a prvi rezultat je:
uz jace povecanje prometa pada im zarada jer su im ulazne cijene (zbog odgode placanja od preko 365 dana) strava.
On je dakle potrosio jedan cijeli ciklus nabave i sada se to jos proglasava uspjehom?
volio bih da je tako jer kada padne agrokor, od i hr jer je agrokor postao “too big to fall” a to sada i u buducnosti svi polako placamo.
papir u koji umataju nareske sada je poput novinskog – zadnje najjeftinije i neupotrebljivo smeće, pogotovo ako je narezak malo vlažan, poput šunke; to je dokaz balkanskog načina razmišljanja i štednje (ako si bolji papir uopće mogu priuštiti) na najgorem mjestu; dobavljačima su dužni milijarde kuna te ih oni zapravo financiraju, a ovi im vraćaju ucjenama i skupom naplatom svega i svačega; uglavnom, što se kvalitete proizvoda i same kupnje tiče – bilo bi najbolje da ih preuzme neki veliki retailer (pričalo se o Tesco-u); ode kvragu priča o hrvatskom velikom maloprodajnom lancu