Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,21 | 60.713 | 11,642 | 5,20 | 5,22 | 0,00% |
Čini se da obrazac na 37 kn neće biti realiziran u ovom valu!??
Točno, u pravu ste. Ali Valamar nije poslovao sa Agrokorom i nije niti lipu izgubio, nego posluje još cca 15% bolje nego tada ima veću dobit. Neće utjecaj Agrokora biti zauvijek iako su ulagači puno izgubili. Od prošlosti nema koristi, treba nadoknaditi gubitke i zarađivati.
@ING
Danas je Tehnika u fokusu. Pogledajte promete.
@klaste
ne misliš valjda da uprava valamara dirigira cijenu na burzi??
fond prodaje, ali radi to mudro jer da krene kipati sve što ima cijena bi pala na 10 kn
Pa dok ima naivaca koji ne kuže, lako im je iskipavati se po njima po ovim cijenama. Pomalo. Prodaja ozbiljnih količina dionica je proces koji može trajati i mjesecima.
Taman do proljeća, a onda mogu krenuti nove priče oko turizma i nadolazeće sezone.
U petak su protrgovane 150.233 dionice, a od toga je trezor kupio 18.719 što je manje od 13 %.
Presušili ili vode politiku?
i to loša u smislu lošeg vremena/kišna ili uslijed neke petarde/migranti i tako to. Pretpostavljam da je odlična uprava valamara i to predvidjela pa bi bilo zgodno baratati i takvim podacima za krizna vremena.
Ja isto nekako razmisljam u tom smjeru. To su eventualne prijetnje koje me malčice brinu.
Ono što me veseli je Austrija. Kako stvari stoje, neće stati na jednom hotelu. To je dobro, ali i loše. Zbog toga mislim da dugo nećemo vidjeti veći rast ovdje.
Kad podvučem crtu, ovo smatram sigurnim dugoročnim ulaganjem.
Pa dok ima naivaca koji ne kuže, lako im je iskipavati se po njima po ovim cijenama. Pomalo. Prodaja ozbiljnih količina dionica je proces koji može trajati i mjesecima.
Taman do proljeća, a onda mogu krenuti nove priče oko turizma i nadolazeće sezone.
A ja ne znam za nove priče…. baš danas gledam TUI i Thomas Cook, očito se tamo nešto ne baš najbolje zbiva… od ljeta. Pa u tom kontekstu nije čudno da su i “domaći turisti, pored turističke, ljetne,… moguće završili i ‘zlatnu’ investitorsku sezonu.”
Ove gore dvije nisu usporedive, al nešto ipak govore o tržištu turističkih aranžmana i očekivanjima.