SAPN (Saponia d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska SAPN (Saponia d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 00:13
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
SAPN
72,00
3.672
51
71,50
75,00
-4,64%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

2. ADDIKO BANK D.D. + 106

I dalje se skuplja…

Fortenova grupa u devet mjeseci imala rast svih pokazatelja poslovanja, a ova tvrtka najveći je generator rasta

Koliko bi po ovim pokazateljima vrijedilo 0,6% Saponijinog udjela u fortenovoj? 60 mil.kn po koliko oni vode, ili možda x2?

Previše velikih riba čeka da ulovi što oko 300kn.
Slažem se da ako će se htjeti skupljati idemo gore uskoro

Ja tvrdim da se pad prihoda dogada radi premalog marketinga.

Treba raditi na marketingu jer su izasli novi kvalitetni proizvodi kao Priroda Daje i Eko deterdzenti, nove cokolade, a nitko za njih ne zna.

Dok je dug bio velik nije bilo prostora za marketing, medjutim sad ima i te kako prostora i po mom misljenju treba se raditi po tom pitanju.

Uz dobar i pametan marketing se moze zaustaviti vrlo brzo pad prihoda i okrenuti trend u povecanje prihoda.

Pa Saponia je i 100% Kandita i više od 50% maraske. Tko redovito obilazi trgovine vidi da kemijski dio grupe ima standardno popunjene police za sve proizvode, dok Kandit radi čudo, svako malo izbacuje nove kvalitetne marke. Linija No guilt, je zaista na visokoj razini, od pakiranja do sadržaja. Tako da priča o gubitku polica baš i ne pije vodu. Što se prihoda tiče istina je da u prvih 9 mjeseci imaju pad prihoda, ali vjerujem da će pajačana marketinška aktivnost dati rezultate.

Oni po mojem osobnom sudu dovoljno (ako ne i previše) ulazu u promidžbu i marketing. 250 odnosno 260 milijuna kuna lani i predlani.

Pad prodaje je izravna posljedica zaoštravanja tržišta od strane konkurencije i sve većeg broja uvoznih brendova i proizvoda. Kao i one-off efekta kao posljedice racionalizacije prodaje u smislu jačeg otvaranja tržišta i prodaje onima koji uredno plaćaju (Agrokor).

Obzirom na vrijednost Saponijina trzisnog udjela koji je u segmentu detergeneta i ostalih proizvoda za čišćenje kućanstava i dalje najveći i vodeći u RH, firma je i dalje značajno ispod bilo kakve suvisle fer vrijednosti. A to je ponajviše posljedica slabe likvidnost dionica na burzi, malenog freefloata, Agrokor efekta i opće letargije i recimo nebrige (vlasnika i institucija za manjinske dioničare) na trzistu kapitala u RH.

@one
Imate negdje analozu gdje su oni vodeci u RH trzistu u segmentu koji ste naveli?, nisu gotovo sigurno, P&G ih dosta pere


Oni po mojem osobnom sudu dovoljno (ako ne i previše) ulazu u promidžbu i marketing. 250 odnosno 260 milijuna kuna lani i predlani.

Pad prodaje je izravna posljedica zaoštravanja tržišta od strane konkurencije i sve većeg broja uvoznih brendova i proizvoda. Kao i one-off efekta kao posljedice racionalizacije prodaje u smislu jačeg otvaranja tržišta i prodaje onima koji uredno plaćaju (Agrokor).

Obzirom na vrijednost Saponijina trzisnog udjela koji je u segmentu detergeneta i ostalih proizvoda za čišćenje kućanstava i dalje najveći i vodeći u RH, firma je i dalje značajno ispod bilo kakve suvisle fer vrijednosti. A to je ponajviše posljedica slabe likvidnost dionica na burzi, malenog freefloata, Agrokor efekta i opće letargije i recimo nebrige (vlasnika i institucija za manjinske dioničare) na trzistu kapitala u RH.

260 mil. je 90% akcijska prodaja.
Znači 220 mil. Kn manji prihod i rashod.
Samo je cca. 10% stvarni marketing.

Ne pere ih. Najveći su jos uvijek.

Al ako netko mora potrošiti par stotina milijuna kuna godišnje da bi bio prvi očito to “prvo” mjesto ima svoju vrijednost i ekonomsku računicu.

Ovdje je pitanje da li ce se desiti tocka preokreta, sveti gral svakog ulaganja.
Ako hoce onda prije 800-900 ne treba niti razmisljati o prodaji. Ako ne onda treba pazljivo promatrati i raditi alternativne strategije.
Nemam dionice. Imao sam od 250 do 325.
Planiram novi ulaz ako se stvari potrefe.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.


Ne pere ih. Najveći su jos uvijek.

Al ako netko mora potrošiti par stotina milijuna kuna godišnje da bi bio prvi očito to “prvo” mjesto ima svoju vrijednost i ekonomsku računicu.

Pa dajte link i analizu, izvor?, od kuda Vam to


Ovdje je pitanje da li ce se desiti tocka preokreta, sveti gral svakog ulaganja.
Ako hoce onda prije 800-900 ne treba niti razmisljati o prodaji. Ako ne onda treba pazljivo promatrati i raditi alternativne strategije.
Nemam dionice. Imao sam od 250 do 325.
Planiram novi ulaz ako se stvari potrefe.

Ti ces sigurno u svojim kupi prodaj, vise puta izgubiti nego dobiti….tako se ne investira….

New Report

Close