ja sam 100% u dionicama pa tako pisem..
potrabbb: ” alan_poh: ” davids: ” Što duže njuškam po ATPL-u to sam sigurniji da će biti hit u 2008. sve do 3,5 k odličan ulaz…[thumbsup] ” također i JDPL [smiley] ” objasnite zašt bi se po vama trebalo uć u ATPL i JDPL. Dajte neke argumente. Ovak imam osjećaj ko da navlačite na njih. ” ja osobno nemam ATPL, JDPL imam…..ali tvrdim i za jedne i za druge da ce odradit jako dobar rast iduce godine…..napravi si FA, pronadji na temi brodari i usporedba brodara, i na temama od jdpl i atpl da mnogi svjetski strucnjaci predviđaju 2008. godinu kao godinu brodara, pogledaj indekse vozarina za brodare koji rastu stalno i koji ce navodno jos rasti, baci oko i na top10, procitaj sve o jdpl i atpl pa onda zbroji dva i dva i dobit ces zakljucak…..nema ni govora o navljacenju….dal ces ti kupit ili ne mene nije briga, ja sam ti rekao moje misljenje……[thumbsup]
K tome treba dodati da će biti veća potražnja za rasutim teretima (JDPL), a da će se smanjiti za tankerima (ATPL). Uz to JDPL ide u dokapitalizaciju čime će JDPL ostvariti najveći rast.
@ opr
A što se tiće inflacije, ona će biti mala što potiće ulagaće, dakle ona je korisna, a i još rast BDP će biti, prema analitičarima, isti ili veći od ovogodišnjeg, prema tome o čemu pričate.
nije stvar u tome jel ću ja to kupit ili ne, nego kad već pišete svoje mišljenje napišite i pokoji argument. [thumbsup]
ok…eto napisao sam ih u prethodnom postu…..a za vise informacija procitat teme doticnih dionica na forumu…..[thumbsup]
ja sam 100% u dionicama pa tako pisem..
i ja sam, pa ne pišem bajke za malu djecu, iako bi mogao s obzirom na talent i netalent nekih s foruma
I ja sam 100% u dionicama. Jedino što sam ja prilikom kupovanja ipak gledao fundamente.
Na oprez pozivam jer ne bih htio da se ponovi onakva panična korekcija, koja drugi puta pitanje da li bi bila zaustavljena.
Kome od nas odgovaraju drastične i ireverzibilne promjene u negativnom smjeru? Totalni gubitak povjerenja u tržište i da se burza godinama ne oporavi? A to nam po mom skromnom mišljenju opet prijeti ako se ponovno napuše špekulativni balon. Jedina razlika je što sad domaći fondovi, koji su jedini odlučili podmentnuti leđa imaju manje sredstava.
best case scenario po mom misljenju kao laika je da idemo polako gore par mjeseci (na ledjima HT-a, INE, Adrisa).. fondovi skupe milijardu dvije kesa, i uz stagnaciju polako kupuju.. znaci tipa 20ak posto prinosa sljedece godine i onda opet mozemo napuhati u 2009..
Evo kako ulagati:
tko voli manje rizik: HT i INA jednostavno, o drugim dionicama neću jer koja god vrijednost bude svi viču podcijenjeno, što nije istina, nego je krdo ludo, pa se čovjek izgubi i ne zna gdje mu je kraj, pa zaboravi na fundamente i nastane propuh
ono što je na našem tržištu očigledno to je što se pred izlazak finan. izještaja, neovisno kakvo bude namjerno dižu cijene, recimo VDKT-R-A dizalo se u nebesa kako bi do dolasku lošeg izvješća cijena se vratila ali barem 20-30% veća prije tog porasta (s 3000 – 4700 – 3600), tu je i INGRA, ista stvar i ima ih još puno.
Na taj način ne samo da dionice ne mogu pojeftiniti nego svakim novi izvještajem sve su skuplje neovisno da li je dobro ili nije.
Tako možemo konstatirati da je jako mali broj fundamentalno podcijenjenih dionica, one koje bih se usudio sada kupiti je HT bez uzrujavanja, dok većina drugih je čista špekulacija, brza kupnja, hvaljenje na forumu i brza prodaja.
K tome treba dodati da će biti veća potražnja za rasutim teretima (JDPL), a da će se smanjiti za tankerima (ATPL). Uz to JDPL ide u dokapitalizaciju čime će JDPL ostvariti najveći rast.
Čiste gluposti,vi kolega neznate ni kakve brodove imaju ova dva brodara,”a da ce se smanjit za tankerima(ATPL)”,a slučajno nemaju nitijednog tankera nego 15 brodova za rasuti teret+novogradnje,
a jadroplov ima SAMO 5 brodova za rasuti teret..
Imam obadvije dionice al po meni ATPL je puno bolja kupnja
K tome treba dodati da će biti veća potražnja za rasutim teretima (JDPL), a da će se smanjiti za tankerima (ATPL). Uz to JDPL ide u dokapitalizaciju čime će JDPL ostvariti najveći rast. Čiste gluposti,vi kolega neznate ni kakve brodove imaju ova dva brodara,”a da ce se smanjit za tankerima(ATPL)”,a slučajno nemaju nitijednog tankera nego 15 brodova za rasuti teret+novogradnje, a jadroplov ima SAMO 5 brodova za rasuti teret.. Imam obadvije dionice al po meni ATPL je puno bolja kupnja
@mise99
Kolega, zbog takvih kao Vi, sto pisu bedastoce na forumu ne znajuci da to mnogi citaju i dolaze do krivih informacija, mnogi uvazeni forumasi pisu sve manje i prave sve manje analiza koje se utope u ovakvim postovima.
Za iznijeti sve argumente zasto su ATPL i JDPL dobra kupnja u ovome trenutku trebalo bi 5 strana, izmedju ostaloga mnogima objasnjavati cime se uopce bave te tvrtke, gdje djeluju i sto utjece na njihove zarade. Tome je mjesto na temama za iste, a ovdje je dovoljno napisati da je predvidjen i vise nego realan daljnji rast na trzistu rasutih tereta tijekom cijele 2008. Sadašnji negativan trend BDI indexa je kratkoročnog daha i uzrok mu je u Kini. Sadašnja veća ponuda od potražnje brodova za rasute terete na tržištu posljedica je kineske metalurgije koja trenutačno pregovara cijene rudača za 2008. godinu. Cim zavrse pregovori, indexi ce opet gore, a i pri sadasnjim indexima ova dva brodara ostvarivaju pozamasne dobiti (naravno, upuceni ste da nema poreza).
@malibu
I ja osobno imam obje firme; stovise ATPL-a imam u obitelji i dosta vise, ali se ne slazem sa tvrdnjom. Oba brodara su dobre kupnje (ovo je moje misljenje, a ne savjet za kupnju), ali na trenutnoj cijeni i uzimajuci u obzir projekcije predvidjenog rasta (koji vise dize ATPL) , te NAV, JDPL je ipak povoljniji.
preporučam nagraditi se za dio ovogodišnje zarade bilo putovanjem, autom, jahtom, kućom, stanom, vikendicom, ženskom, djetetom, bungee skokom, ribičijom…
tko što voli i može! [thumbsup]
ja ću si kupit puricu,nema se,teška vremena..[proud]