još jedna u nizu pobjeda lokalnih šerifa i njihovim krkana…
Prijetilo se svim i svačim samo da se ne daju dozvole za pontone, jer da će im stranac dignut kruh jer će prevoziti na otoke goste za 10 minuta umjesto da idu njihovim gliserima uru vremena po istoj cijeni.
To su samo zadnji trzaji nekog entuzijazma koji je davno počeo. Projekt je počeo 2001.
Današnjih dana takvi projekti više ne počinju, jer je već gotovo globalno investorsko mišljenje postalo da je Hrvatska zemlja usporediva s Kubom ili Sjevernom Korejom.
Nadam se da će investitori kroz sporove uspjeti naplatiti štetu, kao i golferi u Dubrovniku. Prihvaćam da ću i sam dijelom plaćati tu štetu; tko mi je kriv što se još nisam 100% odlijepio od Zone Komunističkog Sumraka.
Ma da, sve su to lokalni krkani krivi. I dva poginula su oni namjestili. Vidjeti ćemo hoće li ova super tvrtka sa infrastrukturom i kineskim kapitalom uspjeti npr. u Grčkoj ili Danskoj, Švedskoj ili pak Norveškoj. Ipak sam bliže mišljenju da je ovo bilo ulaganje na divlje da se izvuku novci od države. Osim toga da je tome tako govori i činjenica da im je sudac dao dva roka od 4 mjeseca ( pretpostavljam da je prvi počeo teći krajem 2017 odnosno početkom 2018 jer je stečaj proglašen u 9/2018) i njima treba 6 mjeseci ne da dokapitaliziraju tvrtku kako sud traži već samo da pošalju pismo namjere. Mislim stvarno.