Ajme koja je ovo glupost… HR ima hrpu problema, zeliti nam jos gore, to bi bilo suludo. Valuta je pala 20%, to je tek pocetak. Pada FDI, a banke se sele za Frankfurt i dalje(tj budu unutar 2g). UK je prije ulaska u EEC bila u uzasnom stanju, i sad ce se vratiti na to. Nissan, Honda, Toyota isto odlaze. Hrvatska bi trebala preuzeti nesto od toga. Mi trebamo raditi da dode FDI, a ne da se otjera.
Sto se tice guzvi, bilo bi jos gore jer bi HR bila vanjska granica kao sada Bosna. Slovenci mozda deru, ali ulaskom u Schengen nema vise ni toga.
[/quote]
UK je prvenstveno izasla iz EU zbog financijske industrije koju zeli zadrzati i niti finacijski centar svijeta gdje ce se i dalje slijevati novac iz kine i rusije i usa pa cak i te evropske unije. Zivjeti ce kao svicarska. Jos i bolje. Cijene nekretnina im ne padaju, standard im ne pada, dapace. Nas ih briga za automobilsku industriju. Tamo cvate financijska industruja .Pa nece valjda to sa njemackom i francuskom dijeliti.
[/quote]
Ti si lose informiran… gubitak passportinga znaci da EU posao odlazi nuzno… Sve insititucije ce izgubiti mogucnost rada s EU klijentima(4 slobode u EU), a to znaci bar 200 000 poslova samo u Cityu, 20mrd poreza… pa povezan sam s ovom industrijom, ovo je najveca katastrofa koja ih je mogla zadesiti. Tu se ne radi o izboru, posljedice su pravne prirode. Takoder, clearing EUR koji je bio tamo morat ce otici.
A standard je pao odmah nakon referenduma(uzasan pad tecaja), a tek ce po izlasku jos gore biti.
BTW, Svicarska je ugovorima vezana za EU, i u Schengenu je. Placa to clanstvo, i postuje sve 4 slobode EU da bi trgovala s EU. Svicarska doduse ima passporting samo za osiguranja. Svicarska je kao clan, ali bez prava glasa.
Sto se tice autoindustrije, ona je tamo dosla da 80% izvozi za EU. S carinama, granicama, cekanjima, tarifama to postaje nemoguce tj neisplativo ako svuda okolo imas EU i mozes preseliti.
Jel ti jasno da bi HR izvan EU bila kao Bosna, i cekanja na granicama bi bila trajno jos daleko gora? Ovako se skeniraju samo dokumenti, onda bi bio i pretres nekih itd. svakako s ovim novim rezimom.
– to znaci da je hrvatska.prije ulaska u eu ( prije nekoliko godina ) bila kao bosna ?
– na hrvatsko bosanskoj granici ceka se 2,5 sata.
– na hrvatsko slovenskoj ceka se 10 sati
– vjeruj mi da nisi povezan sa UK financijskom industrijiom jer tamo nema nasih banaka.i bancica
– koliko ce izgubiti iz EU jos ce 10 x dobiti iz cijelog svijeta ( bivse kolonije azije i afrike, australija i nz, usa i juzna amerika i naravno EU, rusija i kina )
– jednostavno je za njih EU premala bara
– od cega zivi Hrvatska ?
– to znaci da je hrvatska.prije ulaska u eu ( prije nekoliko godina ) bila kao bosna ?
– na hrvatsko bosanskoj granici ceka se 2,5 sata.
– na hrvatsko slovenskoj ceka se 10 sati
– vjeruj mi da nisi povezan sa UK financijskom industrijiom jer tamo nema nasih banaka.i bancica
– koliko ce izgubiti iz EU jos ce 10 x dobiti iz cijelog svijeta ( bivse kolonije azije i afrike, australija i nz, usa i juzna amerika i naravno EU, rusija i kina )
– jednostavno je za njih EU premala bara
– od cega zivi Hrvatska ?
Tko je rekao da ja radim u HR banci? 🙂 I imas i Intesu i Unicredit tamo(ok nisu nase banke ali opet prisutne u HR), ali su slabi.
Jako dobro razumijem sto govorim… btw, dio malih firmi vec ide za Dublin, Lloyds se seli u Bruxelles, neki fondovi ce u Luksemburg ici itd. Najveci igraci ce u FFM jer jedino BaFin moze regulirati tako kompleksne institucije.
Da li znas ista o Mifid regulativi? Ili sto je ESMA? Svi poslovi sa vanjskim zemljama, koji su vec tamo, nece nista zbog ovoga narasti.
EBA-europska agencija za banke, i EMA-eurospka agencija za lijekove se sele u neki grad EU, jagma je tko ce to dobiti…
Nova pravila poostravaju kontrolu vanjskih granica EU, i sengena, a da je HR ostala vani, s ovim prometom turista koji imamo sada- dakle milijuni, to bi bilo potpuno neizdrzivo. Kolki je broj prelaza prema nama i bosni?
Da je HR ostala vani, Slovenci bi mogli gusiti zauvijek… ovako mogu jos 1,2g. Prije naseg ulaska, stara odredba nije bila ovako ostra.
