Najvjerojatnije je da su večinu ovih skupih limuzina kupili naši uspješni SDP+HNS Kukuriku Vladari i njihovi uhljebi iz javnog sektora priključeni na Državne Jasle.
……u službene svrhe , a ne privatne…kupce treba tražiti , zna se – na kojim
adresama…
needucirani primitivci i dalje preferiraju njemačka vozila, debelo precijenjena i zaista upitne kvalitete. ovo kažem nakon pređenim par milijuna kilometara u svim mogućim vozilima. uvjerljivo, najviše su se kvarila upravo vozila navedenih marki. ali, narod koji nema novaca pa jedva nešto skupi za bijedni a3, a4, bmw 1 ili 3, mečku a, b ili c klase je nedokaziv – oni najbolje znaju. eto, neki dan potpuno je crkao novi a3 jednog našeg novinara. obitelj u čudu, konsternirani kako je moguće da se audi pokvari, a potpuno nov auto. vjerojatno se tješe da se drugima kvare još više, no to nije točno…ako već trošite pare, trošite ih sa stilom i uz maštu, a to sigurno onda nisu njemačka vozila upitne kvalitete, ali neosporno dobrog marketinga.
ne znam za tu trojku ali moj Porsche se ne kvari – ali da je precijenjen istina je, doduše manje nego Ferrari
…ako već trošite pare, trošite ih sa stilom i uz maštu, a to sigurno onda nisu njemačka vozila upitne kvalitete, ali neosporno dobrog marketinga.
Da li referiras na Renaulta VelSatisa kad kazes trosit pare sa stilom?
…ako već trošite pare, trošite ih sa stilom i uz maštu, a to sigurno onda nisu njemačka vozila upitne kvalitete, ali neosporno dobrog marketinga.
Da li referiras na Renaulta VelSatisa kad kazes trosit pare sa stilom?
[/quote]
to sam dobio u kompenzaciji i prešao je okruglo 350.000 km. niti žarulja mu nije pregorjela.
s druge strane, službeni a6 u 250.000 km pokvario se na cesti nekih 3 puta.
mercedes e-klase pokvario se jednom.
10 fiat punta, samo jedan je bio problematičan, a svi imaju preko 200.000 km.
dakle – ja ne pričam po babi i stricu koji su imali nešto nenjemačko nego govorim iz vlastitog iskustva.
ne mislim na njega kod trošenja sa stilom jer taj auto mi nije gušt voziti, iako ide solidno. ja volim sportske aute.
ne znam za tu trojku ali moj Porsche se ne kvari – ali da je precijenjen istina je, doduše manje nego Ferrari
onda si jedan od rijetkih kojima se to precijenjeno čudo ne kvari.
a ferrari i porsche ne idu u istu rečenicu jer ferrari je debelo debelo iznad porschea u svakom, baš svakom pogledu. za početak, porschea ima svaka ulica, ferrarija ni svaki grad. dalje ni ne moramo . dizajn bube ne treba ni komentirati…ali ti ionako vjerojatno imaš 924
needucirani primitivci i dalje preferiraju njemačka vozila, debelo precijenjena i zaista upitne kvalitete. ovo kažem nakon pređenim par milijuna kilometara u svim mogućim vozilima. uvjerljivo, najviše su se kvarila upravo vozila navedenih marki. ali, narod koji nema novaca pa jedva nešto skupi za bijedni a3, a4, bmw 1 ili 3, mečku a, b ili c klase je nedokaziv – oni najbolje znaju. eto, neki dan potpuno je crkao novi a3 jednog našeg novinara. obitelj u čudu, konsternirani kako je moguće da se audi pokvari, a potpuno nov auto. vjerojatno se tješe da se drugima kvare još više, no to nije točno…ako već trošite pare, trošite ih sa stilom i uz maštu, a to sigurno onda nisu njemačka vozila upitne kvalitete, ali neosporno dobrog marketinga.
Delboy je apsolutno u pravu, čak je prošle godine u ADAC magazinu bila afera jer su u svim testovima preferirali naravno njemačka vozila jer su to tvrtke naravno debelo plaćale.
Njemačka vozila su toliko skupa da ih se ne isplati kupiti čak i da daju jamstvo 10 godina na sve moguće kvarove a u stvarnosti u zadnjih 5-6 godina nijedna vozila ne kvare se u tolikoj mjeri kao ovog trolista BMW, Mercedes, VW. Ovo je iskustvo ljudi koje poznajem a znam ih prilično koji voze dotične ali i druge aute.
Osobno cijenim pouzdanost i što manje kvarova, npr. u porodici je vožen stari Peugeot 304 diesel više od 15 godina, pa 305 D cca 13 godina bez ijednog jedinog kvara. Sada npr. P 308SW koji novi dođe 25k EUR ni u čemu nije lošiji u bilo čemu od nekog Audija ili BMW iste grupe koji je gotovo duplo skuplji.
U jednom testu je čak potrošnja goriva kod novih vozila ovog trolista odstupala 30-40% od tvornički navedenih!
uzalud pišeš, marketing i gastarbajteri napravili su svoje. na cestama je sve više njemačkih poluproizvoda, a onda kad vide taj pežo kojeg spominješ, čudom se čude..pitaju gdje su gumbi u autu, kakvi su to ekrani, tek tada ti vidiš da ti ljudi zapravo žive 10 godina u zaostatku tehnološkom i dizajnerskom. neka plaćaju, ko im je kriv. ja imam konkretne dokaze, a oni imaju priče svojih stričeva i tetkića…
ajde krokodilčiću samo se tješi, zar želiš da ti pošaljem fotokopiju prometne da te još dublje bacim u depresiju? O tome koji je bolji, ljepši, više snobovski, skuplji auto se razglaba na forumu automobili. A ti stari prdonja svojim uvredljivim izjavama ispadaš ovdje najveći primitivac.