Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,20 | 392.163 | 75,374 | 5,20 | 5,24 | 0,77% |
Balonki su se stijenke opasno istanjile. 🙂
Treba se cash pripremiti za druge akvizicije. A ima ih podosta.
Trend na turistickim dionicama je trenutno negativan na tjednoj bazi tako da vjerovatno ide to jos nize.
Tjedni negativni trend je na svim dionicama, bez obzira na godišnje izvještaje i porast svjetskih burzi.
To nam je sudbina, dok se naši političari za……… i dogovaraju koga sad bi trebalo uhljebiti za neko vrijeme, pa onda opet sve ispočetka i tako u nedogled.
Pojedinci (par istih) se sa svojim crnim prorocanstvima samo prebacuju. Prvo su u temi o utjecaju kretanja svjetskih trzista kapitala pisali o smaku svijeta, nakon sto od toga nije bilo nista krenuli su dalje. Sada su krenuli komentirati hr trziste i RIVP. Kada i ovdje krene u zeleno bas me zanima na koju temu ce se prebaciti.
Ja mislim da što se tiče sezone ove godine će biti jača nego prošla 100% i to za jedno opet dobrih 10 do možda 8%
Kretanja u HR turizmu i u svjetskom turizmu u idućih 5 godina su predvidljivi.
Ukupna svjetska potražnja za hotelima nadmašuje ponudu. Neusklađenost će se stalno povećavati
u korist potražnje. U Hrvatskoj će ta razlika svaku godinu biti sve veća.
Naravno, da će to dovesti i do porasta cijena. Prilično su egzaktne te turističke projekcije.
Hrvatska u idućih 5 godina ide svake godine između 10 i 20% više turista.
Svake godine.
Nadmašujemo Sloveniju, Crnu Goru, Grčku, Italiju, Španjolsku. Hotelijeri to znaju i zato povećaju
plaće po nedavno nezamislivim stopama ( rast minimalca u Valamaru 25%, na rast od 20% godinu prije).
U svakom slučaju jadranska obala je nešto što nijedna konkurencija ne može ponuditi.
Uz vrlo kvalitetne hotele, teniske terene, bazene i razne sadržaje postajemo sve poznatiji u svijetu.
Za Dubrovnik zna više ljudi u svijetu nego za Hrvatsku radi igara prijestolja, ali Dalmacija, Jadran,
Istra su sve dostupniji prometno i traženiji. “Špica” sezone je već prodana, što ostavlja mogućnosti
za punjenje prije i poslije glavne sezone. Ne čude stoga fantastično visoka ulaganja u HR turizam.
Ja mislim da što se tiče sezone ove godine će biti jača nego prošla 100% i to za jedno opet dobrih 10 do možda 8%
Da li će se to očitovati i na porast vrijednosti turističkih dionica ?
Od početka ove godine do danas pale su već cca 4%., pa je sad prilika za dobar dokup.
Povoljan dokup sutra ili prekosutra može biti još povoljniji…
Od najviše cijene, ova je niža za čitavih 16 %, gdje će cijena kratkoročno to nitko ne zna.
Dugoročno će vjerojatno biti bliža postojećim analizama financijskih kuća nego
što je danas, ali trendovi na Zagrebačkoj su takvi kakvi jesu i RIVP iako stabilna
dionica nije imuna na sveopći sentiment.
Turska vodi ili započinje nove ratove i sukobe. Jak vjetar u leđa turizmu na Jadranskoj obali.
Hrvatska ima prednost da je relativno egzotična i nepoznata turistička zemlja u svijetu koju
upoznaje sve više ljudi, koji prenose svoja iskustva, vraćaju se, pričaju o Hrvatskoj u svojim
zemljama i tako proširujemo tržište.
Uz sve pozitivne informacije dionica pada i pada. Od svih tih vasih komentara kruha nema. Neka padne na 30 kn ako cemo tako.
Naravno da nema kruha od komentara i da komentari posebno
na ovoj dionici i tolikoj likvidnosti ne utječu na cijenu, a niti iznošenje činjenica.
Zar ste očekivali suprotno ? Jučer je kod Karduma na HTV-u bio renomirani
europski konzultant za turizam odličan poznavatelj Hrvatske i zemalja iz okruženja.
Bila su vrlo dobra pitanja od Karduma, zanimljivo za pogledati.
Cijenu određuje ponuda i potražnja na tržištu.
Slazem se sa Vama, Barikb. Pogledao sam emisiju kod Karduma i za sve koji ulazu je must watch. Ne traje dugo, 20-tak min i vrlo je informativna. Nize je link prema emisiji ali ce te se morati logirati/registirati da pogledate. Kako god, vrlo informativni view stranog profesionalca na nase turisticko trziste i poziciju.
https://hrti.hrt.hr/video/show/4399156/druga-strana-21-veljace-2018