PTKM (Petrokemija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska PTKM (Petrokemija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zaboravio reći – uskoro će i HPB i ZABA izaći izvan top10

Hell is Empty and all the Devils are Here

budd legendo – nastavi samo tako….[smiley2][smiley2][smiley2]

Moze K/P

Hvala


gle mogu upućeniji reći i da će se Isus pojaviti sutra kod mene na ručku i bit će mi isto.nitko ne može biti dovoljno upućen da mi kaže kolko će nešto narasti. Mi možemo računati kak nam paše te postotke al zašto se brukati takvim postovima?nisam čitao temu par mjeseci.ali prošle godine je izgledala kao blaža verzija elkinog topica(u zadnje vrijeme).ako želiš pisati takve postove …piši dalje.meni svejedno.mislim da je to nepotrebno.but then again.tko sam ja da sudim?! Živio ti meni

isus sigurno neće nikad doći kod tebe na ručak, a ako je svih pet dionica u kojima su ovi igrači odradilo ogroman rast nema sumnje da će i šesta jer je najmanje jednako vrijedna i dobra kao i ovih pet.
A ima ljudi koji mogu predvidjeti rast pojedine dionice jer imaju veliku novčanu moć tako da još jednom prelitiš temu petrokemije i informiraš se o targetu KD-a. (u biti realnoj vrijednosti firme)

dobit od 450 milja kuna uz povrat od 15 godina znači da ptkm vrijedi 2020 kuna.

Samo me smeta što tsunami bogohuli, neka piše relevantne činjenice
i ne diraj na Miku!!!

And God says let there be light and be light, and it was good...

Može netko nabacit kupnju-prodaju……hvala[smiley2]

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........

Vrijeme: 10:47:05
Kupnja
Ukupno ponuda
30
Ukupno dionica
5118

5 najboljih ponuda
Cijena KoličinaProdaja
Ukupno ponuda
31
Ukupno dionica
4145

5 najboljih ponuda
Cijena Količina
300,01 101
300,00 13
298,11 115
298,10 550
298,01 300
304,00 353
309,00 300
309,11 74
309,50 60
309,98 40
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
304,00 57 10:44:15
300,00 10 10:19:57
300,00 100 10:17:32
300,00 141 10:16:12
300,00 34 10:11:55
304,00 90 10:06:33
305,00 50 10:05:57
305,00 65 10:05:57
305,00 50 10:05:57
305,00 10 10:05:57
304,00 10 10:05:04
Evo decki

