Tja,METRONET je Titanic u financijskom i svakom drugom smislu,samo što to kapetan i posada očito još ne žele sami sebi priznati.Ono što je bilo u preuzimanju VODATEL-a,sad je uradio M SAN s nabildanim računima pretvorenim u vlasničke udjele.Najgluplje od svega je inaćenje i tvrdoglavost istog poslovodstvai Questusa koji bi ,osim durenja,mogli ponuditi neki konkretan izlaz iz ove situacije (a očito ga nemaju).Dugovi se gomilaju,a obveze dolaze na naplatu,stoga,koliko god to surovo zvučalo,tko ima novac,on određuje pravila igre,posebice danas u sveopćoj recesiji.
Bas da vrijedi jedan euro ne bi se slozio.
Sama situacija u Metronetu je katastrofalna. Kupiti Vodatel za 80 milja kuna, a zatim ugasiti triple play uslugu jer su im top ljudi tog projekta rekli ajde bok, je sprdacina kakve nema. za 80 milja kuna su kupili 10 ljudi iz Vodatel, i to uglavnom prodavaca—takozvani key account manageri. Boze sacuvaj. Ako hoces prodavace daj oglas preko Selectia, jeftinije je.
Sluzba za korisnike je show za sebe nikad goru nisam nazvao niti imao posla s istom, pa cak ni kad sam se zalio u bivsoj drzavi recimo PTT-u(bili ljudi ljubazniji i imali vise sluha).
Billing sustav uzas, salju mi racune i opomene vec 4 mjeseca nakon sto sam prestao koristiti njihove usluge(Znaci koristim uslugu drugom operatera a Metronet mi uredno salje racune kao da sam korisnik njihovih usluga). I pazi sad, poslali mi utuzenje zbog neplacanja racuna!!!??? Nazvao ih ravno 15 puta, nista!
Svi momci koji znaju posao su kidnuli, upravu sacinjavaju finacijasi??? Zamisli to, telekomunikacijsku firmu vode ljudi iz fondovske industrije….pa eto rezultata shodno tome.
Vodatel je bio loš no Metronet je katastrofalan.
Količina bezobrazluka, lopovluka i nebrige je nevjerojatna čak i u ovoj zemlji u kojij smo naviknuti na sve. Iako su preuzeli Vodatel 1. srpnja, o tome su nas obavijestili tek polovinom mjeseca bez napomene kako bi trebali potpisati nove ugovore (i odabrati nove, puno povoljnije tarife). U kolovozu su nastavili slati račune obračunate po Vodatelovim (ugašena firma) tarifama, tri puta vaće nego prije i bez specifikacije troškova. Na moju primjedbu kako je to bezobrazno i neposlovno, gospođica sa druge strane telefona mi je predložila neka SADA zatražim novi ugovor (nepropisno obračunati i bezobrazno veliki račun, naravno, moram platiti).
No, da skratim. Nakon tromjesečnog navlačenja, pisanja mailova i preporučenih pisama nisam učinio ništa. Lijepo ću ih tužiti tržišni inspekcijama, Sudu časti, svim novinama, pisanim i online, svim prijateljima i poznanicuima i društvima za zaštitu potrošača.
BJEŽITE OD METRONETA!!! Neposlovnost, bezobraština, tko je jamio je jamio, otmi, grabi, grabi, grabi, uzmi, mazni sve što nije vezano, budi neposlovan i bezobrazan, to je ukratko o Metronetu.
Zapravo, ne mogu shvatiti kako mi za račun za srpanj nisu poslali najmanju moguću cifru po najpovoljnijoj tarifi i n apomenu ako nisam zadovoljan neka ih kontaktiram. Dobili bi od mene nešto manje novaca ali i vjernog, vrlo zadovoljnog korisnika i promotora koji bi koristio njihove usluge zauvijek. To pokazuje kako su potpuni poslovni i marketinški diletanti i sitni prestupnici.
Otkazao sam sve njihove usluge jer, sva sreća, davatelja komunikacijskih usluga ima koliko želite, ljubaznih, poslovnih i jeftinijih.
Dragi Metronet, rekao bih vam neka se sramite, no to je proptimistično!
Zbogom.