ne rekla je da nece biti rasprodaje obiteljskog srebra sto je posve drugo nego prodaja
Bez obzira da li će biti privatizacije ili ne cijene umjetnih gnojiva u RH i inozemstvu imaju trend rasta.
Generalno ako 1Q ne bude pozitivan treba promijeniti ljude iz rukovodstva Petrokemije i to je to.
izvjestaj poslovanja firme koja skoro ide u privatizaciju je iskljucivo namjesten da bi se mali olaksali jer kako rekoh ovdje plivaju stuke koje se rijetko pecaju ova tvornica vredi vise od tricavih 550mil kn koliko vise uskoro cemo saznati jer drzava je obezglavljena kao i njeno rukovodstvo ono sto je bitno sto je nasa vrla priemjerka rekla ne rasprodati nego prodati a svi znamo veliku razliku izmedju te dvije rijeci
izvjestaj poslovanja firme koja skoro ide u privatizaciju je iskljucivo namjesten da bi se mali olaksali jer kako rekoh ovdje plivaju stuke koje se rijetko pecaju ova tvornica vredi vise od tricavih 550mil kn koliko vise uskoro cemo saznati jer drzava je obezglavljena kao i njeno rukovodstvo ono sto je bitno sto je nasa vrla priemjerka rekla ne rasprodati nego prodati a svi znamo veliku razliku izmedju te dvije rijeci
***Petrokemija je naše najskuplje industrijsko postrojenje, realna cijena joj je sad oko milijardu eura sto lako izguglas i usporedis sa istim tvornicama u nekim drugim drzavama… a ovo sto je "vrla premijerka" rekla "ne rasprodati nego prodati" je meni isto, prodat ce je nepotrebno i u petinu cijene pa te novce spiskat bezveze kao sto su i kukurikavci prodali Inu i banke za kikiriki i to spiskali bezveze…koka koja nosi zlatna jaja se ne prodaje ni za kakve novce i laz je da se nesto mora prodat tudjincu kako bi nosilo profit… hrana i energija su 2 najvaznije stvari u buducnosti i drzave koje ce to imati postat ce svjetske sile, a one koje ce to prodat postat ce vazali
http://www.jutarnji.hr/pogledajte-10-vladinih-investicijskih-projekata-za-spas-gospodarstva/919201
– gradnje hidroelektrane Ombla kod Dubrovnika – 125 milijuna eura
– gradnja Trafostanice Dubrovnik – oko 70 milijuna eura
– raspisivanje natječaja i remont 28 kilometara željezničke pruge od Križevaca do Koprivnice – 198 milijuna kuna
– obnova i dogradnja naftnog terminala u Omišlju – milijarda kuna
– obnova i dogradnja naftnog terminala u Sisku – 190 milijuna kuna
– raspisivanje i natječaj za davanje u koncesiju Zračne luke Zagreb – vrijednost tog projekta premijerka procjenjuje na oko 1,5 milijardi kuna
– veliki investicijski zahvati u Luci Rijeka, traži strateški partner – oko milijardu kuna
– dogradnja Luke Gruž u Dubrovniku – 9 milijuna eura
– obnova gata Vrulje u Šibeniku kako bi mogao primiti kruzere – oko 12 milijuna eura
– projekt izgradnje centra za zbrinjavanje otpada u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji – 100 milijuna eura
….obnova gata Vrulje u Šibeniku kako bi mogao primiti kruzere – oko 12 milijuna eura
…otvorio luka Šibenik kad ono…
Luka Šibenik vezana je uz eksploataciju ugljena u Drniško-Siverićkom bazenu, koja je otpočela 1834. god.u količini od 60-70 tisuća tona te je preko Luke Šibenik izvežena za Trst, Siriju, Tursku, i Egipat.
Izgradnjom željezničke pruge Siverić – Šibenik 1877. god. Luka Šibenik povezuje se sa zaleđem.
Izgradnja operativnih obala započela je 1906. god.a dovršena je do 1921. god.u dužini 437 m.
Godine 1910. Luka nabavlja prvu lučku mehanizaciju ( mosne dizalice ).
Godine 1925. god. puštena je u promet Lička pruga što je osjetno doprinjelo povezanosti Šibenske Luke sa zaleđem.U ovom periodu izgrađen je gat Vrulje sa 346 m operativne obale prosječne dubine 7 – 10 m.
idemo dalje…
…Program mehanizacije Luke izvršen je 1958. god. ugradnjom portalnih i mosnih dizalica na obali Dobrika i Rogač te izgradnja kolosječnog spoja sa ranžirnom stanicom Ražine preko južnog dijela Luke gdje je izgrađena vlastita ranžirna stanica.
