Baš me zanima kada će biti odrađeno opširno testiranje tog automobila u nekom časopisu ili nekoj emisiji…
Ovako mi još uvijek vuče na DOK-ING-ov auto – sve super ali na cesti ga nema i ništa nije na autu finalno napravljeno…
Iako obzirom da dobiva i međunarodne nagrade a ima i zelenog BMW-a za pokazati Rimac valjda ima pokriće…
Mislim da se ne moze ovaj auto usporedivati s DOKINGovim.. DOKING cilja siroku populaciju i zeli napraviti auto koji bi se proizvodio u velikim serijama za masovnu upotrebu, a to je jako tesko em zbog konkurencije em zbog velikih ulaznih troškova.
Rimac pak s druge strane ide s modelom “za super bogate”. Dakle on kaže “evo mi smo dizajnirali najbrži električni auto na svijetu, košta xy milijuna EUR pa tko želi može ga naručiti”. On je napravio igračku za bogate, i njegova klijentela večinom ne pita za cijenu nego ako nešto žele platit će to koliko god da koštalo stoga je njemu puno lakše ući u tržište nego DOKINGu koji mora paziti da bude konkurentan drugim proizvođačima dok Rimac nema tako veliku konkurenciju.
Dao Bog da čovjek bude multimilijunaš kada ima volje da se bori sa ovom “aždahom” od države umjesto da je preselio proizvodnju negdje vani. Tek kada i ako se dobrano “zabogati” onda će ga htjeti svaka banka, svaka stranka i svaki političar za prijatelja. To e kao i u sportu, tek kada stekneš par svjetskih medalja onda ti se kačaju svi sponzori, ali da bi netko financirao još nerazvijeni talenat, to nikome ne pada na pamet. Naprijed!
Dao Bog da čovjek bude multimilijunaš kada ima volje da se bori sa ovom
On to već je po svom ocu koji ima prste debelo u nekim istragama, google je prijatelj:)