati eventualno u Srbiji ili BiH, a nakon toga doviđenja.

DEUS EX MACHINA

[emo_palacg][emo_smijesak][emo_namigusa][emo_plazi][emo_zloban][emo_beztona][emo_zacudjen][emo_ooooo][emo_palacd]

free flow information

Najgore od svega je to što će naši trgovački lanci uvijek brati veću maržu nego je to kod članica EU. Tako da milke od 100 g po 0,65€ možemo samo sanjati, a da ne govorim o drugim proizvodima. Lidl je čisti primjer nelojalnosti cijena. Kod nas narezanu zimsku salamu od 100 g prodaju po 10 kn i više, a brat mi iz Njemačke donosi 750 g do 1 kg teške salame koje dođu 4€, a na akciji budu i manje.
Što se tiće našeg hrvatskog, uvijek rađe gledam da je proizvedeno kod nas, pa makar malo skuplje, rađe ću naše kupiti nego strano, ali opet porijeklo dolazi u pitanje jer oni mogu napisati da je proizvedeno kod nas, a sirovina uvezena iz pm i stara 2 godine, ležala u hladnjači što je često praksa i tome se treba stati na kraj…


Najgore od svega je to što će naši trgovački lanci uvijek brati veću maržu nego je to kod članica EU. Tako da milke od 100 g po 0,65€ možemo samo sanjati, a da ne govorim o drugim proizvodima. Lidl je čisti primjer nelojalnosti cijena. Kod nas narezanu zimsku salamu od 100 g prodaju po 10 kn i više, a brat mi iz Njemačke donosi 750 g do 1 kg teške salame koje dođu 4€, a na akciji budu i manje.
Što se tiće našeg hrvatskog, uvijek rađe gledam da je proizvedeno kod nas, pa makar malo skuplje, rađe ću naše kupiti nego strano, ali opet porijeklo dolazi u pitanje jer oni mogu napisati da je proizvedeno kod nas, a sirovina uvezena iz pm i stara 2 godine, ležala u hladnjači što je često praksa i tome se treba stati na kraj…

Zaboravljas da jos postoje carine na robu-one ce tek nestati, pa ce cijene jos padati… u nekim slucajevima puno.

Takoder, imaj na umu da mi imamo pdv 25% na hranu, a Njemacka ima mislim 7% ili tako nesto. UK ima 0 recimo. Samo na racun pdva ce ti hrana biti dosta skuplja.

PDV na novine 5%, a hranu za kojom ljudi kopaju po kanti-25%. Bravo Linicu. Glavno da kava ima pdv 10% u kaficu, a novine 5, jel da ih jedemo? Katastrofa.


Najgore od svega je to što će naši trgovački lanci uvijek brati veću maržu nego je to kod članica EU. Tako da milke od 100 g po 0,65€ možemo samo sanjati, a da ne govorim o drugim proizvodima. Lidl je čisti primjer nelojalnosti cijena. Kod nas narezanu zimsku salamu od 100 g prodaju po 10 kn i više, a brat mi iz Njemačke donosi 750 g do 1 kg teške salame koje dođu 4€, a na akciji budu i manje.

To je stvar konsolidacije trzista. EU trzista su puno fragmentiranija i veca je konkurencija. U Hrvatskoj Agrokor dominira i dominirat ce jos vise ako preuzme Merkator.

Sto je trziste fragmentiranije, sto je veca konkurencija to su trgovacke marze vise. Dobra vijest je da visoke marze privlace nove trgovce na trziste i vremenom se povecava konkurencija.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan



Najgore od svega je to što će naši trgovački lanci uvijek brati veću maržu nego je to kod članica EU. Tako da milke od 100 g po 0,65€ možemo samo sanjati, a da ne govorim o drugim proizvodima. Lidl je čisti primjer nelojalnosti cijena. Kod nas narezanu zimsku salamu od 100 g prodaju po 10 kn i više, a brat mi iz Njemačke donosi 750 g do 1 kg teške salame koje dođu 4€, a na akciji budu i manje.

To je stvar konsolidacije trzista. EU trzista su puno fragmentiranija i veca je konkurencija. U Hrvatskoj Agrokor dominira i dominirat ce jos vise ako preuzme Merkator.

Sto je trziste fragmentiranije, sto je veca konkurencija to su trgovacke marze vise. Dobra vijest je da visoke marze privlace nove trgovce na trziste i vremenom se povecava konkurencija.
[/quote]

Neznam koliko su marze, ali da su i manje, cijene mogu biti itekako vise.
banalan primjer->

Nakon 1.7. nema carina na recimo robu iz UK. Recimo da Tesco prodaje ovdje s istom marzom kao u UK. Npr nude bacon u trgovini.

Sada, kod nas je na to pdv 25%, a u UK 0%(hrana). Da, 0%. Prema tome, ekstremna porezna politika i taj uvozni proizvod cini skupljim.

Shodno tome, i s manjim marzama, cijene ce ovdje biti vece nego u DE, a place 5 puta manje. Naravno, tu ima jos mnogo faktora, ali i ovo je bitno.

New Report

Close