Izgradnjom terminala za rasute terete 1982. godine, Luka se specijalizirala za prekrcaj sirovih fosfata i umjetnog gnojiva.
15.05.10.
EBRD s 12 mil. eura financira Luku Šibenik
Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) će zajmom u iznosu 12 milijuna eura financirati projekt modernizacije infrastrukture Luke Šibenik. Ugovor o tom zajmu danas su u zagrebačkom hotelu Westin potpisali direktor sektora infrastrukture EBRD-a Thomas Maier i ravnatelj Lučke uprave Šibenik Marijan Petković.
Neizvjesnost pred zemljama JI Europe
Hrvatska je Vlada za taj zajam dala državno jamstvo i ugovor o jamstvu s hrvatske je strane potpisao ministar financija Ivan Šuker.
Zajam od 12 milijuna eura koji se odnosi na modernizaciju i proširenje šibenske luke, omogućit će Šibeniku infrastrukturu kakvu zaslužuje, kazao je Maier.
Ravnatelj Lučke uprave Šibenik istaknuo je kako je to izuzetno važan projekt za Šibenik i Šibensko-kninsku županiju. Rekonstrukcijom i dogradnjom gata Vrulje u luci Šibenik poboljšat će se uvjeti za domaći pomorski putnički promet, riješiti međunarodni promet i omogućiti prihvat brodova na kružnim putovanjima, duljine do 260 metara, kazao je Petković koji čvrsto vjeruje da će prva faza projekta biti i obavljena u predviđenom roku od tri godine.
Prema riječima državnog tajnika u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Marija Babića trenutno su u hrvatskim pomorskim lukama u tijeku radovi vrijedni 420 milijuna eura od kojih su mnogi u završnom stadiju, primjerice u luci Ploče, Split, itd. Država investira u infrastrukturu luka, a suprastrukturu će graditi privatni poduzetnici, privatni kapital na temelju natječaja i koncesija, kazao je Babić.
Šuker je istaknuo kako ovaj projekt otvara nove mogućnosti za turizam i gospodarstvo Šibenskog područja te kako svaku investiciju treba gledati kroz nova radna mjesta koja će otvoriti, prenosi Hina.
… e sad da li je to za kruze
Sad zaključite sami da li je to sve radi kruzera kojih ima u Dubrovniku, Splitu, bit će u Zadru ili će ovdje pristajati neka druga vrsta brodova koja već godinama pristaje. Vjerovatno će im trebati veći gaz jer će biti veće nosivosti. Možda je ključ svega ovoga da se to financira kreditom EBRD-a sa kamatom manjom od 2 %, a zna se koliko plaćamo svoja druga vrla zaduživanja. Doduše tu se spominjao ministar Šuker,pa nije "vjerodostojno", ali kolko znam on nije više tu.
Usput nije li petrokemija vlasnik ili suvlasnik te luke !
Pozdrav svima koliko vas ima !
evo malo san ti popravia školski semestar [smiley]
sve o.k. ovo sa lukom Šibenik…al najprije triba proširit kapacitet proizvodnje…neznam kolko se triba za takvu stvar…šta če ti dubji grez i veči brod kad več prodaš sve što možeš napravit.
( jasno ako kažeš, da če sređivat luku zbog petrokemije i njene proizvodnje)
I ako nisu nešto konkretno napravili u kaklulacijama cjene ter ugovora za plin…bezveze i pravit
proširenje kapaciteta jer prošle godine je išla varijanta…više napravili – veči gubitak.
Nešto su digli cijenu za Bih( nadam se da i za druga) tržište..to je o.k. ..al niko nije napisa
dal je god. sklopljen ugovor za plin nešto bolji od starog.Da nebude poslije ..morali smo dignut cijenu za 8% jer su nam poskupili plin za 10%.
evo malo san ti popravia školski semestar [smiley]
sve o.k. ovo sa lukom Šibenik…al najprije triba proširit kapacitet proizvodnje…neznam kolko se triba za takvu stvar…šta če ti dubji grez i veči brod kad več prodaš sve što možeš napravit.