Pa bas zbog svega nabrojanog uk je i izasla iz eu. Ne treba se pretjerivati vrijeme ce pokazati da su briti bili za sebe u pravu. inace je uk avio destinacija. Moze biti i hrv. A prolaz na granicama se vrlo lako rijesava prijedlogom poreza na nakretnine za nerezidente zemlaja koje nemaju s nama poswbne ugovore i zerpom osim za one s posebnim ugovorima.
Englezima je mind set cijeli svijet a ne EU. Tako se i ponasaju i od toga zive. Svijetski financijski centar. Briga njih za eu i agenciju za lijekove eu. Koristiti ce usluge fda i biti ce im jeftinije.
Pa bas zbog svega nabrojanog uk je i izasla iz eu. Ne treba se pretjerivati vrijeme ce pokazati da su briti bili za sebe u pravu. inace je uk avio destinacija. Moze biti i hrv. A prolaz na granicama se vrlo lako rijesava prijedlogom poreza na nakretnine za nerezidente zemlaja koje nemaju s nama poswbne ugovore i zerpom osim za one s posebnim ugovorima.
Hoces 1000EUR okladu da ce biti losije? 🙂 Ako hoces, nikad lakse zaradena lova…
Da, UK je avio destinacija i nije u Schengenu. Medutim, izlaskom iz EU njihove avio firme gube pravo letenja iz grada u EU u drugi grad u EU. Tzv otvoreno nebo. Moci ce ici samo unutra-van. Zato se Easyjet preregistrirava u EU da ne trpi ekonomsku stetu.
Sto se tice te nove odredbe, smatram da Slovenci pretjeruju, i da sama odredba nije idealna…ali sada je i izvan EU daleko jaca kontrola(i pretresi katkad). Samo je promet manji. Schengen ce za koju g, pa onda slovenci mogu macku o rep.
Pitanje je zasto jos nismo spremni za Schegen, 4g nakon ulaska…
Rekao je Tuđman da ćemo biti kao Švicarska .
Bilo je to teško razumijeti svih ovih godina ali valjda je na to mislio.
Sjetit će se opet nečega. Npr. obavezna kolonoskopija na granici u 7. mjesecu.
UK ce velikodisno prepustiti ovaj zracni autbusni promet po evropskim nedodjijama za putovanja iz neke evropske nedodjije u usa, hong kong, australiju itd..trasa puta ce biti npr. gospic zagreb frankfurt london hongkong ( sve sa presjedanjima ) ili ce british airways letiti iz bilo kojeg grada u deleke zemlje…easy jet je za british airways kao unicredito za barclays investement bank..britanci ce zivjeti bolje od evropljana u materijalnom smislu
A glede Hrvatske treba razmisliti od cega mi zivimo i da li bi nam bilo mozda bolje bilo u vezi sa usa i uk i izraelom kinom ili rusijom nego s EU. Prolaz preko zemalja eu se lako rijesi..porez na imovinu nerezidenata i gospodarski obalni pojas pa da vidis cviljenja …croexit
UK ce velikodisno prepustiti ovaj zracni autbusni promet po evropskim nedodjijama za putovanja iz neke evropske nedodjije u usa, hong kong, australiju itd..trasa puta ce biti npr. gospic zagreb frankfurt london hongkong ( sve sa presjedanjima ) ili ce british airways letiti iz bilo kojeg grada u deleke zemlje…easy jet je za british airways kao unicredito za barclays investement bank..britanci ce zivjeti bolje od evropljana u materijalnom smislu
A glede Hrvatske treba razmisliti od cega mi zivimo i da li bi nam bilo mozda bolje bilo u vezi sa usa i uk i izraelom kinom ili rusijom nego s EU. Prolaz preko zemalja eu se lako rijesi..porez na imovinu nerezidenata i gospodarski obalni pojas pa da vidis cviljenja …croexit
Apsolutno se slažem s gospodičnom.
Ja sam isto bio zagovaratelj da ne uđemo u EU.
Što smo dobili od EU?
Da li su kamate u bankama pale kao u EU? Nisu.
Samo kamate na štednju su pale.
S druge strane Europa nam je pobrala svu mladost i stručnjake.
Nakon što smo jako skupo platili njihovo školovanje sada rade na razvoju i rastu BDP drugih zemalja.
Ali za to su ljudi najmanje krivi.
Svatko bi radije živio i radio i imao obitelj u Hrvatskoj ali zbog veza i nepotizma ovih iz BiH to ne može.
Lijepo smo mogli biti ulazna luka za Kineze i njihovu robu, odnosno dio tvornica preseliti u Rijeku gdje bi se slagali automobili i strojevi (jer se tko sjeća Prvomajske). Ingra, Pliva i INA su puno radili s Rusima.
Lijepo proglasiti gospodarski pojas (ovi iz Mosta to ne spominju) a hrvatsku vojsku poslati na Svetu Geru i Savudrijsku valu. A ne da skaču po Afganistanu i čije tamo interese štite.
Da su poslani u Siriju da zaštite inine izvore još bi mi bilo jasno.
A da. Todorić je dobio pare iz EU fondova, a proizvodnju preselio u Srbiju.
Pa zbog nečega smo morali ući u EU.
Što se Rusa tiče s njima smo uvijek imali dobro suradnju i naši proizvodi su tamo cijenjeni.
Po meni je rusko tržište puno bliže i većih mogućnosti nego američko.
Tako da ne vidim razloga zbog čega ne bi surađivali s Rusima.
Mogli smo biti Dubaji koliko su nas veliki Hrvati pokrali.
lp