Kako to sad? Prvi tehnički pregled kod novih vozila je nakon tri godine! A ostali pregledi svake dvije godine. Preko pet mio. automobila je starije do četrnaest godina. Znači, više automobila nego što cijela Hrvastka ima, a promet je najmanje deset puta gušći nego u Hrvatskoj. Ergo, mi imamo interesni lobi, koji se bori protiv toga da se pregled uvede svake dvije godine a kod novih automobila nakon tri godine.
Što nisu već 20 godina japanerosi u top 5 ? Ovdje su nabrojani neki modeli kao da su u testu bile tri marke automobila.. Što je ovo ?
Što nisu već 20 godina japanerosi u top 5 ? Ovdje su nabrojani neki modeli kao da su u testu bile tri marke automobila.. Što je ovo ?
Naravno da jesu. Ali njima je u interesu prikazati njemacke marke kao kvalitetnike.
Poštovani novinar bi se trebao pripremiti za pisanje članka, a ne samo prepisivati podatke i pouzdati se u svoje (očito loše) sjećanje :-). Prosječna starost automobila u RH je u 2018 pala na 12,6 godina. Sada smo u 2019. godini, novi podaci su odavno objavljeni. Dakle, prosječna starost automobila u RH nije oko 14 godina. Zašto obmanjivati čitatelje? Da vijest bude više crna? Da budemo (naj)gori? Kome je u interesu prosipanje crnila, čak i u ovakvim benignim vijestima? Također, novinar navodi prosječnu starost automobila u Njemačkoj u 2018, a za Hrvatsku uzima stari podatak iz 2016. tako uspoređujući kruške i jabuke, a to nigdje ne naglašava. Je li to rezultat podlosti (“evo vam još crnila, patite”), šlamperaja (“ma nema veze”) ili podcjenjivanja čitatelja (“ma što čitatelji znaju, oni su ovce”)?