Nije mi jasno zašto se veliko izdvajanje za marketing smatra tako sjajnom stvari? Dosta komentatora spominje sve te reklame na TV-u, plakate na cesti ili čak vlastitu televiziju. Pa svatko može uložit u marketing koliko god želi, samo po sebi ne znači puno.
Najavljuju u 2018. god širenje po slavoniji, pretpostavit ću da će tamo lagano pronaći od koga će i kako kupiti/iznajmiti zemljišta. Kao i potrebne poznate radnike.
Gazda se ponosi time da on nije dizao cjene iako rastu troškovi sirovina. Svaki put mi za oko zapne jedan artikl po maloprodajnoj cijeni kojoj se čude i oni koji proizvode konkurentski proizvod. Kilogram proizvoda po istoj cjeni kao i kilograma najjeftinijeg sastojka tog proizvoda. To što su artikli na akciji može bit dobro za marketing i privlačenje kupca, ali jefitni artikli + hrpa marketinga + hrpa novih centara u svakom malo većem gradu ne moraju rezultirati sjajnom dobiti. Pogotovo ne za male dioničare. Netko je postavio link na intervju u kojem se sam usporedio sa Todorićem.
Kolega trajder27, vaše javljanje ovdje pod imenom trajder je isto tako dio marketinga vašeg.
Vi ste dakle trajder. Kada Vi govorite o marketingu.
zaključujem da mislite na razne vrste unapređenja prodaje i promocije, možda i dio koji
spada u razna istraživanja tržišta. Doista, vjerovali ili ne meni na riječ
to vam se ne radi nikako napamet nego zanatski, matematički i vrlo je mjerljivo, dakle stručno.
Tako to radi i Pevec kao kompanija od cca 200 milijuna eura prometa.
Međutim vi ste u širem smislu kolokvijalno u pravu kada razne aktivnosti nazivate marketingom,
jer je marketing praktički sve…Međutim zaboravite odokativne metode radi se o sofisticiranim
alatima, sve do zamislite neuromarketinga. PEVEC vam privlači najšire moguće slojeve kupaca, asortimani su veliki, a cjenovno je vrlo konkurentan ili najpovoljniji na tržištu. Takvu kompaniju popratiti
jakim marketingom je kolega NEOPHODNO, ali da ne duljim.
Kako je ovaj forum neprikladan za detaljnije tumačenje slobodan sam Vam preporučiti najbrži
način da se informirate o temi koja vas zanima, jer je očito da spadate u one koje žele naučiti nešto više.
http://www.ljevak.hr/knjige/knjiga-20116-marketingom-do-rasta
http://web.efzg.hr/dok/mar/kolegiji/marketing/predavanja/MKT-09-Promocija.pdf
Hvala BarikB na prijedlozima. Naravno da je marketing potreban, ali sam po sebi ne znači da tvrtki sjajno ide.
TV ne gledam često, sad je upaljena dok nešto surfam, i vidio sam reklamu za neku low pivu po cca 3,5kn za 0,5l limenu i čini mi se da sam krajičkom oka vidio PEVEC-ov logo.
Internet oglašavanje je posebno čudo. Međutim, ovdje imam skoro PRIJELOMNU vijest.
Dioničar br. 8 postao br. 6.
+ 7.678,00 komada Croatia banka.
Je li to po javnoj ponudi ? Ajmo dobri znalci, ja nemam pojma.
Jer Dicentra nije povećavala broj nedavno, a ponudica je bila.
Vrlo bitno pitanje.
Nije to po javnoj ponudi.
Do sada bi se dionice sa skrbničkog kod Croatia banke obično nakon nekog vremena prebacile na Dicentru. Izgleda kao da se dionice nastavljaju stjecati.
Bruce.Lee
Procjena prihoda za 2017?
Ajde guknite nesto.
Sve nesto pisete, znate, a nista konkretno da kazete.
Ne osjećam se prozvan kolega serislave, ali ako smijem dati obol temi.
Prihodi PVCA 2017 veći u odnosu na 2016 20 %.
Očekujem ubrzo da će dnevni promet po ralunu prešišati 10 milja kuna…kao nekada
Bruce.Lee
Procjena prihoda za 2017?
Ajde guknite nesto.
Sve nesto pisete, znate, a nista konkretno da kazete.
Ne osjećam se prozvan kolega serislave, ali ako smijem dati obol temi.
Prihodi PVCA 2017 veći u odnosu na 2016 20 %.
Očekujem ubrzo da će dnevni promet po ralunu prešišati 10 milja kuna…kao nekada
[/quote]
A ne vi, dragi kolega, prozvao sam velikog majstora istocnjackih borilackih vjestina.:-)
Oko 20% je bila i moja procjena, ovako, pi puta oko.
Hvala!
Ako se samo jedan dio postojećih sporova okonča u korist Peveca, a to je vrlo izgledno
da PEVEC uglavnom u njima iznimno dobro stoji, mogli bi imati rjetko viđenu eksploziju dobiti u budućim razdobljima. Pridodamo li nisku razinu zaduženosti, ja jednostavno koliko god se trudio ne vidim
dugoročno kvalitetnije ulaganje. Kako business raste smanjuje se broj dionica koje nisu u čvrstim rukama.
Plaće tj. kupovna moć lagano rastu, maloprodaja u Hrvatskoj raste, prihodi Peveca kontinuirano rastu.
Mislim da ova cijena pokriva svaki rizik. Rizik uvijek postoji. I kada se vozite u tramvaju.
Barikb, naveli ste sporove u kojima PEVEC iznimno dobro stoji…. Čemu onda rezerviranja? To nam nešto i govori o Upravi zar ne?
Da računovodstveno je uglavnom dozvoljeno a upravi jako paše da drži cijenu nižom jer istovremeno kupuje.
To nešto govori o vrijednosti biznisa. Dobit ce isplivati kad tad. Nakon faze stjecanja ići će na iskazivanje fer vrijednosti kako bi i sam dioničar br. 1 uvećao vlastitu imovinu.
Mislim da uprava dobro radi svoj temeljni posao, biznis se razvija najboljim tempom, radnici su optimizirani i solidno plaćeni dakle zadovoljni, rješavaju i neke stare manje bitne sporove, ali transparentnost je nikakva prema van. PEVEC u dan plaća sve svoje obveze i račune. Zaduženost je minimalna. Budući da je razlog netransparentnostu čist kao suza dakle kupuju dionice, na svakome je da osobno odluči da li mu ova cijena pokriva sav rizik koji uvijek postoji. Moje mišljenje je da daljni razvoj čak i cijene dionice a ne samo posla nadmašuje sav rizik i ostavlja puno prostora za zaraditi svakom iole strpljivijem malom igraču. Sve je manji free float.
Riječ uglavnom ne postoji u računovodstvenoj terminologiji. Jasno je propisano kada je dozvoljeno a kada nije. Ukoliko se radi o sporovima gdje se ne očekuje negativan ishod za Društvo ne postoji osnova za rezerviranje… Okej, prihod će isplivati u narednim godinama pa tako i dobit, međutim dovodi se u pitanje u istinitost i fer prikazivanje financijskih izvještaja te dovođenje postojećih i potencijalnih dioničara u zabludu.
Razumijem ja naum Uprave i njihov cilj, međutim smatram da isto tako cilj ne opravdava sredstva. Ne bojim se ja za Vas i još nekolicinu dioničara koji razumiju kvalitetu Društva i njezin potencijal koji je neupitan, samo ovo nije način.
Cijenim Vaš angažman, i način na koji tumačite pojedine informacije.