jakog li uspjeha u prejakoj konkurenciji…
pratim poslovni već mnogo godina, a sadašnja slika, makar bila samo odraz realnog stanja, ne može ohrabriti nikoga – kad se izbace nebulozne vladine objave i todorićev bilten, ne ostaje skoro ništa.
zadnja vijest izvan te domene bila je objavljena prije valjda tjedan dana s jedini povremeni izuzetak čine pričice o web aplikacijama koje prave talentirani studenti ili srednjoškolci.
ne postoji jedan jedini istaživački članak o svoj sili velikih tvrtki koje su u previranjima tipa podravka, igh, ingra, konstruktor, dalekovod, našicecement i mnoge druge. svi članci su bazirani isključivo na zvaničnim javnim priopćenjima iz tvrtki.
takvo novinarstvo je postojalo u sfrj 70-ih, a kada su novinari dnevnika počeli zalaziti u tvrtke i izvještavati u realnoj situaciji mimo zvaničnih priopćenja, to je bilo označeno kao početak demokratizacije u sfrj. sada smo se, dakle vratili 40-50 godina unatrag, ako ne i više.