Ja mislim da su prijevoznici rušeći cijene prijevoza da bi došli do posla, polako ali sigurno rezali granu na kojoj sjede jer su niže cijene prijevoza pokušali kompenzirati smanjivanjem plaća. Na cijenu kamiona ne mogu utjecati ni njemački a ni bugarski prijevoznici, na cijenu goriva također ne mogu utjecati ali zato će bugarski vozač provesti u kabini cijeli mjesec za 500E. Nemojte misliti da je on zadovoljan, on je samo očajan pa radi za mizeriju. Naši poslodavci se često služe balansiranjem omjera oporezivog i neoporezivog dijela plaće. U praksi to znači da je dio plaće iz kojeg idu doprinosi za mirovinu negdje oko 3500-4000 kuna a ostalo su dnevnice itd. To znači da ako i zarađuju između 6000 i 15000 mirovina će im biti oko 2200 kn. Toliku mirovinu će si osigurati sa 5 godina rada u Njemačkoj.
Dragi poslodavci u sektoru prijevoza i vi ste dio pogubne demografske politike koju provodite skupa sa Vladom RH jer se naša djeca rađaju u Njemačkoj a vi ovdje tražite masovan uvoz radne snage sa istoka samo zato da bi zarađivali više i više.
Na taj način ćemo za 30 godina postati stranci u vlastitoj zemlji.