malo se kupilo pa je red i da se nesto proda..[smiley1]
evo več 898 stranica i još uvijek nije jasno da li je to ozbiljna razprava o špekulativnoj dionici ili je špekulacija o ozbiljnoj dionici, pa tako nas ima ovdje svakakvih modela, i kako kažu iskusni svako od nas če jednog dana biti u pravu, pa je najbolje, da glavni akteri završe priču, pa da vidimo ko je u pravu a ko nije……
u oba slučajeva ovo je špekulacija i takav treba pristup u ovu dionicu, ko želi može sve na crno a ko ne želi niko ga ne tjera a pogotovo, da ulaže na osnovu foruma….[smiley11]
i naravno ostajem na stanici iako prolaze neki brzi vozovi….[smiley16]
doči če i na našu stanicu samo što na njemu neče biti gnojivo za strana tržišta…………..[smiley11]
Evo neka bude transparentno:
Mnogi novopečeni likovi sa ovog foruma iznose nebuloze a neki i katastrofična predviđanja pa da pomognemo svim budućima investitorima a i sadašnjim forumašima stavio sam neke linkove koji se odnose na PTKM.
Prvo što je i čime se bavi Petrokemija ( mnogim je i to nepoznanica)
http://www.ege.hr/casopis/stari_brojevi/pdf/ege04-01_115-130.pdf
Novinski članci u zadnjih godinu dana o Petrokemiji (ima ih cca 50-tak) na ovoj stranici
http://www.limun.hr/main.aspx?id=91753&Ticker=PTKM-R-A&Source=Z
Vlasnička struktura prvih 10 najvećih dioničara PTKM-R-A, svakako pogledajte i vlasničku strukturu PBZ-R-A (Privredne Banke Zagreb)
http://www.sda.hr/portal/f?p=100:10:1732291614346016
Pogledajte financijske izvještaje za 2006 i 1H 2007 na
http://www.zse.hr/ – uvrštenja – fin izvještaji
Probajte na internetu pronaći gotove izračune fundamentalne analize za ovu dionicu, ili još bolje izračunajte je sami.
Npr. korisnici „prve generacije“ imaju pristup statistikama i analizama.
Svakako pročitajte i forum – na njemu će te pronaći postove puno stručnih i dobronamjernih ljudi kao i usporedbe trženja dionice Ptkm sa sličnim tvornicama u svijetu i regiji.
Važno je napomenuti. da kada govorimo o dionicama i njihovim budućim vrijednostima vrlo bitna karakteristika tržišta je njegov anticipativni karakter, odnosno cijene dionica odražavaju prosudbu tržišta o svim budućim kretanjima i okolnostima ( cca 3- 6 mjeseci) a puno manje o onome što je bilo ili što su bila prošla kretanja, naravno da je prošlost ipak temelj onoga što tek slijedi.
Vjerujem da je sada dovoljno podataka na osnovu kojih možete stvoriti sliku i procijeniti da li prodati, držati ili kupiti ovu dionicu.
Rizik i profit snosimo sami.
p.s.
Kada firma raste i razvija se nije bitno koliko ste dionicu platili već je bitno vrijeme koliko istu namjeravate držati .
bravo gorane (i naravno ostali )sve je tu lepo rečeno (ponovno) za nove i stare, pa ko voli nek izvoli.. [smiley11]
pozdrav svima
Gorane8, pa gdje si do sad s tim člancima……..[smiley11]
Špekulacija ili ne – došli smo do razine cca 300 kuna, a kad se rusi konačno odluče, ni dvostruka cijena neće biti velika. Sukladno situaciji, niti neki skandinavski divovi ne stoje po strani.
vilma:
“doči če i na našu stanicu samo što na njemu neče biti gnojivo za strana tržišta……..”
Kaj misliš reči s ovim zagonetnim pisanjem, da će PTKM biti prodana domačem kupcu ili da neće biti dovoljno gnojiva za strana tržišta…….zbog premale proizvodnje – velike potrošnje u Hr.? [smiley8]
Pricao sam s kolegom s posla, koji je iz Kutine i njegov stari radi u PTKM.
I nakon svega sto smo pricali o PTKM, kolega se malo raspitao kod starog i stari mu rekao da je trenutno stanje OK u firmi, da dobro posluju i da se radi punom parom, a sto se tice prodaje, da je nesto cuo o tome, a ime kupca koje se tamo povlaci po tvornickom krugu je “Todoric”. [smiley8]
Hmmmm ….
vilma: “doči če i na našu stanicu samo što na njemu neče biti gnojivo za strana tržišta……..” Kaj misliš reči s ovim zagonetnim pisanjem, da će PTKM biti prodana domačem kupcu ili da neće biti dovoljno gnojiva za strana tržišta…….zbog premale proizvodnje – velike potrošnje u Hr.? [smiley8]
pa koliko je meni poznato najviše se gnojiva zbog troškova odpremi sa vlakovima (ima tu i vlada ili vlasnik otvorene mogučnosti oko ugovora i cijene transporta), pa pošto su ovu transportni vlakovi, red je da stigne i koji poslovni… [smiley11]
sad ko če biti kupac nije ni toliko bitno, jer je i ovdje bilo rečeno, da se u globalnom svijetu pokazuju neke stvari oko povečanja potražnje za hranom, pa se ne zna da li su to špekulacije, kao i kod nafte ili nešto sasvim drugo….u svakom slučaju po mom mišljenju ovake tvornice baš zbog toga imaju svjetlu budučnust i na ovo nije punu ljudi računalo[smiley7], pogledajte šta se desilo sa firmama oko proizvodnje nafte,(naravno treba naglasit, da ne možemo baš sasvim ti dve grane uspoređivat),ali ipak….
a da neče biti gnojiva dovoljno i da mogu cijene veooooma visoko ukazuje i činjenica da se i u hr pojavljuju novi akteri na ovom području jer vide poslovno priliku a za njih če biti kruha više nego dovoljno…
ja uvijek gledam duguručnu, šta če meni ili mojoj deci trebat u budučnusti pa sad, nekako se pojavljuju voda, hrana, nafta, komunikacije, logistika i sl. i ovako i ulažem u poduzeča….
pozdrav[smiley2]
Hmm, sve je super i sve je za 5 pod pretpostavkom da na izborima dobije Ivo S. Što će biti sa privatizacijom ako ne daj Bože na izborima pobijedi SDP? Vjerovatna ista stvar kao i sa Pelješkim mostom – Ništa.
Daj Bože da Sanader dobije izbore, ova oporba je više nego katastrofalno diletatnski smiješna.
Zamisli da nam Jurčić savjetuje onako flegmatično hrvate umjesto Sandera…….a sad duboko udahnite…………………………….i izdahnite…..[smiley1]
Mislim da bi Jurčić mogao otvoriti kolegij na ekonomskom faksu pod naslovom “Rojs moj najbolji frend u švercu”,a ostalo je prošlost…..[smiley16]