Vidjet ćemo već sutra i ovih dana kako će se ponašati brodarske dionice. U posljednjih nekoliko dana BDI ne doživljava neke veće osciliacije i možda se tržište stablizira. Na svjetskim burzama sadašnje cijene brodarskih kompanija su blizu najnižih razina u posljednjih godinu dana, a neke od njih se trže pri p/e između 2-3. Čini mi se da kod nas mnogo investitora to još nije pertcipiralo jer je dosta njih izašlo iz brodara. Obrati su mogući kada ih se najmanje očekuje, iako se dugoročno prognozira kriza. Proces od nabavke željezne rudače pa do proizvodnje čelika i broda nije tako kratak i do pojave večih količina istih na tržištu kao i neke krize koje mogu generirati daljnju potražnju za tom vrstom prijevoza mogu održati ovo tržište jakim i stabilnim.
Iako će doći trenutak kada će ponuda nadmašiti potražnju i vozarine znatnije pasti.
EXM zasad danas + 6,83 %.
Alo ZImzi! Jel se moze kojim slucajem dobit tvoje misljenje? Ulozio bi nesto love u turisticki sektor na cca godinu dana,al sam u nedoumici! Za oko su mi zapali Maistra,Imperijal i Suncani hvar! Koje je tvoje misljenje o njima i imas li sta bolje za preporuciti!?
Iako će doći trenutak kada će ponuda nadmašiti potražnju i vozarine znatnije pasti. EXM zasad danas + 6,83 %.
O kojem ti to trenutku pričaš? Pa, vozarine su ove godine više nego duplo manje od onih u 2005.g. ! Znaš li koliko se novih brodarskih kompanija uključilo u prijevoz rude za Kinu u odnosu na prošlu godinu? Konkurencija je znatno veća, a Kina je usporila uvoz i u tome je glavi problem pada vozarina sa cca. 40.000 $ na cca. 18.000 $ u ovoj godini. Napomenuo bih da i u tom slučaju ATPL ima dobit jer im za pokrivanje troškova treba cca. 13.000 $, ali za razmisliti je o nekom velikom porastu cijene.
Bilo kako bilo po svemu sudeći vozarine će još padati. Ključni trenutak za ATPL bit će objava rezultata prvog kvartala gdje bi se mogli vidjeti prvi tragovi pada vozarina. Tako da po meni moguć je cijene nakon objave god. izvješća, ali već mjesec dana nakon toga moglo bi se vrlo negativno odraziti na cijenu dionice.
preporuka za sutra MEDIKA i TNSA
prepuruka za tinca INDG,TNSA
Fond koji je već u Jadrankamenu mogao bi mu cijenu podići ovih dana,ako ni zbogčeg,a ono zbog prinosa fonda.
Jedan drugi je već zakoračio u Mediku.
TNSA još uvijek daleko od svoje knjigovodstvene vrijednosti…a kraj izgradnje wtc sve bliži….
21.1.2006 Rubrika: Rijeka
U ROKU OD DVADESET MJESECI ZAVRŠEN GRAĐEVINSKI DIO PROJEKTA NA PEĆINAMA
Okončana gradnja Tower Centra
Investitor ovog projekta već je izabrao izvođače radova na uređenju interijera ovog kompleksa s time da se uglavnom radi o talijanskim tvrtkama
RIJEKA – Gradnja Tower Centra na Pećinama (WTC) je gotova! Zapravo, završen je građevinski dio projekta, i to u roku od 20 mjeseci
Neslužbeno doznajemo da je investitor, Gruppo Policentro, već potpisao ugovore s izvođačima za preostale radove u Tower Centru. Riječ je, doznajemo, o šest-sedam mahom talijanskih tvrtki koje će raditi keramiku, instalacije i ostale radove u interijeru.
Inače, u ukupnoj korisnoj površini Tower Centra trgovačka će djelatnost zauzeti četiri etaže i 50.000 metara kvadratnih, poslovni toranj okupirat će površinu od 12.000, a galerije i trgovi za posjetitelje oko 9.000 kvadrata. Dakako, bit će tu i multipleksna kino dvorana, koja će biti smještena na 150.000 kvardrata, i koja će imati između 6 i 10 kino dvorana sa 1.700 sjedećih mjesta i svim popratnim sadržajima.
Navodno je dosad prodano i iznajmljeno već 70 posto prostora u Tower Centru, a poznato je da će hipermarket s prehranom »držati« Coop, namještaj će prodavati poznati talijanski Ovvio, obuću Pittarello, odjeću DEM, a odjel za sport Cisalfa.
Zimzioprosti ali nisam u toku ,kakove veze ima tnsa sa centromu Rijeci.
Transadria je većinski vlasnik (mislim cca.70%) firme TRANS RI d.o.o. koja ima slijedeći vlasnički udio u WTC centru:
TRANS. RI. d. o. o. Rijeka, Riva Boduli 1, MBS 0400336646
(a) poslovni udjel 5a nominalnog iznosa 15.141.200,00 kn, što odgovara 20% temeljnog kapitala
phantom-zg: ” Iako će doći trenutak kada će ponuda nadmašiti potražnju i vozarine znatnije pasti. EXM zasad danas + 6,83 %. ” O kojem ti to trenutku pričaš? Pa, vozarine su ove godine više nego duplo manje od onih u 2005.g. ! Znaš li koliko se novih brodarskih kompanija uključilo u prijevoz rude za Kinu u odnosu na prošlu godinu? Konkurencija je znatno veća, a Kina je usporila uvoz i u tome je glavi problem pada vozarina sa cca. 40.000 $ na cca. 18.000 $ u ovoj godini. Napomenuo bih da i u tom slučaju ATPL ima dobit jer im za pokrivanje troškova treba cca. 13.000 $, ali za razmisliti je o nekom velikom porastu cijene.
Znam da je Kina usporila uvoz i kakve su dugoročne perspektive . Međutim objava rezultata digle EXM preko
9 % u dva dana. DRYS prati danas s + 1,83 %, uz neznatni minus BDI na spot rates.
Mislio sam na ovakve skokove na svj. tržištu od desetak posto, je li moguće ako naše brodarske tvrtke objave dobre rezultate da bi se tako nešto moglo i kod nas reflektirati. Vjerujem da bi dobar dio investitora bio iznenađen da npr. ATPL u dan-dva skoči s 800 na 880. U tom kontekstu sam mislio.
Pa to je moguće, iako je isto tako moguć kontra efekt zbog smanjenih prihoda i dobiti u odnosu na prošlu godinu.
Transadria ide baš onako kak’ sam i predvidio, TEP također, a bogami i Elektropromet, a tek Puljanka….a onaj kamen, mramor i željezo, bogami se ne šali….moja ekipa je jako zadovoljna što je u sve to uletela na vrijeme….i nitko me od njih nije za argumente pitao, sorry, ipak su neki argumnti tajna.