1034 djelatnika? Europski aerodromi sa višestruko većim brojem putnika zapošljavaju i do dvostruko manje radne snage.
vlada nepovjerenje u iščekivanju koncesionara, budući su radnici i sindikati vrlo svjesni kako žive kao bubrezi u loju, sjekire u medu itd. itd.
Sama činjenica kako stvari izgledaju vrlo slično kao i 1960tih (infrastrukturno), puno govori o tome koliko je dobar sadašnji model upravljanja zračnom lukom od strateške važnosti za zemlju (turističkm, poslovnom i opće ekonomskom pitanju). Razina usluge, cijene i trenutna ponuda na zračnoj luci su također vrlo kritične točke.
Lijepo je primati visoke plaće, imati godišnje regrese, dobivati astronomske božićnice, doplatke, sistematske itd itd. – a cijene prihvata astronomske. Nacionalna kompanija Croatia Airlines se za to cijelo vrijeme guši, a među ostalom i radi “parking slot” fee-ova koji su previsoki za ovakav jedan aerodrom.
hitno u koncesiju da se spasimo sami od sebe. možda nešto naučimo za 30 godina, pa onda možemo ponovno gospodariti odgovorno.
čitam članak nekoliko puta i ne vjerujem, poslovno sam često u Švedskoj i manjim dijelom u Danskoj; Aerodrom u Copenkagenu ima promet od 21 milijun putnika a zapošljava 1700-2000 ljudi. Računicom Zračne luke ZAgreb bilo bi zaposleno oko 11000 ljudi. kocesija pod hitno!