Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
SAPN | 72,00 | 3.672 | 51 | 71,50 | 75,00 | -4,64% |
i koliko ja vidim zadnja SAPN r a je 318 zar po vama opravdava ta ulaganja povecanje zaduzenosti firme i cca dobit vecu samo od 500k s tim da je skocila od nekih 240-245 kn sa pocetka ovog kvartala meni ne i ne hvala dobit mizerabile
snupy
ovo je nekonsolidirano, vidit cemo nakon konsolidiranog kakvi ce pokazatelji biti. za sada imamo P/EBITDA 2.8 uz stalno povecanje prihoda.
opravdava, dobit veca 10 % uz povecanje amortizacije od 2 mil kn, izvoz preko 50 %, povecanje prihoda od 7 %.
ja zadovoljan
Ja iskreno mislim da je izvješće jako fino. Naravno, moramo čekati konsolidirano izvješće kako bismo bili pametniji.
Recimo, meni je zanimljivo pogledati i usporediti izvještaj Saponije s izvještajem Koestlina (isti vlasnik). Recimo, Koestlin je imao dobit od oko 5 milijuna kuna na oko 85 milijuna kuna prihoda.To je NPM od oko 6%. Ja iskreno mislim da je i Saponija sposobna imati takve marže. Na kraju godine, sigurno možemo očekivati prihod od oko 700 milijuna kuna. Ako stavimo tu istu profitnu maržu dobili bismo dobit od 42 milijuna kuna prije poreza što je malo manje od 35 milijuna kuna nakon poreza. Mislim da bi valuacija u tom slučaju izgledala nešto bolje nego što sad izgleda obzirom da je trenutni MCAP malo veći od 200 milijuna kuna. Može se postaviti pitanje od kuda može doći povećanje marži. Ako se pogleda revidirano izvješće za 2014. godinu u Ostali poslovni rashodi vidjet ćete stavku Troškovi marketinga i propagande od 168 milijuna kuna. Taj iznos se sigurno može smanjiti ukoliko se želi postići rast u skladu s tržištem, a ne rast koji je veći od rasta tržišta. Pogledajte malo postove forumuša Kerempuha o toj tematici.
Naravno, nije da Maraska i Kandit ništa ne vrijede, ali za to moramo pričekati konsolidirano 🙂
Ovo nije nagovor na kupnju/prodaju/držanje ove dionice.
Uskoro će i konsolidirano izvješće i vjerujem da bi trebalo biti barem jednako dobro kao što je nekonsolidirano.
Do tad nema uvrštenja posljednjih podataka na mojedionice.com, što neke sprječava u konkretnoj analizi stanja [emo_namigusa].
Što se tiče dobiti koja djeluje nisko, smatram da se time ne treba zamarati. Bitno je da se ne radi s gubitkom i da se ne radi samo da bi se plaćalo bankama kamate na posuđene kredite (ima takvih firmi). Ovakva dobit, kako je već ranije zaključeno, može se prikazati i kao dosta veća da se to želi – malo smanji amortizaciju i uloži 20% manje u marketing i da vidiš koliku bi dobit Saponija imala. Ali, nije to cilj i odgovara mi da Uprava ulaže u obrazovanje radnika, propagandu i da uredno amortizacijom čisti bilancu. Jer, ovdje se ne ulaže na kratke staze, pa je stoga bitno da firma racionalno posluje.
Meni je povećanje izvoza br. 1., a poslije toga rast prihoda od prodaje. Pored toga Saponija akvizira (Kandit) i povećava temeljni kapital iz dobiti (za 20 mil. kn). Nadalje, pričalo se o potencijalnoj kupnji zagrebačkog Labuda, a sad razmislite koliko bi toga pozitivnog mogla donijeti, primjerice, prodaja Maraske ili koji sličan poslovni potez koji bi oslobodio solidan cash za daljnji poslovni razvoj Saponija grupe. Bit će tu zanimljivo…
Stoga, trenutno ne vidim puno boljih prilika na burzi na duže staze. A za kratke efekte konzultirajte RIZ [emo_namigusa].
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/MRSK-fin2015-2Q-NotREV-N-HR.pdf
maraska dobit kvartala 1.8 mil, polugosista 2 mil, prosle godine gubitak 4.5 mil.
Izašlo i konsolidirano. Maraska napokon popravila svoje poslovanje pa je tako ostvarena dobit od skoro 2 milijuna kuna. Ali Kandit je malo uprskao stvari pa je ukupni rezultat konsolidiranog lošiji nego nekonsolidiranog, ali ipak bolji u odnosu na prošlu godinu.
Hrvatski proizvođači čokolade izvozni dobitnici mjeseca travnja
“Kakao proizvodi izvozni su dobitnik ovog razdoblja, količine su rasle sa 3413 na 6491 tonu, financijski sa 18 na 31 milijun dolara. U Krašu ističu značajan rast izvoza u SAD, Australiju, Saudijsku Arabiju i Švedsku, u Koestlinu kažu da 80 posto prihoda ostvaruju u Poljskoj, Sloveniji i BiH. Zvečevo Tescu ove godine isporučuje novi, dodatni asortiman, a u Kanditu se hvale da im je prihod rastao 28 posto.”
Ipak ništa od Labuda:
Da bi se znalo jel šteta ili nije treba se znati cijena. Uvijek je najvažnija cijena! Nećeš ni gram zlata platiti milijardu kuna, a ako ti neko ponudi tonu “go.ana” (đubriva) za kunu, nećeš možda odbiti… Sve ovisi o cijeni…
Slažem se KressoM.
Ali tu se ipak radi o brendu koju ima tradiciju, a i lokacija s zemljištem nije za odbaciti.
Blizina Diokija sugerira kako će sve to završiti.
Moguća samo trgovačko stambena izgradnja.
Znači da će se sva proizvodnja iz Radničke izmjestiti.
Kao skladište i distribucijski centar ne bi im bio loš s obzirom na lokaciju.
lp