Poštar ne zvoni uvijek dvaput

Naslovnica Forum Komentari članaka Poštar ne zvoni uvijek dvaput

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Bravo Andrijana!
Prvo da razjasnimo ovo, da li je poštar uopće pozvonio prvi put ili je samo došao i ostavio obavijest? jer u slučaju da je ostavio samo obavijest da se roba podigne u pošti, kompanija kod koje je Andreja kupila robu nije opravdala svoju uslugu. jedno je DOSTAVLJAMO NA ADRESU a drugo DOSTAVLJAMO VAM MESO U NAJBLIŽU POŠTU. Nabriju te totalno, potrošiš još dodatno kuna a za što? za šetnju do pošte?! Mislim da jekupac to polovično uslužen, samo utoliko što je odabrao poizvode iz komforne fotelje, a nije se morao dovesti do dučana i istu robu kupiti tamo, u gužvi i čekajući u redu.
Još nešto, vidim često, frendice se žale na razne usluge, npr. naših telekomunikacijskih tvrtki. Zbog jednog nesporazuma sam i ja promijenila svoj operatera. Nažalost, još uvijek nemaju tu kulturu da se bore za svakog pojedinog klijenta. Ja im čak ni ne prijetim da ću im otkazati ugovor jer im to ništa ne znaći, jednostavno se odjavim. brinem se za svoju guzicu, moram. jer i oni se brinu samo za svoju.

Ko zna da ne zna, najviši je; ko misli da zna, ograničen je. Ko prepoznaje svoju ograničenost, nema granica.

Poštar nije zvonio niti jednom, naslov je samo simboličke prirode 🙂 Slažem se sa svime navedenim samo bi u budućnosti htjela vidjeti scenarij gdje kupcu nije svejedeno što kompaniji nije stalo jer ne možemo očekivati da one postanu obazrive dokle god mi nismo sami takvi.
Hvala na komentaru!

New Report

Close