Doista mi nije jasno kako i zašto ljudi vjeruju medijima. Ako mu do ljeta ne legne nova runda financiranja može ključ u bravu, a onda će hejteri krenuti sa pričom kako mu je kriva uhljebnička Hrvatska. I to sve naravno predvođeno od strane momaka koji su do svog kapitala došli podjednako upitnim načinom kao i mnogo manje popularni poduzetnici iz 90-tih,a sada špilaju finjaka ili uvrijeđene frajle. To što nisu “zemljaci” već “urbani” ne znači da su puno više etični.
Nije stvar uopce etike – tvoja lova je tvoja stvar. Stvar je samo da je frajer po novinama vec 6 mjeseci, a nitko ne zna na bazi kojeg to tocno rezultata? Mislim inovacije, el. auti…sve je to super. Ali gdje je rezultat? Na svijetu ima preko 500 startupa koji su patentirali el. auto, motor, dizajn i napravili prototip. Manje od 5 njih je napravilo serijsku proizvodnju. O tome se radi. Jednostavno je kolicina PR-a neproprocionalna stvarnoj tezini i bitnosti je kompanije RIMAC. Jos sam citao neki dan da trazi da drzava osnuje fond rizicnog kapitala pa da drzava naravno kroz taj fond ulaze u RIMAC da se on moze kurciti po Dubaiju. Frende idi po kapital na trziste, a ne u drzavnu kasu. Koji K mislim…?!?!
Mislim inovacije, el. auti…
ima 4 patenta, rukavica, retrovizor i dva za baterije koja je po svemu sudeći netko odradio za njega s obzirom da pišući po forumima pokazuje da ne zna neke osnovne stvari, na početku se na forumima raspitivao gdje da nabavi elemente za M3 pa unatrag mjesec-dva editira stare postove, itd. Nije problem malo progooglati, kome se da.
Ne znam cemu forsiranje tih par ljudi – Prpic, Rimac, Cvetojevic.. pa opet u krug. Sto nema drugih vrijednih poduzetnika po Hrvatskoj koji su postigli jednako dobre ako ne i bolje stvari?
ima ih, ali ti drugi su pravi poduzetnici, a to znači da su se snašli u datim okolnostima i postigli su nešto u tim okolnostima , ma kako loše bile. to je bit poduzetništva : poduzeti nešto u okvirima dostupnog. ovi što prigovaraju, često nešto skrivaju.
to su te napredne tehnologije. lakše se probiti do sabora nego njemu biti čistačica.
Vaš link …
Dragi kolege ,
priznajte da ste jadni , jalni , bezkorisni i da niste u stanju nikog zaposliti niti zaraditi dovoljno za prehraniti sebe i svoju obitelj.
Pljujete po Rimcu misleči da će vaše loše udane žene pročitati vaše postove i pomisliti da je i Rimac kao i vi niškoristi.
” RAZOČARANI PODUZETNIK
Mate Rimac u nevjerici reagirao na kritike:
Ovo je jadno na toliko razina
U zemlji koja se bori sa nezaposlenima i odljevom ljudi, pljuje se po oglasima za radno mjesto, napisao je razočarani poduzetnik.
U zemlji koja se bori sa nezaposlenima i odljevom ljudi, se pljuje po oglasima za radno mjesto – po firmi koja u ovom trenutku ima 15 otvorenih natječaja i planira zaposliti preko 100 ljudi u ovoj godini – i to većinom za visokokvalificirana radna mjesta. ”
Volkswagen je “velika” firma ( u svakom pogledu) ne zato što je proizveo 2 superautomobila godišnje nego zbog milijuna “golfova” Volkswagen u prijevodu sa njemačkog znači nešto😃. Iskoristi znanje i tehnologiju i okeni se masovnosti. Bogati kupuju Ferrarije ne samo zbog performansi nego zbog imidža tradicije i exkluzivnosti. I nije ih briga kolika je cijena pređenog kilometra😃
Meni jedino nije jasno da vi koji komentirate još niste shvatili u kojoj državi živite. S izuzetkom Verdija …
Ja sam probao naci ijedan test ijednog njegovog vozila.
Da li ima itko ikakav link koji bi me mogao uputiti na to?
Mislim da ima puno price a vrlo malo rezultata.
Svaka cast Mati (ne i njegovom ocu) ali decko sa srednjom skolom koji bi se natjecao sa genijima Stanforda i Caltecha – sumnjam u to podosta.
O manjku R&D-a naspram drugih autokuca plus proliferaciji hibridnih vozila u superklasu auta (P1, Laferrari, 918) ne bih htio govoriti jer mislim da se potpuno krivo strateski pozicionira na trzistu.
Ja sam probao naci ijedan test ijednog njegovog vozila.
Da li ima itko ikakav link koji bi me mogao uputiti na to?
Mislim da ima puno price a vrlo malo rezultata.
Svaka cast Mati (ne i njegovom ocu) ali decko sa srednjom skolom koji bi se natjecao sa genijima Stanforda i Caltecha – sumnjam u to podosta.
O manjku R&D-a naspram drugih autokuca plus proliferaciji hibridnih vozila u superklasu auta (P1, Laferrari, 918) ne bih htio govoriti jer mislim da se potpuno krivo strateski pozicionira na trzistu.
Tesko je ocekivati da se firma za prosjecnom placom od 15000 dollara takmici sa firmama gdje su prosjecne place daleko iznad $100000 dollara godisnje. U ovoj bransi trebas vrhunski talenat, a taj sigurno ne radi za $15000 godisnje. U Hrvatskoj je nemoguce dovesti ili zadrzati telente jer su porezi na rad brutalni.
Netko je dobro napisao. Ako Rimac vrijedi i ako ima potencijala nece imati nikakvih problema dobiti kapital na trzistu. Trziste je jedino mjerilo uspjesnosti.
Drzim mu palceve da uspije.