Svi kupuju ti prodaj - Svi prodaju ti kupuj

Evo što je bitno kod PTKM; gradnja nizinske željeznice Karlovac-Rijeka imati će izravnu korist na snižavanje troškova prijevoza do luke, nadalje kopanjem kanala Dunav-Sava imati će visok utjecaj na kretanje cijene PTKM, dakle luka za sve države koje se nalaze zapadno od Hrvatske, a kanal cijela Europa i cijeli istok….
Dakle što niste do sada vidjeli sada vidite, za luku Rijeka znate ali za kanal niste znali….
Gradnja kanala Dunav – Sava, vrijednog 4,5 milijarde kuna
Budući kanal Dunav – Sava bit će dug 50 kilometara, širok 30 metara i dubok tri metra, a plovidbu od Slavonskog Broda do Vukovara skratit će za 400 kilometara
VUKOVAR – Hrvatska vlada gradit će kanal Dunav – Sava, a vrlo skoro u javnost će izaći s dinamičkim planom gradnje kanala u kojem će biti određeni rokovi, način gradnje i financiranje. To je u utorak u Vukovaru najavio ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, procijenivši da bi gradnja kanala mogla koštati oko 4,5 milijardi kuna.
»Riječ je o višegodišnjem projektu o kojem se sanjalo nekoliko desetljeća, značajnom za cijelu Hrvatsku, pa i šire. Važno je istaknuti da u najrazvijenijim zemljama udjel riječnoga prometa u ukupnom prometu iznosi oko 25 posto, europski je prosjek sedam posto, a u Hrvatskoj udjel riječnoga u ukupnom prometu iznosi tek 0,9 posto«, rekao je Kalmeta, dodavši da je riječni promet najjeftiniji i ekološki najprihvatljiviji.
Budući kanal Dunav – Sava bit će dug 50 kilometara, širok 30 metara i dubok tri metra, a plovidbu od Slavonskog Broda do Vukovara skratit će za 400 kilometara.
Ministar Kalmeta pustio je u rad rasvjetu u Luci Vukovar, u što je uloženo 550.000 kuna, a potom je nazočio prezentaciji Studije izvodljivosti plana razvoja Luke Vukovar koju je izradila njemačka tvrtka Dohr Capital.
Ta je luka u posljednje dvije godina šest puta uvećala pretovar tereta, 2005. završila je pretovarivši 796.568 tona različita tereta, a u ovoj godini planiraju pretovariti 850.000 tona. »Vukovar je najvažnija i najperspektivnija hrvatska riječna luka, pa je jasno zbog čega se ulaže u njezin razvoj«, rekao je Kalmeta, dodavši da je već sada luka prekapacitirana.
Inače, studijom je predviđen razvoj luke u dvije faze. U prvoj fazi radili bi se objekti i terminali u postojećoj luci i »Novoj luci Istok«, u što bi se uložilo 25 milijuna eura, od čega bi 15 milijuna eura osigurala država, a ostatak koncesionari. U drugoj fazi radila bi se »Nova luka Zapad«, uz proširenje lučkoga područja na zonu Borovo.
Državni tajnik u Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Branko Bačić otvorio je u prostorima Kapetanije Vukovar Centar za praćenje plovidbe koji će u cijelosti pratiti riječni promet duž Dunava i Drave. Riječ je o tzv. CRORIS sustavu i drugi je te vrste na Dunavu uopće, uz onaj u Beču. Sustav omogućuje povećanu sigurnost plovidbe, bolju logističku podršku za luke, špeditere, carinu i MUP, sustavom se mogu slati svi podaci o broju putnika, vrsti i količini tereta, a u slučaju havarije broda putem tog sustava moguće je reagirati odmah. Sustav je 100 posto hrvatski proizvod i u njegov razvoj je u dvije godine uloženo oko tri milijuna kuna.
Već sada ima zainteresiranih kupaca, a među njima je i SCG. Za njegovo funkcioniranje nužno je da brodovi imaju ugrađen tzv. AIS Transponder, što zasad nije obveza, no Austrija od 2007. najavljuje njegovu ugradnju kao obveznu za plovidbu njezinim vodama, pa se očekuje lančana reakcija svih brodara.
Državni tajnik Bačić otvorio je u prostorima Veslačkoga kluba Vukovar prostore Agencije za plovne putove unutarnjih voda koja će biti nadležna za Dunav, Dravu, Savu, te manje dijelove Kupe i Une. Nadležnost Agencije je obilježavanje, održavanje i gradnja plovnih putova, a uskoro se očekuje njezino kadrovsko ekipiranje. [Goran Čorkalo]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Evo nam kupnja, omjer 5 188 / 4 145, kuha se i tu,
kupnja sve jača.

Trenutno stanje K/P

And God says let there be light and be light, and it was good...


Može netko nabacit kupnju-prodaju……hvala[smiley2]

dok se sajmon odblokira:

k

101 300,01
13 300
115 298,11
550 298,1
300 298,01

p

353 304
300 309
74 309,11
60 309,5
40 309,98

dobit od 450 milja kuna uz povrat od 15 godina znači da ptkm vrijedi 2020 kuna.

