Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,24 | 87.611 | 16,719 | 5,20 | 5,24 | -0,76% |
politika kompanije je povećanje udjela vlastitog prodajnog kanala. direktnog. i ostvarenja toga cilja su sve bolja iz godine i godinu. gosti se vraćaju i dolaze novi radi kvalitete usluga. vlastiti prodajni kanal donosi najviši prihod i dobit. agencijama su vrata uvijek otvorena TUI je gigant u poslu !
https://www.turizmoteka.hr/destinacije/valamar-vrijedna-donacija-sportu/
Nebitne su kunu ili dvije oscilacije cijene. Potrebno je svega nekoliko dana za velike
promjene cijene. Svakome je jasno da dionica ruje po dnu već gotovo dvije godine i
da cijena na burzi ne korespondira sa financijskim izvješćem i rezultatima. Onima koji će
mjenjati četvrtinu dividende za dionice, a vodeći dioničari su to radili do trenutka zamjene
ne odgovara u ovom času viša cijena.
to su sve male oscilacije cijene….bitno je da firma radi odlično, ali i da u dionicu ulaze veliki igrači koji se još ne vide u top 10….sad se sigurno i NB kaje što se riješio RIVP-a, a kupovao razne rizo, ddjh, vart….
razlike nisu male vlastiti prodajni kanala nosi znatno više,
radi se o oko 58.000 kreveta dnevno kapacitetu.
to je velika igra velikih brojeva.
Recimo hotel Amarin u Rovinju (Maistra) odličan obiteljski hotel isto tako u lancu
Europakinderhotela kao i Maro Girandella u Rapcu, oba imaju 5* i zbilja su oba odlična
mogu reći iz vlastitog iskustva. Amarin je oko 30% skuplji od Valamarovih, riječ je o
punjenju vlastitom i rezervacijama i destinaciji. Rovinj je puno jača destinacija već
sada u rang Dubrovniku, u odnosu na Rabac iako je hotel u Rapcu Maro Valamar jednak
ili još bolji (više usluga all inclusive je što Amarin nije). Politikom vrijednost za novac Valamar
radi odlično i lagano diže cijene prema potražnji, rezultati pokazuju da je to iznimno dobro osmišljeno.
Iako smještaj u RESORTU Girandelli više nije socijalistički jeftin i hoteli su izuzetni kao i usluga sa 4 i 5* i znatno bolji iznad većine europskih hotela.
Propada turizam, katastrofa, kme kmeeeee…..
“Skrećemo pozornost da je u travnju ove godine zabilježeno značajno bolje poslovanje, ne samo na prošlogodišnje uskrsno vrijeme, već i na usporedive uskrsne blagdane prethodnih godina.”
Psi laju, karavane prolaze.
20% manje prihoda u prvom kvartalu. A kako su ono govorili, više je noćenja.
Pogledajte graf na stranici 14 koliko je noćenja manje.
Nemam nijednu turisticku dionicu, ali realno Uskrs je bio skroz kasno pa radi toga i manje nocenja.
Prosle godine je Uskrs bio 1.4 i prihode su ugurali u 1Q
Pretpostavljam
Gubitak u 1Q 252.402.000.
Znatno povecan gubitak u odnosu na isto razdoblje prosle godine .
Prihodi znatno podbacili ili mozda nisu?
Propada turizam, katastrofa, kme kmeeeee…..
"Skrećemo pozornost da je u travnju ove godine zabilježeno značajno bolje poslovanje, ne samo na prošlogodišnje uskrsno vrijeme, već i na usporedive uskrsne blagdane prethodnih godina."
Psi laju, karavane prolaze.
Pogledajte ipak malo izvjesce za 1Q.Jako lose,po meni,a po Vama?