RIVP (Valamar Riviera d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska RIVP (Valamar Riviera d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 03:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
RIVP
5,24
61.758
11,792
5,22
5,26
0,77%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ti ne kužiš? Prazna soba i prazan kamp su trošak, a ne vrijednost.
Po meni, mada je to vrlo nezahvalno prognozirati, a kamoli sa nekom sigurnošću precizirati, dionica onako ugrubo, vrijedi oko 20-tak kuna, a ti si misli što hoćeš.
Ovo je balonka kakva već dugo na zse nije viđena. Mnogi su to shvatili, na što i ukazuje kruvulja cijene dionice.
Najbolji su mi ovi likovi što pišu da kupuju čim malo padne, pa onda opet. Kao, svaki tren će se odbiti i evo njega u plusu.

https://www.dzs.hr/
Malo si pogledajte par službenih grafikona, pa onda filozofirajte.
Npr noćenje turista, bdp i slično
Ugodan dan.

Evo jesam, i … ???
Na grafikonu se ne vidi slijedeća, pa godina iza i ona iza …
Dionice se kupuju zbog budućih očekivanja, a ne zbog onoga što je bilo.


Dionice se kupuju zbog budućih očekivanja, a ne zbog onoga što je bilo.

iz istog razloga se i prodaju,
a u vezi očekivanja ima jedna poslovica…

slijedi nam precesija

Zbog budućih očekivanja se ovog trena očito prodaju. Inače bi bile nadomak 45, a ne nadomak 35 kuna.

link7777 Tvrdim da ce od povećanja broja gostiju najveci dobitak imati oni koji imaju što ponuditi gostima tj. cijelokupni turistički doživljaj. I oni koji znaju ulagati. Kada dođeš u Rabac jedino što se možeš zapitati. Ljudi je li to moguće ? Od veće fete otkidat ce više oni koji to znaju.

@trial

očito je da se i kupuju. Inače ne bi bilo prometa i bid bi stajao prazan.

slijedi nam precesija

Vidim ovdje se svašta piše. Jedni su neuki, drugi imaju nešto malo znanja, pa ga prosipaju ne bi li dobili kakvu pohvalu. Ima i korisnika koji zlonamjerno pišu ne bi li dionica pala, pa da i oni nešto malo kupe ali oni se kupnje toliko plaše da skoro nikada ništa ni ne kupe, a poslije pričaju trebao sam kupovati.
O, da ima i jalnih koji dionice nemaju pa im tuđa zarada mnogo teško pada.

– Prošle 2017. godine u periodu od 01.08. do 30.09. protrženo je ukupno 1.173.399 dionica oznake RIVP-R-A.

– Ove godine 2018. u periodu od 01.08. do 28.09. protrženo je 1.106.959 dionica oznake RIVP-R-A plus jedna blok transakcija od 200.000 komada što je ukupno 1.306.958 dionica oznake RIVP-R-A.

Iz gornjih podataka zaključujemo da je ove godine u odnosu na prošlu godinu, a za isti period, protrženo više samo 11,38% dionica.
I vi pričate o nekoj rasprodaji a da podatke niste ni pogledali a kamo li analizirali.

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Lako se moze otic na internet i pogledat po koliko agencije za promet nekretninama pokusavaju prodat hotele u Spanjolskoj,Portuglu itd…
Gdje je popunjenost u prosjeku veca nego kod nas.
Onda se izracuna cijena po kvadratu, sobi, krevetu i slika je malo jasnija.

http://www.turizmoteka.hr/trzista/valamar-riviera-iduce-sezone-otvara-premium-kamping-ljetovaliste-u-funtani/

http://www.turizmoteka.hr/novosti-i-teme/rabac-petstotinjak-trkaca-iz-17-drzava-na-ovogodisnjoj-utrci-valamar-trail/

http://www.turizmoteka.hr/novosti-i-teme/za-sedam-dana-pocinje-prvi-istra-craft-beer-festival-u-porecu/

http://www.turizmoteka.hr/jos-iz-turizma/najave-i-dogadjanja/e-biciklijada-baska-krk-baska/

http://www.turizmoteka.hr/trzista/gosti-lanterna-premium-camping-resorta-odusevljeni-novitetima/
https://www.htz.hr/sites/default/files/2018-09/Turisti%C4%8Dka%20statistika%20-%20kolovoz%202018.pdf
Ovdje su podatci za sve kapacitete, naravno hoteli i luksuzni kampovi imaju svoja razgraničenja i svoje cjiene…

Evo broja noćenja od 2006.g. do 2011.g.
Vidi se da je 2009. bio pad broja noćenja od 1,21%, s tim da je broj noćenja stranih turista pao samo 0,12%.
Dakle, to je utjecaj krize na broj noćenja…


Evo broja noćenja od 2006.g. do 2011.g.
Vidi se da je 2009. bio pad broja noćenja od 1,21%, s tim da je broj noćenja stranih turista pao samo 0,12%.
Dakle, to je utjecaj krize na broj noćenja…

Zaboravih privitak…

New Report

Close