Raste popularnost trgovačkih marki

Naslovnica Forum Komentari članaka Raste popularnost trgovačkih marki

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

kako K+ ne bi bio najprodavaniji kad se nalazi na najviše metara polica, a ZNA SE kako se došlo do toga…

Teško mi je za povjerovati da je K plus najprodavaniji, jer u Lidlu možda čak 50% artikala otpada na privatnu robnu marku. Samo što to oni fino upakiraju u razna imena i ambalažu. Ne postoji recimo L fantastico brašno, mlijeko, jogurt itd., već su to razna imena, koja krajnjem kupcu uopće ne predstavljaju pojam za robnu marku…

možda ova analiza ima smisla, mada ne znam odakle im ti rezultati…[emo_zacudjen]
[/]http://retail.hr/private-label-sve-popularniji-zahvaljujuci-konzumu-ili-lidlu/

Ti house brandovi su obocno najnekvalitetnija roba.

Najnekvalitetnija roba s kojom sam se susreo u zivotu je od Kanadskog retailera Loblaws. No Name (to im je ime branda) je najgora hrana koju sam probao u zivotu.

House brandovi su jeftiniji, ali za to postoji dobar razlog. Ja srecom nisam u situaciji da ih moram kupovati.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

New Report

Close