Dobra vijest. Samo se pitam da li se bas sve mora financirati vanjskim kreditima. Mozda bi i dionicari bili zainteresirani ulagati kroz dokapitalizaciju. Recimo novom emisijom dionica ili i konvertibilnih zaduznica. Obveznicama nisam bas odusevljen. Dugorocno je uz normalne okonosti dionica Rijecke Luke vrlo perspektivno ulaganje.
Dobra ideja, slažem se.
Samo se pitam nije li dionica Luke Rijeka trentuačno drastično precijenjena? Nisam točno računao, ali od oka, P/E bi mogao biti oko 1000, P/B isto na nekoj astronomskoj vrijednosti. Začuđen sam.
Bilo bi dobro da se dokapitalizira, ali što kad je glavni dioničar država koja nema sluha za razvoj Riječke luke. Postoji studija još iz 70-ih o nužnosti gradnje nizinske pruge za daljni ravoj riječke luke. U pomorskom leksikonu iz 1986. je to čak navedeno. No Vlada tek sad o tome “ozbiljno” razmišlja i to više u funkciji predizborne kampanje
Bilo bi dobro da se dokapitalizira, ali što kad je glavni dioničar država koja nema sluha za razvoj Riječke luke. Postoji studija još iz 70-ih o nužnosti gradnje nizinske pruge za daljni ravoj riječke luke. U pomorskom leksikonu iz 1986. je to čak navedeno. No Vlada tek sad o tome “ozbiljno” razmišlja i to više u funkciji predizborne kampanje
Ukoliko Luka Rijeka ne počne ozbiljno ulagati, kroz pet godina bi mogla postati druga luka u državi. Luka Ploče je prošle godine prešla 50% prihoda kojeg ostvaruje Rijeka, a dovršetkom autoputa do Ploča slijedeće godine, te u budućnosti izgradnjom koridora 5C, Rijeka bi mogla imati problema.
mvalerjev:
”
Bilo bi dobro da se dokapitalizira, ali što kad je glavni dioničar država koja nema sluha za razvoj Riječke luke. Postoji studija još iz 70-ih o nužnosti gradnje nizinske pruge za daljni ravoj riječke luke. U pomorskom leksikonu iz 1986. je to čak navedeno. No Vlada tek sad o tome “ozbiljno” razmišlja i to više u funkciji predizborne kampanje
”
Ukoliko Luka Rijeka ne počne ozbiljno ulagati, kroz pet godina bi mogla postati druga luka u državi. Luka Ploče je prošle godine prešla 50% prihoda kojeg ostvaruje Rijeka, a dovršetkom autoputa do Ploča slijedeće godine, te u budućnosti izgradnjom koridora 5C, Rijeka bi mogla imati problema.
Pitanje je,da li je to zaista problem,mozda je to pozitivna stvar u cijeloj “prici” pa se nesto i pokrene.
Pitanje je,da li je to zaista problem,mozda je to pozitivna stvar u cijeloj “prici” pa se nesto i pokrene.
Nisam baš shvatio što si htio reći.
Po meni je Luka Rijeka, nažalost, jedna od najriskantnijih likvidnih dionica na tržištu. Smatram da je precijenjena.
“Pitanje državne ceste i Luke Rijeka, prema odluci Vlade rješit će se tako da će se Luka Rijeka d.d. odreći prava na naknadu štete za gradnju ceste D404, koja mora proći pomorskim dobrom Lučke uprave Rijeka čiji je Luka Rijeka koncesionar. Umjesto obeštećenja od 83,7 milijuna kuna Luka Rijeka će dobiti natrag vlasništvo nad kompleksom Škrljeva čija procjena iznosi 207,1 milijun kuna, a koje će se isključiti iz pomorskog dobra. ”
p/b ce s ovim pasti ,ali poslovanje im je i dalje lose(ROE,P/E…)
zaduzeni su previse,
Htjeo sam reci da ce se u Luki Rijeka nesto promjeniti i pokrenuti tek kada se shvati da nisu vise No.1,odnosno kada Ploce postanu Hrvatska luka No.1.
Ukoliko Luka Ploče postane prva luka u zemlji to će biti njen veliki uspjeh, ali će sigurno biti i tragedija za cijelu Hrvataku zato što Luka Rijeka ima najveći potencijal za razvoj na istočnoj obali Jadrana. Dubina mora u Riječkom zaljevu i bliskost sa srednjom Europom su nepobitni faktori kojima niti jedna druga luka u regiji ne može konkurirati.
Ne iskoristiti taj potencijal je nacionalna sramota i elementarna glupost.
Inače iskrene čestitke Luki Ploče i žarko želim Hrvatskoj barem dvije što jače luke i pozitivnu kompeticiju među njima.
Ukoliko Luka Ploče postane prva luka u zemlji to će biti njen veliki uspjeh, ali će sigurno biti i tragedija za cijelu Hrvataku zato što Luka Rijeka ima najveći potencijal za razvoj na istočnoj obali Jadrana. Dubina mora u Riječkom zaljevu i bliskost sa srednjom Europom su nepobitni faktori kojima niti jedna druga luka u regiji ne može konkurirati.
Ne iskoristiti taj potencijal je nacionalna sramota i elementarna glupost.
Inače iskrene čestitke Luki Ploče i žarko želim Hrvatskoj barem dvije što jače luke i pozitivnu kompeticiju među njima.
Mislim da obje mogu dobro prosperirati i napredovati u budućnosti.
Luka Ploče se ipak geografski bazira na južni i srednji dio Hrvatske, te napose na BiH.
Više od pola današnjeg poslovanja LKPC ima samo za jednu jedinu mostarsku tvrtku. Koridor 5C neće oduzeti puno poslova Luci Rijeka što se tiče, recimo Mađarske. Ipak je morski put najjeftiniji put, i nastoji se čim dalje robu dopremiti brodovima, a Rijeka je bliže Mađarskoj.