Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,21 | 60.713 | 11,642 | 5,20 | 5,22 | 0,00% |
Dobiti ovu Isabellu po nekoj normalnoj cijeni je ravno jackpotu na lutriji.
Daleko najjači objekt u Valamaru.
HOW Festival ponovno dovodi svjetska imena hotelskih operacija, koji još nikad nisu bili u Hrvatskoj!
Početkom listopada Poreč postaje centar europske hotelske industrije! Okupljaju se hotelijeri iz cijele regije, a svoje sudjelovanje potvrdili su potpredsjednici operacija globalnih hotelskih kompanija!
Jedina konferencija na temu hotelskih operacija u Europi, HOW Festival, ove godine održava se 3. – 5. listopada u Valamar Isabella Island Resortu u Poreču. Već u prvoj godini HOW Festival okupio je preko 500 sudionika, u najvećem broju direktore hotela, voditelje operacija i hotelskih odjela te se pozicionirao kao najveća hotelska konferencija u regiji.
Fokus Festivala je na predstavljanju najnovijih globalnih trendova te podizanju kvalitete hotelskih operacija. Ove godine na HOW Festival dolazi preko 50 međunarodnih i regionalnih stručnjaka, među kojima su i:
Srđan Mileković, stariji potpredsjednik za operacije za EMEA regiju, Hyatt International
Gustaf Pilebjer, direktor hrane&pića za Europu, Marriott International
Susan Farnie, direktorica ljudskih resursa za EMEA regiju, Wyndham Hotels & Resorts
John Bartlett, voditelj analitike i izvještavanja (dana) za EMEA regiju, InterContinental Hotels Group
koji će predstaviti svoja saznanja o promjenama na globalnoj razini te svoja iskustva na interaktivan i zanimljiv način prenijeti sudionicima.
Program Festivala pripremljen je u suradnji s hotelijerima, a segmentiran je na panel diskusije i predavanja koja su u prvom dijelu za sve sudionike, dok se u drugom dijelu organiziraju paralelne radionice podijeljene na hotelske odjele. Neke od ovogodišnjih tema HOW Festivala su:
Kako saznati što vaši gosti zaista (podsvjesno) misle o vama
Kako koristiti podatke za upoznavanje gosta (DATA)
Kakve lidere će trebati hotelijerstvo budućnosti (ljudski resursi)
Kako povećati prihode nakon rezervacije i na licu mjesta (prodaja i marketing)
Mali trikovi šampanjskih znalaca: kako uspješno prodavati šampanjac na čaše (hrana i piće)
Što gosti 21. stoljeća traže za doručak? (hrana i piće)
Osim edukativnog programa sudionike očekuje i bogat zabavni program u sklopu kojeg se ove godine organizira i prvi team building za sve hotelijere te veliki party i koncert benda Živa legenda!
Također, u suradnji s Valamar Riviera-om, organizatori HOW Festivala pozivaju sve sudionike da produže svoj boravak u Istri te posjete ISTRA&CRAFT BEER FESTIVAL, koji se organizira odmah po završetku Festivala! Tamo ih očekuju najpoznatija imena hrvatske glazbene scene poput TBF-a (6.10) i Hladnog Piva (7.10).
Kompletan program kao i sve informacije o Festivalu dostupne su na službenoj stranici: http://www.howfestival.com
Partner HOW Festivala je, kao i u prvoj godini održavanja, Hrvatska gospodarska komora, a pokrovitelji Hrvatska turistička zajednica, Istarska županija te TZ Istarske županije.
Padajuci noz? VALAMAR?
you cant be serious!
Evo zbog ovakvih ce ibdalje biti Agrokora, Viadukta, i slicnih..
I svi ce biti krivi samo da slucajno nebi sebe optuzili da ste si mozda sami krivi.
Ova dionica je i dalje best na Zse za dugorocne ibstabilne ulagace..
A vi pricajte o padajucim nozevima, a sto je najtragicnije nekini p.use takve fore.
[/quote]
Priznajem, kriv sam…
na kojoj cijeni smijem napisat da je padajući?
discover
vi ste zaista ozbiljni? uporni vidim jeste!
Dajte mi molim vas definiciju padajućeg noža?!
Još bolje, dajte pojasnite zašto bi to bio Valamar?
Kolega Invest, ne dajte da vas emocije spriječe u razlikovanju cijene i vrijednosti
ja cijelo vrijeme govorim o cijeni
ne brinite kolega discover.
meni je savršeno jasna vrijednost valamara, a ako niste znali: iz vrijednosti proizlazi i cijena.
Ako iz vrijednosti proizlazi cijena kako tvrdite, tko sam ja da proturječim,
možete li to onda objasniti na konkretnom primjeru valamara, znači li to da ovih dana valamaru pada i vrijednost, pošto vidimo da cijena pada? i zašto?
CROBEXturist je u padu, koliko vidim, još od 5.9.2017. kada je bio 3.954,48
najniža vrijednost mu je mjerena 28.8.2018. i to 3.386,12
koji su uzroci tome? možda precijenjena ova sezona koja osim predsezone i izgleda i posezone, u špici nije bila tako lukrativna kao obično
no svemu jednom dođe kraj pa tako i ovoj korekciji
Don’t feed the trolls!
Ako iz vrijednosti proizlazi cijena kako tvrdite, tko sam ja da proturječim,
možete li to onda objasniti na konkretnom primjeru valamara, znači li to da ovih dana valamaru pada i vrijednost, pošto vidimo da cijena pada? i zašto?
Kolega, pa sigurno vrijednost necega ne proizlazi iz cijene.
A pojava o kojoj pricate je stvar trzista i ponudebi potraznje, a ona je u cikkusima.
Ako iz vrijednosti proizlazi cijena kako tvrdite, tko sam ja da proturječim,
možete li to onda objasniti na konkretnom primjeru valamara, znači li to da ovih dana valamaru pada i vrijednost, pošto vidimo da cijena pada? i zašto?
Kolega, pa sigurno vrijednost necega ne proizlazi iz cijene.
A pojava o kojoj pricate je stvar trzista i ponudebi potraznje, a ona je u cikkusima.
[/quote]
Vi tvrdite da iz vrijednosti proizlazi cijena, a cijena pada
postavim logično pitanje, prozove me se trollom i ovo je objašnjenje koje dobijem?!
ili je krivo to što ste tvrdili na početku ili ste kontradiktorni
Vrijednost se generira poslovanjem, a kao što vidimo kod Valamara je to bolje sa svakom godinom. Iz dostupnih informacija vidljivo je da je to daleko najbolja tvrtka u turističkom sektoru, a u vrhu uopće.
Dnevna kretanja cijene na zse, pa i duža su odraz trenutnog stanja, netko se osjeća depresivno, netko euforično, pa što bude.
I da, takva kretanja nemaju veze s vrijednošću jer ne utječu na poslovanje.
Jel vam sad jasno zašto ste trol?