E SAD IMAS DA JE KLAUS SPOMENUO NEGDJE TO OKO BOZICA BILO DA PTKM TROSI PO SATU 80000 M3 PLINA KAKO JE U REMONTU 40 DANA GODISNJE IZRACUNAJ KOLIKO JE TO PLINA PLUS MINUS 5PCT,A STO SE TICE FOSFORA I DRUGIH PRIMJESA NEZNAM KOLIKO ONI VAZU I KOLIKI JE UDIO NJIH
AKO JE PROIZVEDENO 1.25MIL TONA GNOJA TRBALO BI VIDJETI KOLIKO JE KOJE VRSTE PROIZVEDENO A ONDA U SVAKOM TIP GNOJA UDIO FOSFORA ,KALIJA,I DRUGIH KOMPONENTI NA TAJ NACIN BI DOBILI OKVIRNO UDIO UTOSENOG PLINA NA ZALOST JA DO TIH PODATAKA NEMOGU DOCI JER NISAM U HRVATSKOJ ,NORMALNO AKO NAM JE POZNATA VARIJABLA DA JE POTROSENO ZA TU KOLICINU 1.25MIL TONA 650MIL 3PLINA
kolega kagemusa prvo da vas ja nesto naucim ……….ali niste naveli najbitnije a to je koliko trose Ukrajinske gnojare plina za proizvodnju tone gnoja a koliko ptkm ako to neznate ja cu vam rado pomoci
Ukrainske recimo potroše prosječno oko 1200 m3 plina za 1 tonu NH3, a molio bih da me naučiš koliko PTKM potroši?
@Boso . Jeste , piše da jeste uključen njihov PDV.
[/quote]
čudno…sve izvozni proizvodi oslobođeni su plaćanja PDV-a u Europskoj uniji…daj link gdje to kaže…
bez obzira, potpuno je svejedno bio li taj PDV uračunat u ukrajini ili ne…na svaki uvezeni proizvod koji dođe u Hrvatsku iz inozemstva zaračunava se PDV…znači na tu cijenu koju si istaknuo, to kada dođe u trgovinu u RH moraš platiti PDV…
Menadžeri moji o čemu vi tučete niste ni sami svjesni.Reći ću samo jedno- toliko sam se natovario dok vi mlatite praznu slamu.PTKM je druga INA koju je čak i država stopirala pa evo vam cijene,a bili smo pred stečajem.Za nas Hrvate naše dionice ne vrijede ništa za neke bi vam trebalo platiti da ih uzmete………….a kad uleti neko,bilo ko onda jao kuku i pomagaj.Ovako sam se tovario i na INI kad je bila 900.Jednostavno ne znate zaraditi novac.Danas kupiti a sutra zaraditi duplo je san,ali za 6 mjeseci godinu to je stvarnost.Podcijenjujete nešta šta je već debelo podcijenjeno.A sve šta mi mislite odgovoriti odgovorite kad budem prodavao po 200,ali eura,a kome……………Kupujte dok je vrijeme i dok ima.U petak je izviješće službeno.
E moj peyo, baš sam tebe mislio pitati kad će to izvješće … nešto mi je ostalo u sjećanju da ti imaš tamo neke veze.Možda i griješim, nisam 100%.
Ako zaista bude u petak, ne vidim razloga da tada ne krene rast.
Pa nisu valjda izlevatili premijerku [rolleyes]?
A mozda je premijerka izlevatila nas.
Ne bi bilo prvi put da premijer ove drzave izleti s necim u vezi PTKM i digne cijenu bez razloga. Samo Sanader je to uspio nekoliko puta, pa zasto ne bi i Jaca.
A mozda je premijerka izlevatila nas.
Ne bi bilo prvi put da premijer ove drzave izleti s necim u vezi PTKM i digne cijenu bez razloga. Samo Sanader je to uspio nekoliko puta, pa zasto ne bi i Jaca.
Imaš pravo.
I što je najbolje ništa nas to nebi iznenadilo.
Netko bi malo opsovao, neko se tek kiselo nasmijao i hajdemo dalje.
To su ti prednosti tranzicijskih zemalja na brdovitom balkanu.
