Za pohvalu je napor našeg najvećeg proizvođača sireva da svojim Webom doprinese ne samo informiranju potrošača već da rubrikom Kuharica potpomogne širenje “kulture konzumacije” sireva koja je u Hrvatskoj konzervativna ( tradicionalna) i bez ideja o gastronomskim mogućnostima. Međutim, još će prioritetnije biti da sirarska industrija, a svakako vodeća “Sirela” pokrenu proces razvitka “kulture prodavanja” sireva. Ono što danas trgovina radi i kako organizira ponudu sireva, usprkos malobrojnim iznimkama, katastrofalno je. Nema specijaliziranih prodavaonica sireva i ostlih delicija. Izlaganje sireva je trpanje na gomilu svih mogućih “komada i komadića, trgovci neznaju što vam nude i td. Odite
u većinu prosječnih dućana pa snimite situaciju. Kupac mora podućavati prodavača o siru. Zato očekujem da će uskoro na stranicama “Sirele” nastati i ta rubrika i ta aktivnost.
Ljubitelj sireva i poslanik “kulture konzumacije sireva” odani poklonik francuskog i talijanskog odnosaprema ovoj deliciji.
Line Karlo