( jasno ako kažeš, da če sređivat luku zbog petrokemije i njene proizvodnje)
I ako nisu nešto konkretno napravili u kaklulacijama cjene ter ugovora za plin…bezveze i pravit
proširenje kapaciteta jer prošle godine je išla varijanta…više napravili – veči gubitak.
Nešto su digli cijenu za Bih( nadam se da i za druga) tržište..to je o.k. ..al niko nije napisa
dal je god. sklopljen ugovor za plin nešto bolji od starog.Da nebude poslije ..morali smo dignut cijenu za 8% jer su nam poskupili plin za 10%.
i da je o tome riječ, to bi bilo trebalo biti pozitivno jer plin kao trošak sudjeluje oko 30-50% ukupnih rashoda (nisam sad siguran točno)…znači ako cijene odu gore 10% a plin 20%-to ne ostavlja nikakav učinak na konačni rezultat poslovanja
drugo, što se tiče privatizacije i povećanja kapaciteta proizvodnje….ova firma je idealna za to…
-plinovodni pravci u funkciji; najavljena gradnja plutajućeg terminala (investicija vrijedna samo 50 milijuna eura koja je odavno već trebala biti napravljena)..
tu svi sad očekuju da bi se ponudilo 51% državnog portgelja firme na prodaju, ali to neće ići tako (barem pretpostavljam)…bolji model je prodati 25%+1 dionica stranom strateškom partneru (ili građanima Hrvatske po sadašnjoj cijeni na burzi…vidi članak u vezi toga:
Dalić: Cilj nam je veće sudjelovanje građana u vlasništvu kompanija
http://www.poslovni.hr/vijesti/dalic-cilj-nam-je-vece-sudjelovanje-gradana-u-vlasnistvu-kompanija-169875.aspx
a onda kada privatno vlasništvo poveća efikasnost i vrijednost firme, onda eventualno prodati većinski paket…
tako se dugoročno za sve nas može povećat vrijednost firme i cijena dionice…
Boso thx.!! al..za terminal triba najmanje 2 godini…za povećanja kapaciteta ( neznam …al virovatno isto tako nešto)..kad se kaže kolko je ogroman trošak napravit takvu fabriku npr. kap. 2milj.tona..
kolko je onda trošak za proširenje kap. za nekih pola milje tona na Ptkm?.
evo i nove cijene ( virov. samo za Hr.trž.)…od 17.1.2011…pa može neki komentar….
http://www.petrokemija.hr/Portals/0/Cjenici/Cjenik%2017012011.pdf
Boso thx.!! al..za terminal triba najmanje 2 godini…za povećanja kapaciteta ( neznam …al virovatno isto tako nešto)..kad se kaže kolko je ogroman trošak napravit takvu fabriku npr. kap. 2milj.tona..
kolko je onda trošak za proširenje kap. za nekih pola milje tona na Ptkm?.
evo i nove cijene ( virov. samo za Hr.trž.)…od 17.1.2011…pa može neki komentar….
http://www.petrokemija.hr/Portals/0/Cjenici/Cjenik%2017012011.pdf
da, treba 2 godine (tako je rečeno)…plina ima i previše sada, nije riječ o količinama nego o cijenama…stvar je da nakon 2 godine pregovaračka moć postaje još veća i time firma dobiva na vrijednosti, jer je moguće nabavljati jeftiniji plin…za svakog dugoročnog investitora (građanstvo, strateškog partner, mirovinske fondove) ovo je super pozitivno…znači nije riječ o količinama i kapacitetima nego o infrastrukturi koja okružuje tvornicu sada i u budućnosti…
Upravni odbor Hrvatskog fonda za privatizaciju prije tjedan dana odobrio je objavu natječaja za prodaju većinskog paketa dionica Kaštelanskih staklenika i to po vrlo visokoj cijeni. Kako piše Poslovni HFP će za dionicu vrijednu 2500 kuna tražiti 7000 kuna, a za paket od 75,6 posto temeljnog kapitala vrijednosti 214,8 milijuna kuna početna cijena će biti 601,4 milijuna kuna.
– zar nije ukinut fond za privatizaciju ????
– za nešto što vrijedi 2500,oo kn vlasnik (država)traži dva puta više !!!!!!!!!
– ovo sve ohrabruje, nema sve po kunu, nema rasprodaje…
– ako ržava za ovo traži dva puta više kolko će tražiti za nekog tko ima osiguran plasman svojih roba i prihode koji se računaju u milijardama?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [rolleyes]