Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,21 | 247.181 | 47,426 | 5,20 | 5,22 | 0,00% |
Na stranu to sto ne moze nitko precizno prognozirati buducnost, ali u pravu su kad navode razloge zasto im je target price sada nizi nego prije, napomenuli su da to nije zbog stanja u firmi nego zbog stanja na trzistu, da su valuacije dionica nize, trziste je slabije, recesije se naziru, konkurencija jaca itd.itd. To sve stoji i stvarno ne vidim koje argumente bi netko imao da ovdje stavi 1year target price iznad prijasnjih 48, uozbiljite se.
@milac
Imate na zadnjoj strani povijest dionice i povijest njihovih progonoza. I oni i FIMA su čini mi se ciljali iznad 45 prošle godine.
A tako mogu i ja prognozirati… pa ako pogodim, pogodim… recimo do kraja godine 50 🙂
i one analize za sljedecih 5-6 godina,,, super, nego kako da nikad ne predviđaju da nesto moze i pasti, recimo broj nocenja ili prihoda… zato mi je ispalo smjesno kad sam pogledao, iako imam rivp i volio bi da se tako razvija, stalno razvoj i plusevi,, ali nema smisla se ufuravati u to, nekad ce i pasti malo
Na stranu to sto ne moze nitko precizno prognozirati buducnost, ali u pravu su kad navode razloge zasto im je target price sada nizi nego prije, napomenuli su da to nije zbog stanja u firmi nego zbog stanja na trzistu, da su valuacije dionica nize, trziste je slabije, recesije se naziru, konkurencija jaca itd.itd. To sve stoji i stvarno ne vidim koje argumente bi netko imao da ovdje stavi 1year target price iznad prijasnjih 48, uozbiljite se.
Pa valjda zato što se u DCF analizi kojom su došli do tog broja spominju samo stvari kao što su prihodi, profit, novčani tok, diskontna stopa i drugi parametri same firme, a ne sentiment na tržištu.
Jel imaju možda kakav model kojim nakon DCF analize uključe i sentiment tržišta?
Nemaju, nego naštimavaju brojke kako im se sviđa.
DCF analiza bi trebala doći do vrijednosti dionice (što je sasvim drukčija stvar od cijene) i tu stati.
Sentiment tržišta se ne može procijeniti i ovo su potpuno beskorisne nebuloze.
Danas izašao članak.
Danas izašao članak.
[/quote]
ja se upravo vratio iz Rovinja…nikada vise ljudi u ovo vrijeme
https://www.turizmoteka.hr/vijesti/hrvatska/babin-kuk-zapocela-jos-jedna-izvrsna-mice-sezona/
Novi model Mazde 3 u Dubrovniku je okupio više od 850 sudionika u čak tri Valamarova hotela – Valamar Collection Dubrovnik President, Valamar Lacroma Dubrovnik te Valamar Argosy
https://www.turizmoteka.hr/destinacije/turisticki-promet-dubrovacko-neretvanske-zupanije-ozujak-2019/
Tijekom prva tri mjeseca 2019. godine u Dubrovačko-neretvanskoj županiji registrirano je 133.606 dolazaka s ostvarenih 253.196 noćenja. U usporedbi s 2018. godinom dolasci su u porastu za 39%, a noćenja za 9%.
Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Njemačke, Sjedinjenih Američkih Država, Koreje i Kine.
Danas izašao članak.
[/quote]
ja se upravo vratio iz Rovinja…nikada vise ljudi u ovo vrijeme
[/quote]
Dosta su mi interesantni ti katastrofičari … dok rezultati i situacija na terenu govori upravo suprotno ….
https://www.glasistre.hr/istra/vecina-hotela-otvorena-biljeze-se-prvi-turisticki-rezultati-dani-sparoga-otvorili-predsezonu-na-istocnoj-obali-585352
Naravno da ne možemo računati na to da ćemo svake godine rasti dvoznamenkasto, uostalom infrastruktura to onemogućuje, ali da ćeć biti katastrofalna sezona ??? Dajte, ne budite smiješni ….
Poslije dividende kreće cijena prema i preko 50 kn ?
Već je vrijeme za jedno katapultiranje cijene barem 10 kn 🙂
Poslije dividende kreće cijena prema i preko 50 kn ?
Već je vrijeme za jedno katapultiranje cijene barem 10 kn 🙂
40 kn da….50 kn ne vjerujem osim ako bude rekordna sezona, što za sad ne izgleda vjerojatno
Ma giv mi a brejk, većina tih stručnjaka i novinara su toliki štekeri i sa socijalističkim šarafima u glavi, nikad si nisu sami uplatili ljetovanja u npr. Valamarovim, Maistrinim, i da ne nabrajam sve bisere, a kamo da su negdje vani bili i sami malo istraživali. Kakva katastrofa, kakve crne vijesti. To su kontrole medija i bezvezno drukanje; rekla kazala. Unaprijed svi pametni. Ni meni se ne sviđa što je preveliki udio BDP u turistima, ali tako je kako je. 90% sam u njima a samo 10% u industriji. 25 godina nerada i neprivatiziranje su sad pokazale. Ionako ce se na jesen svi hvaliti miljardama. Čeka nas dugo toplo ljeto😊
Ovo sigurno neće odmoći…