Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,20 | 7.131 | 1,371 | 5,20 | 5,22 | -0,76% |
Mislim da je sa ovom viješću Valamar blizu kraha i naše dionice do nule.
Upravo sam saznao imate link na turističke usporedbe.
Rujan je slabiji od kolovoza ! Članak je sa poslovnog.hr valjda onaj
tko piše zna, pa ne piše badaf, nego prima neki honorar za to možda i plaću.
Ova spoznaja ubija. Dakle imamo 40% minusa u turizmu, rujan je slabiji od kolovoza 🙂
Vidim ovdje se svašta piše. Jedni su neuki, drugi imaju nešto malo znanja, pa ga prosipaju ne bi li dobili kakvu pohvalu. Ima i korisnika koji zlonamjerno pišu ne bi li dionica pala, pa da i oni nešto malo kupe ali oni se kupnje toliko plaše da skoro nikada ništa ni ne kupe, a poslije pričaju trebao sam kupovati.
O, da ima i jalnih koji dionice nemaju pa im tuđa zarada mnogo teško pada.
– Prošle 2017. godine u periodu od 01.08. do 30.09. protrženo je ukupno 1.173.399 dionica oznake RIVP-R-A.
– Ove godine 2018. u periodu od 01.08. do 28.09. protrženo je 1.106.959 dionica oznake RIVP-R-A plus jedna blok transakcija od 200.000 komada što je ukupno 1.306.958 dionica oznake RIVP-R-A.
Iz gornjih podataka zaključujemo da je ove godine u odnosu na prošlu godinu, a za isti period, protrženo više samo 11,38% dionica.
I vi pričate o nekoj rasprodaji a da podatke niste ni pogledali a kamo li analizirali.
Alo znalac !!! Napisao si samo koliko je prometa bilo. Ako uz taj promet cijena pada, a konstantno pada, onda je rasprodaja, a ne kupnja. Alo znalac !!!
Ovladati osnovama, a onda prosipati pamet na forumu.
Evo broja noćenja od 2006.g. do 2011.g.
Vidi se da je 2009. bio pad broja noćenja od 1,21%, s tim da je broj noćenja stranih turista pao samo 0,12%.
Dakle, to je utjecaj krize na broj noćenja…
O kojoj krizi pričaš?
Kriza tek dolazi. Tako kažu. A sigurno ne lažu.
Nitko ne kaže da je ove godine turista bilo manje. Priča se o tome da će ih možda već slijedeće godine biti bitno manje, a prekoslijedeće sigurno.
A dionica već sada na skliskom terenu. Već sada.
Nije sve tako crno. Ove godine.
http://www.seebiz.eu/u-hrvatskoj-ostvareno-100-milijuna-turistickih-nocenja-mjesec-dana-ranije-nego-lani/ar-182252/
U tjednu kada se obilježava Svjetski dan turizma možemo biti zadovoljni dosegom od sto milijuna noćenja MJESEC DANA RANIJE NEGO LANI, što je i još jedan u nizu pokazatelj kako razvijamo cjelogodišnji turizam s pojačanim prometom izvan ljetnih mjeseci. Koliko nam je turizam važan za ukupno gospodarstvo potvrđujemo i paketom reformskih zakona, kojima ćemo sustav turističkih zajednica dodatno urediti da bude sukladan modernim tržišnim izazovima”, poručio je ministar Cappelli.
Sve je to fantasično, ali bitno je kako je to raspoređeno, tko je uzeo najveći dio kolača i
kako je financijski to prodao i koliku dobit ostvario. Zato RIVP !
Pa ovo ti pokazuje utjecaj krize na broj noćenja. Ne ove godine, već razlika broja noćenja 2008. i 2009.
Pogledajte koliko je Riviera Valamar ove godine uložila u preuzimanje većinskih paketa turističkih dionica. S obzirom na te činjenice njezina dionica mora cjenovno više vrijediti nego prošle godine.
Br. 9 PBZ malo kupuje 20 tisuća komada onda za nekoliko dana prodaje.
Možda upravitelji rade kontra smjene.
Završio Oktoberfest by Valamar u jednom od najboljih i najljepših autokampova u Europi. Popunjenost odlična pivo je bilo malo više od 7 eura/krigla od 1 litre (stvarno odlično); pereci 10kn/komad, hrana veliki izbor mesa kobaja kupusa ….. Hrana sva tradicionalna po običaju odlična. Bavarski doživljaj u Hrvatskoj ali puno jeftinije čak i finije, Njemci odlično prihvatili pa je sve puno jer sviraju njihovi profi muzikanti. Slijede nova događanja.
Pogledajte koliko je Riviera Valamar ove godine uložila u preuzimanje većinskih paketa turističkih dionica. S obzirom na te činjenice njezina dionica mora cjenovno više vrijediti nego prošle godine.
kojih paketa ?????
10 % više novčeka u prvom polugodištu je sasvim ok. Valamar ipak ima i više od toga u istom razdoblju. Impozantan rezultat. A dionica puno jeftinija. kupi ili pak prodaj sve kristalno jasno.