Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 5,24 | 61.758 | 11,792 | 5,22 | 5,26 | 0,77% |
Može biti i 10 kada imovina u knjigama nije realno vrednovana.
Mislim da je realni p/b vrlo atraktivan ovdje gledano u srednjem roku,
a novostvorene vrijednosti su svakim danom veće.
O prekupljenosti se nema što raspravljati ili razumijete vrijednost,
imovinu, dobit, marže ili ne razumijete.
Uvijek netko kupuje i uvijek netko prodaje po raznim cijenama.
Razloga za prodaju ima na stotine, a razlog za kupnju
je obično jedan. Kada se trguje vi ne možete znati razloge
prodaje, pa vam ostaje samo čuditi se.
Naravno da ljudi koji su kupovali ogromne količine
po cijeni recimo do 5 kn, prodaju po 45 kn ili netko tko je
kupio po 43 nastoji prodati po 45. Vi shvaćate ulaganje u
dionice kao lanac sreće i bojite se ostali zadnji po principu zadnje budale,
a ne kao investiciju i onda pokušavate sami sebi objastniti putem TA tržišne stvari,
ali primjetili ste: NE IDE. Pratite RIVP još bolje pa će vam biti jasnije.
Sve je to istina što si rekao. Općenito gledano. Naročito ak je podjednaka lijeva i desna strana. Problem ovdje za rast cijene o kojem ovdje neki pričaju je u tome što je na prodaji nemilosrdna količina. I još se gomila. Ak se toliko raje zgrupira u želji da prodaju, to svakako nije neka motivacija kupcima.
Bilo bi mi drago da probije 45 kuna da prodam s nešto dobiti, ali čini mi se da to neće ići. Već se jednom odbila od ove razine i nije uspjela otići dalje gore.
Tek je dostignuta cijena prije Agrokora.
Druga stvar, što je milijun ili dva kuna za RIVP.
Treća stvar, što ćemo sa razvojem Businessa i
nevjerojatnim turističkim brojkama 2017. godine.
Nema načina da to ne završi u FI, a svatko ima
pravo biti skeptičan koliko želi. Mislim da dioničari
Valamari ne trebaju biti razočarani poslovanjem.
Gledajmo to ovako … vijesti oko turističke sezone za ovu godinu su i više nego nevjerojatne. Prebačaji po svim parametrima i aspektima.
Svatko normalan bi na ovakve vijesti sada zauzeo poziciju i čekao kraj godine da se iskažu financijski rezultati i da kapitalizira dobit ili da čak čeka i slijedeću sezonu koja će biti još bolja. No, na neku nejasnu foru askeri su se osokolili, a bideri posakrivali. Skroz nelogično. Ili je ustvari logično, ali na jednoj malo višoj razini ulagačkog razmišljanja.
Stvar je u tome što puno ljudi misli da je dionice “odradila” rast jer su zadnjih dve godine prinosi bili dobri.
Stvar je da u podlozi business dobro funkcionira i nema neke naznake da će zakiksati.
Ne kupuje se dionica nego business…
Stvar je u tome što puno ljudi misli da je dionice "odradila" rast jer su zadnjih dve godine prinosi bili dobri.
Stvar je da u podlozi business dobro funkcionira i nema neke naznake da će zakiksati.
Ne kupuje se dionica nego business…
A i ti ga sad provali… a kao dionica i poslovanje su neovisne varijable?!
Stvar je u tome da je velik dio tih očekivanih (natprosječnih) rezultata ugrađen u cijenu i da je tržište padom prometa i povjerenja (osobito nakon materijalizacije krize u Agrokoru) nesklono ulaganju u rizičnije oblike imovine pa se eto čeka rasplet, koji će vjerojatno nastupiti tek tamo prema jeseni.
Dotad, imat ćemo sezonu kiselih krastavaca, malo dolje, pa malo gore, vjerojatno na nikakvim prometima.
Razlikuj to što će od sezone imati koristi firma i njen bankovni račun kao takav (poslovni prihodi i dobit), od toga što će odraditi njena dionica na burzi.
Kako si rekao bitno je na burzi što raja misli. A to što oni misle, to će odrediti cijenu. Bez obzira na poslovne rezultate firme.
Cijena je na najvišim povijesnim razinama i uptrend je bio i više nego izdašan, traje već dulje od 6 godina.
Pokušava se probiti otpor na 44-45 kuna zoni već treći puta od veljače ove godine, a ako to ne uspije, teško da ćemo gledati novi uptrend i nastavak dugoročnog rasta cijene. Prije korekciju, pa dalje u ovisnosti o kratkoročnom sentimentu i daljnjem razvoju poslovanja odnosno ostalih bitnih događaja.
Stvar je u tome da je velik dio tih očekivanih (natprosječnih) rezultata ugrađen u cijenu
Da li mislis da je itko u prvom mjesecu o.g. znao za ovo ludilo koje imamo u turizmu sada?
Ako si jedan od tih, onda respekt do bola!
🙂
Budući da je sezona svake godine bolja, a ove godine je ogroman porast, teško će turističke dionice biti imune na to, a tako i RIVP.