Nazalost to je gotovo pravilo u drzavnim firmama. a sindikat ih stiti jer i ti sindikalisti zive kao paraziti stiteci
ove druge parazite.
vrhuska se medjusobno glodje tko ce biti na izvoru love i maznjavati a ovi dolje to koriste, rade uglavnom nista a oni koji nisu u djiru (citaj u stranci koja je na vlasti) ti rade za sve ove druge.
i tako stalno-bez obzira tko je na vlasti.
I zato mislim da mozda ovaj MOST ima zadnju sansu to promijeniti jer ovako to vise jednostavno ne ide!
Cijeli tekst je napisan kao prijetnja suđenjima, tipa, ako nam date otkaz tuzit’ cemo vas i vjerojatno cete izgubiti parnicu i samim time novce. Sta je sada to postala drustveno korisna da ne kazem prihvatljiva aktivnost iz prometa gotovinom na naplati autocestarina uzimati lovu? Posebno ovaj koji je uzimao 1,7 EUR viska. Sta tome reci? Da je posebno bedast da ga se proziva za sta, dnevnu kavu for free? Ili da mu je moralnost na tako niskim granicama da si “osigurava” kavu na dan zabadava? Ne ulazeci u katastrofalnu nesposobnost Uprave da blitzkrieg uvede vinjete i rijesi mnoge probleme na taj nacin, neka se radnici na naplati cestarina zapitaju kako se oni osjecaju kada kradu – kao sposobni ili kao jadni?
Petar
>da blitzkrieg uvede vinjete
Fenomenalno. opet ta promasena tema.
Kako imamo 3 koncesionara kako bi to izveli? dajte malo objasnite operativno imajuci u vidu trenutacno stanje. kako bi recimo natjerali AZM da to uvedu kada su oni privatni? Ili tamo po vama nema guzvi?
na ljeto kada su kolone, gdje bi prebacivali prekrsitelje? na benzinske?
bravo!
Tko bi to na kraju radio kontrolu (MUP to ne radi zabadava!?) … koliko bi to kostalo?
najlakse je blickrigati bedastoce!
Problem s koncesionarima je lako rijesiti, jer im ionako drzava garantira minimalni promet. Znaci, svi se kilometri autocesta zbroje i proporcionalno udjelu u kilometrazi novac dijeli. Osim sto bi se trebalo uvesti vignette, trebalo bi i preispitati mogucnosti, na koji nacin bi autoceste i drzavne ceste mogle pozitivno poslovati. Moje misljenje je, da se vignette MORAJU uvesti za autoceste i drzavne ceste, u paketu. S time da bi hrvatski vlasnici automobila placali godisnju vignettu od cca. 100,00 €, a za strance bi trebalo uvesti razrede kao u Austriji. Osim toga trebalo bi fleksibirati sluzbe odrzavanja cesta, posebno u zimskim mjesecima. Zasto recimo nebi sezonski radnik, koji radi sest mjeseci na moru, cetiri ili pet mjeseci radio na odrzavanju cesta, u zimskim mjesecima? Nadalje, dali je potrebno da dugacki tuneli i van sezone imaju obje cijevi otvorene? I tu bi se moglo puno novaca ustedjeti na ventilaciji i osvjetljenju. A sto je najvaznije, trebalo bi preseliti headquoter HAC-a i HC iz Zagreba u neki manji grad, recimo Slunj ili Sibenik. Znaci HAC-u i HC-u bi trebalo najvise tisucu do tisucu i pol uposlenih. Sve ostalo bi se moglo obaviti sa sezonskim radnicima ili bi se posao obavljao kroz javne natjecaje. Siguran sam da bi se ovaj problem drzavne garanicje za trideset i pet milijardi kuna duga dviju kompanija, savjesnim poslovanjem mogao ukinuti.
čovjek je očito “živa enciklopedija” o pljačkanju u HAC-u, te ga se nitko ne usudi “otvoriti”