Cijepljeni smo protiv kojekakvih iznenađenja.
kutinska petrokemija je podnjela zahtjev za novoga dobavljaca plina tj u postupku je raskida ugovora sa Inom tj tvrkom ceri koja sad dobavlja plin
Darko Horvat: Mađarska i Slovačka žele LNG
Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 28.04.2011. – 14:42:27
ZAGREB – Hrvatska za LNG terminal na otoku Krku, uz projekt konzorcija Adria LNG, ima još dvije mogućnosti – plutajući LNG terminal koji je manjeg kapaciteta i bio bi dovoljan za potrebe Hrvatske, ali ne i regije, te kopnenog LNG terminala koji bi bio većeg kapaciteta i za kojeg su bitne potrebe regije, izjavio je danas ravnatelj Uprave za energetiku Ministarstva gospodarstva Darko Horvat.
Kako je projekt međunarodnog konzorcija Adria LNG trenutno na čekanju, odnosno nema jasnog interesa za skoru izgradnju LNG terminala kod Omišlja na otoku Krku, već ponavljaju da će odluku o gradnji donijeti do 2014. godine, radi se i na alternativama, kazao je Horvat na susretu s novinarima.
Napominje i kako Europska komisija razmatra novi energetski koridor sjever-jug, u te je razgovore uključena i Hrvatska, a u plinskom biznisu to znači povezivanje dvije LNG lokacije, u Poljskoj i u Hrvatskoj.
Hrvatska nije još članica EU, ali je uključena u razgovore vezano za koridor sjever-jug (nafta, plin i električna energija), a u Zagrebu će se 25. svibnja održati i sastanak tih radnih skupina, najavljuju iz Ministarstva gospodarstva.
Za odluku o konceptu LNG terminala s kojim bi se išlo u realizaciju ključan je interes zemalja regije, kaže Horvat i dodaje da je Plinacro već poslao pismo zemljama regije kako bi one iskazale svoj interes te da su već stigli odgovori nekih zemalja (Mađarske i Slovačke) koje su za njega pokazale interes.
Varijanta plutajućeg LNG-a, broda stacioniranog u luci na kojem se vrši i uplinjavanje, dovoljna je za potrebe Hrvatske, ne i regije s obzirom da su ti brodovi ograničenog kapaciteta do najviše 2,5 milijarde prostornih metara godišnje.
Za taj projekt interes su iskazale jedna norveška i jedna američka kompanija, a sljedeći će se tjedan u Oslu razgovarati s norveškom tvrtkom (Hoeegh LNG), najavio je Horvat.
LNG terminal na kopnu bio bi većeg kapaciteta, ne samo za potrebe Hrvatske već i regije.
Kolika bi bila moguća investicija u kopneni terminal u Ministarstvu ne žele špekulirati, ali napominju i kako se želi da taj terminal bude ravnopravan u koridoru sjever-jug, pa onda postoji mogućnost da ga sufinancira i Europska komisija (najviše do 50 posto), a postoji interes i privatnog kapitala. Do sada su već, napominje Horvat, četiri ugledne tvrtke pokazale interes za financiranje.
Kod kopnenog LNG-a bitno je pitanje lokacija, a razmataju se dvije mogućnosti – otkup postojeće lokacije od konzorcija Adria LNG, a za koju je u proceduri izdavanje lokacijske dozvole, ili alternativna lokacija u neposrednoj blizini.
Uz Plinacro kao potencijalni partner dobrodošao je i Jadranski naftovod (ZSE:JNAF-R-A) koji je za to, kako kaže Horvat, iskazao interes.
Po informacijama iz Ministarstva gospodarstva, Hrvatska bi uskoro mogla dobiti još jednog dobavljača plina, jer je zahtjev za takvom registracijom podnijela kutinska Petrokemija. Očekujemo da bi tijekom ove godine mogli imati ozbiljnog konkurenta tvrtki Prirodni plin u dobavi plina, kaže Horvat.
Žalosna je činjenica da :
– hrvatski plin kako stvari stoje nije i neće biti odabir Petrokemije
Tko je za to kriv i tko će se bogatiti na hrvatskom plinu ostaje da vidimo a o tome je dosta napisano na ovih 2600 stranica ovog foruma.
Pozdrav i ako dragi Bog da pa i FI bude ok moglo bi nastupiti sretno razdobolje.