Evo što je bitno kod PTKM; gradnja nizinske željeznice Karlovac-Rijeka imati će izravnu korist na snižavanje troškova prijevoza do luke, nadalje kopanjem kanala Dunav-Sava imati će visok utjecaj na kretanje cijene PTKM, dakle luka za sve države koje se nalaze zapadno od Hrvatske, a kanal cijela Europa i cijeli istok….
Dakle što niste do sada vidjeli sada vidite, za luku Rijeka znate ali za kanal niste znali….
Gradnja kanala Dunav – Sava, vrijednog 4,5 milijarde kuna
Budući kanal Dunav – Sava bit će dug 50 kilometara, širok 30 metara i dubok tri metra, a plovidbu od Slavonskog Broda do Vukovara skratit će za 400 kilometara
VUKOVAR – Hrvatska vlada gradit će kanal Dunav – Sava, a vrlo skoro u javnost će izaći s dinamičkim planom gradnje kanala u kojem će biti određeni rokovi, način gradnje i financiranje. To je u utorak u Vukovaru najavio ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, procijenivši da bi gradnja kanala mogla koštati oko 4,5 milijardi kuna.
»Riječ je o višegodišnjem projektu o kojem se sanjalo nekoliko desetljeća, značajnom za cijelu Hrvatsku, pa i šire. Važno je istaknuti da u najrazvijenijim zemljama udjel riječnoga prometa u ukupnom prometu iznosi oko 25 posto, europski je prosjek sedam posto, a u Hrvatskoj udjel riječnoga u ukupnom prometu iznosi tek 0,9 posto«, rekao je Kalmeta, dodavši da je riječni promet najjeftiniji i ekološki najprihvatljiviji.
Budući kanal Dunav – Sava bit će dug 50 kilometara, širok 30 metara i dubok tri metra, a plovidbu od Slavonskog Broda do Vukovara skratit će za 400 kilometara.
Ministar Kalmeta pustio je u rad rasvjetu u Luci Vukovar, u što je uloženo 550.000 kuna, a potom je nazočio prezentaciji Studije izvodljivosti plana razvoja Luke Vukovar koju je izradila njemačka tvrtka Dohr Capital.
Ta je luka u posljednje dvije godina šest puta uvećala pretovar tereta, 2005. završila je pretovarivši 796.568 tona različita tereta, a u ovoj godini planiraju pretovariti 850.000 tona. »Vukovar je najvažnija i najperspektivnija hrvatska riječna luka, pa je jasno zbog čega se ulaže u njezin razvoj«, rekao je Kalmeta, dodavši da je već sada luka prekapacitirana.
Inače, studijom je predviđen razvoj luke u dvije faze. U prvoj fazi radili bi se objekti i terminali u postojećoj luci i »Novoj luci Istok«, u što bi se uložilo 25 milijuna eura, od čega bi 15 milijuna eura osigurala država, a ostatak koncesionari. U drugoj fazi radila bi se »Nova luka Zapad«, uz proširenje lučkoga područja na zonu Borovo.
Državni tajnik u Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Branko Bačić otvorio je u prostorima Kapetanije Vukovar Centar za praćenje plovidbe koji će u cijelosti pratiti riječni promet duž Dunava i Drave. Riječ je o tzv. CRORIS sustavu i drugi je te vrste na Dunavu uopće, uz onaj u Beču. Sustav omogućuje povećanu sigurnost plovidbe, bolju logističku podršku za luke, špeditere, carinu i MUP, sustavom se mogu slati svi podaci o broju putnika, vrsti i količini tereta, a u slučaju havarije broda putem tog sustava moguće je reagirati odmah. Sustav je 100 posto hrvatski proizvod i u njegov razvoj je u dvije godine uloženo oko tri milijuna kuna.
Već sada ima zainteresiranih kupaca, a među njima je i SCG. Za njegovo funkcioniranje nužno je da brodovi imaju ugrađen tzv. AIS Transponder, što zasad nije obveza, no Austrija od 2007. najavljuje njegovu ugradnju kao obveznu za plovidbu njezinim vodama, pa se očekuje lančana reakcija svih brodara.
Državni tajnik Bačić otvorio je u prostorima Veslačkoga kluba Vukovar prostore Agencije za plovne putove unutarnjih voda koja će biti nadležna za Dunav, Dravu, Savu, te manje dijelove Kupe i Une. Nadležnost Agencije je obilježavanje, održavanje i gradnja plovnih putova, a uskoro se očekuje njezino kadrovsko ekipiranje. [Goran Čorkalo]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close