Bravo Andrijana!
Prvo da razjasnimo ovo, da li je poštar uopće pozvonio prvi put ili je samo došao i ostavio obavijest? jer u slučaju da je ostavio samo obavijest da se roba podigne u pošti, kompanija kod koje je Andreja kupila robu nije opravdala svoju uslugu. jedno je DOSTAVLJAMO NA ADRESU a drugo DOSTAVLJAMO VAM MESO U NAJBLIŽU POŠTU. Nabriju te totalno, potrošiš još dodatno kuna a za što? za šetnju do pošte?! Mislim da jekupac to polovično uslužen, samo utoliko što je odabrao poizvode iz komforne fotelje, a nije se morao dovesti do dučana i istu robu kupiti tamo, u gužvi i čekajući u redu.
Još nešto, vidim često, frendice se žale na razne usluge, npr. naših telekomunikacijskih tvrtki. Zbog jednog nesporazuma sam i ja promijenila svoj operatera. Nažalost, još uvijek nemaju tu kulturu da se bore za svakog pojedinog klijenta. Ja im čak ni ne prijetim da ću im otkazati ugovor jer im to ništa ne znaći, jednostavno se odjavim. brinem se za svoju guzicu, moram. jer i oni se brinu samo za svoju.