Prednost koridora nije samo u prijevozu tereta nego i turustičkog prometa. Luka koja bi se izgradila na Krku imala bi nesumljivu prednost u odnosu na Rijeku a kamoli na Kopar i Trst. U Kopru primjerice produbljuju more s 11 na 14 m da bi omogućili postojećim brodovima ulazak u luku. Danas se već grade kontejnerski brodovi s ugrezom 18m, što u skoroj budućnosti znaći i do 20m. To ni Rijeka ni Kopar a ni Trst neče moći primati. Nizinskom prugom bi mogli konkurirati za prijevoz tereta čak i južnim djelovima Njemačke i Poljske dok za turistički promet i cijeloj Skandinaviji. Turisti bi vlakom dolazili iz Norveške direktno na Krk ili pak na Josipdol pa dalje autobusima na srednji jadran. Usputna postaja u Novovinodolskom polju za turiste namijenjene destinacijama nekadašnjeg »Hrvatskog primorja«! Treba animirati turistička društva u tim zemljama da promiču taj oblik turizma koji je brži i sigurniji od automobilskog,a što je najvažnije i jeftiniji.